Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
Może to głupi ale czy ktoś ma ochotę przejechać się moją E 30 2 L ipowiedzieć mi czy z silnikiem jest wszystko oki .Najlepiej żeby ta osoba miała taką samą 2 litrową .Moim zdaniem to wogóle nie jeżdzi.Myślę że coś jest nie tak z silnikiem gdzieś go trzyma ale nie wiem co jesy grane POMOCY Edytowane przez Zimny
  • Moderatorzy
Opublikowano
Mam dwa egzęplarz 2.5 i 2.0

1) Nadal, mimo zwrócenia uwagi nie zmieniłeś tytułu. Stosuj się do zasad.

2) Dopóki nie zmienisz tytułu będę usuwał wszystkie odpowiedzi z tego wątku.

3) Jeśli masz dwa modele to zmień to w swoim profilu.

Pozdrawiam

Admin

Opublikowano
Mam dwa egzęplarz 2.5 i 2.0

1) Nadal, mimo zwrócenia uwagi nie zmieniłeś tytułu. Stosuj się do zasad.

2) Dopóki nie zmienisz tytułu będę usuwał wszystkie odpowiedzi z tego wątku.

3) Jeśli masz dwa modele to zmień to w swoim profilu.

Ale rygor !! :twisted: :twisted: :lol:

Z jednej strony tak trzymać ... ale bez przesady ;-) bo zaczniemy się bać coś pisać ... :D

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ale rygor !! :twisted: :twisted: :lol:

Z jednej strony tak trzymać ... ale bez przesady ;-) bo zaczniemy się bać coś pisać ... :D

Nie bójcie się :) Wystarczy, że będziecie się trzymać zasad o które sami postulowaliście :D A wtedy z forum wszystkim będzie się korzystało lepiej, szybciej, łatwiej...

Pozdrawiam

Admin

Opublikowano

nie dziw sie ze majac 2.5 litra po przejazdzce 2 litrowka wydaje ci sie ze ta nie jezdzi - te silniki maja zupelnie inna charakterystyke - 2.5 litra ciagnie ladnie od samego dolu, 2 litrowka dopiero powyzej 4.5 tys, z tym ze m20b25 traci dech pod koniec obrotomierza a m20b20 ciagnie rowniutko (od wspomnianych 4.5 tys) az do odciecia. Swoja droga napisz mniej wiecej jakie to ma osiagi to moze bede w stanie ci napisac czy moja 2 litrowka ciagnie podobnie.

 

Pozdrawiam

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano

Witam

 

Może to co napiszę trochę Ci pomoże.

 

Moje auto to 320i [E30] silnik M20

 

na benzynie od 0 do 100km/h w okolo 12 sek

na gazie (układ II gen) 0 do 100km/h w okolo 13 sek

 

Pozdrawiam

Piotrek

Opublikowano

Witam

 

Swoje auto kupiłem niedawno i niedawno też wstawiłem gaz. Testowałem przedtem inne z takim samym silnikiem i z instalacją LPG tyle że był to sedan. Samochód praktycznie nie przyspieszał i tak naprawde myśle że zagazowanym polonezem ojca dałbym mu rade. Koleś mówił że LPG wstawiał mu za przysługę gazowik. Do swojej beti wstawiłem może nie najdroższą instalację bo II gen. Mieszalnik został dobrany dobrze dlatego auto nie starciło w znaczący sposób mocy. Przedtem miało trochę większą moc ale napewno nie większą niż 10-15%. Nie robiłem testów przed wstawieniem LPG dlatego nie mogę przytoczyć danych. Wiadomo że wtrysk to jest najlepsze rozwiązanie ale kto go sobie założy gdy jego cena zblizona jest do wartości pojazdu :). Uważam że dobrze dobrane elementy instalacji dają pełnię satysfakcji a wiadomo że jeśli ktoś przyoszczędzi na tym to i tak bedzie dwa razy kupował.

Ja jestem zadowolony pomimo chwilowych problemów z instalacją.

 

Pozdrawiam

Piotrek

Opublikowano
ale u mnie jest ten sam problem na benzynie czy na gazie słabo się wkręca na obroty i nie równo pracuje na wolnych .Sprawdzałem całą elektrykę i nic nie wykryto nie wiem gdzie mam jeszcze szukać oleju nie bieże woda ok czujniki też .Poprzednia betka chodziła na wolnych jak mażenie nie wiem co dalej.
Opublikowano
Mam podobny problem. Choć to 4 gary. Auto jest jakieś zmulone i na benzynie i na gazie /mam wrażenie, że na gazie jest nawet lepiej/. Mam wycięty katalizator, wydech dedykowany ultera. I nic. O dziwo przy ok. 2800 obr auto się zamula jescze bardziej. Ostatnio wymieniłem przewody i dalej nic. Co możecie poradzić? Ps. Na jednym ze starych przewodów był jakiś czujnik - narazie ten przewód zostawiłem, bo nowe go nie mają. Czy jak bym go odciął to coś się stanie?
JUST HT
Opublikowano

Witam

 

Dokładnie ja również obstawiam mixer. To jest element instalacji który ingeruje w oryginalny układ dolotowy. Aby nastąpiło wysysanie gazu mixer posiada zwężenie. Pozwala to uzyskać podciśnienie które powoduje wysysanie gazu z reduktora. Zwężenie powoduje że zasysane przez silnik powietrze napotyka na opór którego nie może przezwyciężyć.

Czyli na gazie i na benzynie silnik zostaje zamulony. Miałem okazję przejechać się autem z takim samy silnikiem jak moj ale najprawdopodobniej źle dobranym mixerem i moge powiedzieć że polonez mojego ojca dałby mu rade. Moje kombi ze wstawioną niedawno instalacją LPG przyspiesza prawie tak dobrze jak na benzynie przed montażem (spadek mocy rzędu 15-20%).

 

Pozdrawiam

Piotrek

Opublikowano

Co proponujesz zrobić z tym mixerem? Masz może jakieś rysunki, szkice?

Wywalić mixer z dolotu?! Ale gdzie go wstawić? Inaczej chyba nie da rady?

I skąd zwężkę dobrą wziąść?

Widziałem ostatnio w gazecie którejś artykuł właśnie na ten temat.

Prośba o info.

Może gdzieś się da kupić mixer do mojej instalacji i silnika.

pozdro

JUST HT

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.