Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich mam taki problem mianowicie klepią mi samoregulatory w siniku i silnik pracuje jak sieczkarnia do momętu gdy auto się nie rozgrzeje,ponoć pomogłaby tu wymiana samoregulatora(tego padnietego)inni radzą wymianę wszystkich.spotkałem sie też z opinią (mechanika) powiedział:lepiej nie sadzac tam łap jak chodzi to chodzi po wymianie samorególatorów może byc to samo
Opublikowano
i ma rację, możesz z tym jezdzic na razie ale z czasem klekot będzie coraz większy az zmusi cie do wymiany wszystkich
Opublikowano

Z opisu wnioskuję, że silnik M40? :D

(JEŚLI TAK:)

Można wymienić, ale faktem jest, że niektórym po wymianie też klepie i faktem jest,że jest to taki silnik...

 

Moim osobistym zdaniem, dopóki nie ma strat mocy i auto równo wkręca się na obroty nie należy się przejmować. Ale jeżeli mocno Cię to drażni, to wymień samoregulatory...

Najważniejsze jest dbać o regularne zmiany oleju i nie oszczędzanie na nim (silniki te nie lubią mineralnych olei!).

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Opublikowano
Dzieki za porady widocznie silniki 1,6 i 1,8 nie sa silnikami zbyt udanymi dziś będąc w biąłystoku zajechałem do serwisu bmw zasiegnąc informacji mechanik w serwisie orzekł że w instrukcji zalecana jest co jakis czas wymiana tychże samoregulatorow :nienie: ale u nas w polsce nikt tego nie czyni,serwisant nie radzil mi się do tego odzywać bo i po wymianie mogą klekotac a to w niczym nie przeszkadza,powiedzial tez ze nie warto wkładać pieniedzy bo i tak zaraz pewnie badę szukał r6.ponoć bmw 6 cylindrowe 2 litrowki palą tyle samo co moja 1,6??
Opublikowano
Byles w Auto -Breczko bmw serwis czy gdzies indziej w bialym ;) Bo wlasnie chcem wiedziec gdzie tutaj u nas dobrze sie znaja na beciach ... ;)
Opublikowano

Nie zgadzam się z tym, ze nie ma sensu wymieniać samoregulatorów.

Ja wymieniłem i auto sprawuje się dobrze.

Samoregulatory jak inne elementy mają swoją żywotność i wymagają wymiany jeśli są wypracowane, inną rzeczą jest właściwa diagnoza czy przyczyną stuków są popychacze.

W moim przypadku cudowne środki i wymiany oleju nie pomogły lub efekt był krótkotrwały.

 

Jak dla mnie to trzeba wziąć pod uwagę kilka czynników.

1. Jak długo i jak głośno stukają(jeśli krótko, lub dłużej ale mało metalicznie odpuscił bym wymianę).

2. Stan pozostałych elementów rozrządu głównie krzywek wałka.

3. Ciśnienie oleju.

 

Przy wymianie warto dodatkowo wymienić pestki lub ( i ) koniki.

 

Samoregulatory można w m40 wymienić bez zdejmowania wałka.

Godzina roboty, dla amatora dwie, koszt popychaczy i uszczelki ok 250 zł.

Moim zdaniem warto.

Opublikowano
Witam,moje auto jest jeszcze na pasku nie na łańcuszku 1,6 92r wiec to chyba m 40.mam pytanie "milas" jak zmienic samoregulatory bez zdejmowania wałka??czy to jest możliwe?nie ukrywam że zajrzałem tam i wydawało mi się że trzeba zdejmować wałek,może się mylę jak możesz to podpowiedz jak to zrobić.te cykanie juz mnie wku,,,, :oops: w warsztacie zarzyczyli sobie za robotę 8 stówek.
Opublikowano
Jestem też użytkownikiem 1.6i i to jest moim zdaniem absurd i porażka.W BMW powinny sie zaczynać od minimum R6 2.0
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Opublikowano
Byles w Auto -Breczko bmw serwis czy gdzies indziej w bialym ;) Bo wlasnie chcem wiedziec gdzie tutaj u nas dobrze sie znaja na beciach ... ;)
tak byłem w auto breczko ale tylko zapytac bo tam pewnie ceny kosmiczne w łomży są szpece jak coś mogę podać namiary zajmują sie głównie elektryką i nie tylko
Opublikowano
Jestem też użytkownikiem 1.6i i to jest moim zdaniem absurd i porażka.W BMW powinny sie zaczynać od minimum R6 2.0
Czy r6 są takie super??
Opublikowano

R6 też mają swoje minusiki, ale jest ich o wiele mniej niż w przypadku R4, nie mówiąc o mocy i kulturze pracy, oraz długowieczności silnika R6.... ehh, wiadomo, że R6 będzie następne... :)

 

Pozdrawiam

Przeczytaj moje artykuły:

Test 530d F10, przekrojowy o E30 i E36

http://img40.imageshack.us/img40/1371/renoma.jpg

http://images.spritmonitor.de/310241.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.