Skocz do zawartości

Doprowadzam 850i do porządku.


KinceK

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 259
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Kiedyś coś czytałem na ten temat i wynika to z tego żeby przy rozruchu zmniejszyć zużycie paliwa, silnik odpalany jest na połowie cylindrów, ale czy to prawda to nie wiem.

 

Nie to nie prawda, silnik chodzi zawsze 12 cylindrami.

 

Nie zawsze, choć zawsze powinien ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Po wielu miesiącach nic nie robienia(nie licząc kilku końcówek w zawieszeniu) przyszedł czas, żeby coś zrobić, bo znów jeździć się nie da. Winę za to ponosi zimering na połączeniu silnika i skrzyni, z którego leci olej silnikowy. Auto trafiło w ręce Anjinsan-a właściciela kilku rekinów. Oprócz wymiany zimeringu zostanie zmieniony olej w skrzyni, wymienione zostaną zaworki podciśnienia przy przepływomierzach. Auto otrzyma również nowe tarcze i klocki. Poza tym mam nadzieję, że uda się naprawić wycieraczkę od kierowcy. Ew będę musiał zakupić to coś http://www.allegro.pl/item377783462_bmw_e31_e_31_e_31_850_mechanizm_wycieraczek.html

Te same nadzieje żywię do mechanizmów przesuwania foteli, liczę że to jakaś pierdółka a nie silniczki. Mam nadzieję, że Adam wybada co może być jeszcze nie tak i będę mógł bez obaw jechać na zlot. Dam znać w miarę przebiegu prac.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś byłem u Adama, trafiłem akurat na wymianę zimeringu, tarcze już czekają na montaż, także mechanizm wycieraczek został zamówiony.

 

Fotka winowajcy.

 

http://img164.imageshack.us/img164/4333/skr1tv8.jpg

 

http://img80.imageshack.us/img80/4266/skr3jj8.jpg

 

A tu wydech odpoczywa.

 

http://img181.imageshack.us/img181/4590/skr2js8.jpg

 

Byle do przodu.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie wyobrażałem, że u Adama w auto classic service na podłodze wszędzie są płytki przyozdobione śmigłem ;) Ale w sumie rozumiem, że tak nie jest, bo szkoda byłoby po tym chodzić :)

 

Ja też, jeżeli będę miał obawy zabrać się samemu za coś w moim srebrnym „delfinku”, - wtedy jazda do Warszawy.

Mam nadzieję Kincek, że ten wydech nie za często tam rozkładasz, bo ustrojstwo zajmuje prawie całe miejsce postojowe ;););).

 

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sobie wyobrażałem, że u Adama w auto classic service na podłodze wszędzie są płytki przyozdobione śmigłem ;) Ale w sumie rozumiem, że tak nie jest, bo szkoda byłoby po tym chodzić :)

 

Ja też, jeżeli będę miał obawy zabrać się samemu za coś w moim srebrnym „delfinku”, - wtedy jazda do Warszawy.

Mam nadzieję Kincek, że ten wydech nie za często tam rozkładasz, bo ustrojstwo zajmuje prawie całe miejsce postojowe ;););).

 

Pozdr.

 

Niestety płytek ze śmigiełkiem się nie dopatrzyłem, a wydech okazał się całkiem zdrowy, nie licząc ostatnich tłumików, które kwalifikują się do wymiany(dostałem namiar na dobry zakład, który dorobi mi to za rozsądną kasę). Poza tym, że Adam i jego załoga są świetnymi fachowcami to są do tego zapaleńcami marki BMW i rozmowa z nimi to czysta przyjemność. Mam nadzieję, że Adam wkrótce dołączy do grona klubowiczów i zaszczyci jakiś zlot jednym z tych aut: 635csi-e24, 728i-e23, 733i-e23, 735i-e23, 745i-e23, 325ci-e36

Teraz czekam na mechanizm wycieraczek, w przyszłym tygodniu chłopaki zabierają się za elektrykę :D Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Także dziś podrzuciłem mechanizm wycieraczek, wyciek z zimeringu usunięty , zobaczymy jak wyjdzie w praniu. Przy dobrych wiatrach w tym tygodniu odbiorę auto. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po co Ci te wycieraczki ;) ?

