Skocz do zawartości

[E36 320] Pulsują wszystkie światła w aucie. Co to jest ?


toolmar

Rekomendowane odpowiedzi

Po odpaleniu mojego Bmw 320 (e36) pulsują mi światłą z tylu i przodu jednocześnie . Poza tym auto nie pracuje równomiernie na niskich obrotach. Podczas dodawania gazu w trakcie jazdy odczuwalne są dalikatne szarpnięcia które można określić jako np.: jazdę po nierównej nawierzchni lub dławienie się silnika. Oczywiście światła pulsują na luzie i na niskich obrotach . Tak samo jest gdy jadę lub w miejscu dodaję gazu?

Sprawdzałem napięcie które podaje akumlator i wynosi od 14,8 - 15 V. Czy nie sądzicie że to może być przyczyną powyższych dolegliwośći. CZy nie jest to rozdzielacz napięcia na alternatorze ??? Aha jeszcze jedno Światła pulsują jednocześnie z nierówną pracą silnika tzn jak spadają minimalnie obroty to światło lekko przygasa jak się podnoszą to wtedy świeci mocniej . Auto ma instalację LPG ale problem istnieje zarówno przy benzynie i gazie więc to nie ma czyba wielkiego znaczenia. Tydzień temu wymieniłem świece na Championy wszystkie 6. Proszę o Rady i wskazówki. Z GÓRY DZIĘKI ZA ODPOWIEDZI . Pozdrawiam.

Marcin

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

OK. sprawdzę to. Jeszcze jakieś sugestie ???

 

Na początek to na 100% regulator... napięcie podawane przez alternator nie może być wyższe niż 13,8 V bo pada Ci akumulator...

 

Jak dzieje Ci się to od jakiegoś czasu to możliwe, że akumulator już jest to wywalenia... - sprawdź czy nie wygotował się płyn z akumulatora i zobacz jakie jest wskazanie na klemach zaraz po wyłaczeniu silnika (powinno być w okolicach 12,5v (na pewno nie 15V - bo to znaczy, ze się gotuje...)

 

Pulsowanie to ostatnia sprawa.. jak wymienisz regulator (i ew akumulator jeśli nie będzie trzymał) to pulsowanie powinno ustać... :-)

Marcin

BMW Klub Polska

F25 X3 2,8iA xDrive

E91 320dA touring

E39 530dA touring

E39 530iA touring

E36 316iA m43 Compact


----------------------------------------

historia - E32 750iA (1992-2004)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha jeszcze jedno Światła pulsują jednocześnie z nierówną pracą silnika tzn jak spadają minimalnie obroty to światło lekko przygasa jak się podnoszą to wtedy świeci mocniej .

 

To akurat jest normalne.Zawsze jak np na wolnych obrotach dodasz gazu to swiatla zaswieca delikatniej jasniej bo jest wieksze ladowanie aku.

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

napięcie wydaje się być dobre tzn. na wyłączonym aucie 14,7 V mierzone na klemach a mierzone zaraz po wyłączeniu silnika na klemach wynosi 12,7 V. Wydaje mi się że któraś ze szczotek w alternatorze się skończyła i iskrzy i stąd spadek napięcia i pulsowanie. W sobotę to sprawdzę i dam znać.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To akurat jest normalne.Zawsze jak np na wolnych obrotach dodasz gazu to swiatla zaswieca delikatniej jasniej bo jest wieksze ladowanie aku.

 

Właśnie u mnie jest inaczej czyli na odwrót. Jak dodam gazu na luzie to wtedy przygasają a jak stoi na wolnych obrotach to pulsują. Podejrzewam że to alternator . Tylko dlaczego jak jadę i dodaję gaz to auto delikatnie skacze na przód a nie przyśpiesza jednostajnie. POprostu lekko dławi się. CZy to ma związek z tymi pulsującymi światłami. Świece mam wymienione na nowe do tej beemy z katalogu Championa . Proszę o odpowiedz znawców tematu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.