Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Prawdopodobnie nic nie zmienisz tylko trzeba na nowo polutować połączenia na płytce z elektroniką.Zimne luty robią się przy gnieździe i pod przekaźnikiem.U mnie pomogło.

W124 260E

W201 200E ex.

W126 260SE

W115 240D (250 M123) ex.

BMW 730i E32 ex.

Opublikowano

tylko musisz na spokojnie się jej przyjżeć, żebyś nie polutował tego, co nie powinno :wink: A i mam pytanie-co oznacza Twój opis BMW: "E32 750 3.0.." znaczy jaki masz tam silnik??

 

 

 

P.S.

 

 

Który piszę się przez "ó" :mrgreen:

I'm in love, but don't tell my real Love :D Alpina...
Opublikowano

widocznie ktoś z 750 wyciągnął silnik V12 i wstawił 3.0

albo... jest jeszcze kilka kombinacji...

 

do ilu km/h masz prędkościomierz?

masz NIVO?

czy jak dekodujesz nr VIN to wychodzi 750?

pstryknij zdjęcie komory silnika (lepszej jakości), jest kilka

rzeczy, które mogą zdradzić czy siedział tam silnik V12

pozdrawiam

Marek

E32 750 V12 r. 91

Opel Senator B 3.0 24V

Omega 3000

Jeep Cherokee 4.0

Jeep ZJ 5.2

http://img129.imageshack.us/img129/2398/bmwe327501uv3.th.jpg

Opublikowano
No czepili sie człowieka... Przeciez w dzisiejszych czasach gdzie silniki mozna sobie przekladac do woli sa rozne wynalazki. I jak ktos chce niech podpisuje ze ma bmw 780 i co z tego... nie rozumiem tej dyskusji
...lubię ją,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.