Ja moich nie użyłem nawet na moment od lipca 2007 :) Podejrzewam, że Ty też nie wiesz, jak się je włącza ;)

:dance: :dance:

 

Jak jechałem na ostatni zlot to je włączyłem, bo w Radomiu zaczęło lać i po pięciu minutach padła mi wycieraczka od kierowcy, wytarło się mocowanie tam gdzie zawsze. Więc czasem się przydają, tak normalnie to w deszcz nie wyjeżdżam, bo po co, dlatego zwlekałem rok z wymianą piórek, ale niezwłocznie naprawiam to niedociągnięcie. Czeka mnie chyba wymiana gruchy(od hamulców), z tego co Adam mówi to koszt 360 pln-ów. Ale spokojnie, bo znów w wydatki się wpędzam. Pozdro

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Solaris:

 

Po co Ci te wycieraczki ;) ?

Ja moich nie użyłem nawet na moment od lipca 2007 :) Podejrzewam, że Ty też nie wiesz, jak się je włącza ;)

:dance: :dance:

 

Jak jechałem na ostatni zlot to je włączyłem, bo w Radomiu zaczęło lać i po pięciu minutach padła mi wycieraczka od kierowcy, wytarło się mocowanie tam gdzie zawsze. Więc czasem się przydają, tak normalnie to w deszcz nie wyjeżdżam, bo po co, dlatego zwlekałem rok z wymianą piórek, ale niezwłocznie naprawiam to niedociągnięcie. Czeka mnie chyba wymiana gruchy(od hamulców), z tego co Adam mówi to koszt 360 pln-ów. Ale spokojnie, bo znów w wydatki się wpędzam. Pozdro

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chodzi o to samo, z czym Marcin teraz ma akcję?

Napisał o innej sumie (nówki)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiem, że pisał o innej cenie, ja miałem taką zaproponowaną, przy czym ponoć na razie nie jest najgorzej, ale po rozmowach z Marcinem, doszliśmy, że u niego nie koniecznie musi być to. A co Ty meczu nie oglądasz na razie dostajemy 1:0. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oglądam, choć ten sport nie interesuje mnie w najmniejszym stopniu :) (btw. teraz Austria też przegrywa, czyli: chłopy – go home)

 

A co do gruchy, to już myślałem, że to parami się psuje ;)

Pozdr.

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co do gruchy, to już myślałem, że to parami się psuje ;)

Pozdr.

 

Raczej latami, o co Ty mnie posądzasz? W ogóle stwierdzenie zepsuta grucha nie brzmi najlepiej. :D Ale co tam, zobaczymy jak hamulce będą się sprawowały na nowych tarczach i klockach. Pozdro. I znów wracamy na tarczy. Wygramy u siebie, a co.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Heheee – no nie brzmi dobrze (ale nie posądzam o to :) )

 

Tak w ogóle – miałeś potrzebę robić coś przez ten rok przy zaciskach? Oprócz zmiany klocków, bo najbardziej chodzi mi o tłoczki (nie wiem, jak to jest z żywotnością czegoś takiego).

 

P.S.

Tych polskich piłkarzy przerasta wielkość placu, po którym biegają – zagubienie w przestrzeni (agorafobia może???) ;) Poza tym, zarabiają wystarczająco dużo, żeby nie chciało im się dobrze grać (to samo dotyczy też polskich pseudo-tenisistów)

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie nic przy hamulcach nie robiłem do tej pory, teraz zaczęły piszczeć to zmieniam wcześniej hamowały z prędkości 200+ i było dobrze także nie dotykałem tego, ale coraz częściej się zaczynam zastanawiać, czy by tego nie zrobić przy okazji tarcz, ale jak jest git to po co. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontynuując niekończącą się naprawę, oprócz wymiany mechanizmu, do wymiany poszło ramie wycieraczki od kierowcy, kolejne 260 pln i będzie za 5 dni, bo nie ma w Polsce. Kolejną rzeczą, które pójdą do wymiany to rurki przy przepływkach, ponoć mają zbawienny wpływ na pracę silnika i jeszcze kilka gumowych elementów, to jest właśnie to o czym pisaliśmy w innym wątku czym popsuliśmy niedzielę Gorylowi, sorry stary, gumowe elementy kończą swój żywot. Tu fotka z rozbiórki podszybia. Pozdro.

 

http://img262.imageshack.us/img262/8471/mmmtl3.jpg

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Wczoraj minął rok odkąd posiadam ósemeczkę, a dziś odbieram to auto, mam nadzieję, że zbliżam się do końca moich prac, zostało jeszcze parę rzeczy, ale to jest nic w porównaniu co już zostało zrobione. Spróbuje przygotować niedługo kosztorys, nie będzie tak szczegółowy, bo niektórych rzeczy już nie pamiętam, co zostały zrobione. Pozdro.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samochód odebrany, teraz cieszę się nieskalanie równą pracę V-12.

