Skocz do zawartości

[E30] Chodzi na 5 cylindrach


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Czy ktoś może ma więcej informacji niż mechanicy z kosmosu :roll:

Mam taki problem moje BMka na wolnych obrotach pracuje tylko na 5 cylindrach nikt do tej pory nie znalazł przyczyny proszę o pomoc nie wiem gdzie już zaglądać .Szukano wszędzie świece przewody czujnik połoenia przepustnicy,podłączany był do komputera który nie wykrył żadnej usterki.

Edytowane przez Zimny
Opublikowano

1. Dobrze zatytułuj (tak na przyszłosć) temat (możesz to zmienić)

2. Napisz co już robiono i szukano, abyśmy się nie powtarzali, wtedy jak ktoś będzie ktoś coś wiecej wiedział to napisze

Pozdr.

Sebastian. Dawno temu ... E34 524td.

Obecnie: E38 735iL i E46 330i SMG oraz ... Toyota Prius, Ford Probe 2.5V6 (wszystkie LPG ;) ), a także moto: Yamaha XV250 i Gilera DNA

Stronka

(Nawigacje i audio do BMW E38/39/46/53/83)

Opublikowano
Witam :wink: Moj znajomy mial bardzo podobny problem, autko jezdzilo z warsztatu do warsztatu i nic, w koncu znalazl sie jeden bardzo dobry mechanik, ktory zrobil szereg testow i ku mojemu zdziwieniu okazalo sie, ze na wolnych obrotach jeden gar nie palil bo tloki zarzucaly olejem na swiece co swiadczylo o braku pierscieni wlasnie na tym jednym :!: Przy wyzszych obrotach silnik dawal sobie rade z ta iloscia oleju bo dostawal o wiele wiecej mieszanki paliwowej, ktora go poprostu wyplukiwala :!: Pozdrawiam
Opublikowano
Szukano wszędzie świece przewody czujnik połoenia przepustnicy,podłączany był do komputera który nie wykrył żadnej usterki.

A cewki? Koles mial tak w 750i, rozni "fachowcy" pchali lapy i snuli swoje zawile teorie a to po prostu byly cewki.

Obecnie, po 10 latach przerwy (!): E85 Z4 3.0i R6 M54 '03 + LPG

We wspomnieniach: E32 740i V8 M60 '93 oraz E34 520i R6 M20 '90 + LPG

Opublikowano
Szukano wszędzie świece przewody czujnik połoenia przepustnicy,podłączany był do komputera który nie wykrył żadnej usterki.

A cewki? Koles mial tak w 750i, rozni "fachowcy" pchali lapy i snuli swoje zawile teorie a to po prostu byly cewki.

 

w e30 nie ma cewek, jest jedna i prad rozdziela aparat

 

co do problemu Zimny: sprawdz luzy zaworowe, zmierz kompresje i bedziesz wiedzial co i jak skoro bledy elektryki sa juz wykluczone.

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
minimum 10 bar, 8 jak cie moge, przy 7 bedzie juz tak robił jak piszesz. a jak bedzie miedzy cylindrami roznica wieksza niz 3 bary to tez bedzie ci sie zdawac ze kuleje na 1.
e39 3.0D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.