Z grubsza pobyt auta u Adama skończył się na:

Wymiana zimeringu pomiędzy silnikiem i skrzynią(olej filtr w skrzyni).

Wymiana mechanizmu wycieraczek, ramienia od kierowcy.

Wymiana gumowych gum przy przepływkach i filtrach

Odratowanie kopułek, co nie zmienia faktu, że za jakiś czas do wymiany idą

Nowe tarcze przód zimmermann, tył brembo + klocki ATE(przód, tył)

Wymiana płynu hamulcowego.

Wymiana filtrów kabinowych.

 

Więcej grzechów nie pamiętam, w każdym razie, samochód chodzi pięknie.

 

Do wymiany(naprawy) zostało:

-grucha

-BC(piksele)

-spryskiwacze - zaczynają sikać nie tak jak powinny

-kupno opon lub kół :mrgreen:

-elektrozawory

 

W każdym razie jestem bardzo zadowolony z postępu prac, wielkie podziękowania dla Adama i jego ekipy, którzy poświęcili sporo czasu na usprawnienie mojej 8. Jakbyście mieli jakieś problemy z autem, to mogę śmiało polecić ten warsztat, nie tylko za fachowość, ale też za atmosferę panującą w warsztacie. Auto Classic Service - specjalizacja BMW

601236410, 601287516 , Raszyn pod Warszawą - resztę się dowiecie przez tel, bo dokładnego adresu nie pamiętam.

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu

W każdym razie jestem bardzo zadowolony z postępu prac, wielkie podziękowania dla Adama i jego ekipy, którzy poświęcili sporo czasu na usprawnienie mojej 8

Cała przyjemność po mojej stronie :idea:

Pozdrawiam wszystkich pozytywnie zakręconych :8)

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam zamiar za jakiś czas zjawić się u Adama (chyba wymiana przedniej szyby i poduch tylnej belki – jeżeli nie uda mi się zaprojektować ściągacza)

 

Jeżeli Adam pozwoli mi być przy tych pracach, żebym mógł sobie coś tam czyścić, itd. – to obiecuję, że notkę o AUTO CLASSIC SERVICE włożę w swój podpis i www :D

moje BMW (the SILVERY)

E34 520i M20 (R6 12V) Lachssilber Metallic, Chrome-line, 1988r., pasja /klasyk, żółte tablice/

E39 525i M54 (R6 24V) Touring, Titansilber Metallic, Shadow-line, 2000r., daily driving

podpis.png

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja też mam zamiar za jakiś czas zjawić się u Adama (chyba wymiana przedniej szyby i poduch tylnej belki – jeżeli nie uda mi się zaprojektować ściągacza)

 

Jeżeli Adam pozwoli mi być przy tych pracach, żebym mógł sobie coś tam czyścić, itd. – to obiecuję, że notkę o AUTO CLASSIC SERVICE włożę w swój podpis i www :D

 

Adam a może byś otworzył AUTO CLASSIC SERVICE w Nowym Sączu to bym wpadał :mrgreen: :mrgreen:

Pozdrawiam,


Tomek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do czego to jest zamocowane?

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img161.imageshack.us/img161/7682/dsc00351qe1.jpg

 

Było przyczepione do tego przewodu na środku i nie wiem do czego to przykręcić.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img339.imageshack.us/img339/717/dsc00352hy9.jpg

 

Poza tym miałem problem ze wstecznym światłem, dzięki dzisiejszemu obejrzeniu auta wraz z Marcinem, jego wnikliwe oko wypatrzyło przetarcie kabli wchodzących do klapy bagażnika. Tu fota po zdjęciu peszla - u Was już jest pewnie miękki przewód osłaniający jak u Marcina. W każdym razie musiałem trochę się lutownicą pobawić i jest ok - jedno światło od wstecznego nie miało masy i czasami nie działało lub działało słabo i wywalało błąd. Już jest ok.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img127.imageshack.us/img127/4412/dsc00345ha1.jpg

 

Rocznik 91 i 90 różni się bardziej niż można by było się spodziewać.

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img56.imageshack.us/img56/1280/dsc00336dt5.jpg

BMW - Broń Masowego Wrażenia


Moja 850i

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?f=26&t=120911

http://img121.imageshack.us/img121/5670/pasek2e.jpg

detailing http://www.funkyking.eu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.