Skocz do zawartości

Zgrzyty w tylnim kole


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam dopiero sie zapisałem do klubu pozdrawiam wszystkich klubowiczów i klubowiczki. zwracam sie z prośbą dopiero co kupiłem BMW 318i E36 92r silnik M40 auto po policji niemieckiej :lol: dzisiaj lewe tylne koło tak nawala wydobywa się zgrzyt pisk chrobot cos w tym stylu jak ruszam to najgłośniej jak skręcam w lewo to cichnie . co może być tego przyczyną łożysko , zacisk? pomóżcie nowemu !!!!!!! :?
Opublikowano

Jesli masz dobrze ustawine szczeki hamulcowe i wlasnie one nie obcieraja to stawiam 100% na lozysko.

Jesli jestes sprytny wymiana lozyska godz czasu !

BMW RULEZ - Drive It And Believe It ! [ skype driftm3 ]
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Teoria mówi, że łożyska w BMW powinny być dożywotnie. Niestety w mojej poprzedniej też się trafiło tylne do wymiany - żadna tragedia, koszty umiarkowane. Olewałem sprawę i doszło do tego, że zgrzytało i miałem ze 2cm luzu w pionie na tym właśnie kole.
Kai
Opublikowano

Najprawdopodobniej posypało Ci się coś w bębnach tam gdzie ręczny , już to prerabiałem , ręczny może dalej chodzić ale jakaś śrubka lub spręzynaka mogła się zmielić, zdejmij tarcze i sprawdź to chwila roboty , wyciągniesz to co się zmieliło i lecisz dalej

Pozdrawiam

  • 1 rok później...
Opublikowano

Witam, podepne sie pod temat

 

Mam podobne objawy i mysle ze to szczeki.

Czy ktos moze mi powiedziec jak zdjac beben?

Wiem ze gdzies trzeba imbusem zadzialac..

Opublikowano
imbusem odkręcasz bęben(jak zdejmiesz kolo to ja zobaczysz te srubke) i go ściągasz,jeśli masz dawno nie ruszane hamulce to może być cięzko bo szczeki beda siedzialy w rantach ktore sie porobily w bebnie ale troche cierpliwosci i go zdejmiesz,tylko bez przecinakow i innych breszek bo rozwalisz szczeki.pozdro
Opublikowano
Jak w warsztacie mi ścięgali to ruszyli jakiś dynks i szczęki sie zwarły i bęben wyszedł, ale niestety nie wiem gdzie tyn dynks.
http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg
Opublikowano
a to jak sie dowiesz jak to sie robi to zwarcie szczek to opisz bo przyda sie wielu osobom.pozdro
Opublikowano
Ja miałem podobnie, moze bardziej buczało niż cokolwiek...i było to łozysko, kupiłem skf za 90 złotych plus koszt wymiany i jest okej, zwróć uwagę, czy piasta nie jst do wymiany :cry:
Opublikowano

Witam.

 

Wewnątrz bębna masz samoczynną regulację hamulca ręcznego, dzięki któremu to można cofnąć szczęki tak, że bęben zejdzie bez żadnego problemu. Musisz małym śrubokrętem płaskim przez gwintowany otwór jednej ze śrub przestawić ten mechanizm (rodzaj nakrętki z rowkami widoczna bardzo słabo przez otwór). Po prawej str należy przesuwać wkrętak z dołu w górę, po lewje z góry w dół. Cofnij je do momentu, aż zejdzie Ci bęben.

Pozdrawiam
Opublikowano
Witam.

 

Wewnątrz bębna masz samoczynną regulację hamulca ręcznego, dzięki któremu to można cofnąć szczęki tak, że bęben zejdzie bez żadnego problemu. Musisz małym śrubokrętem płaskim przez gwintowany otwór jednej ze śrub przestawić ten mechanizm (rodzaj nakrętki z rowkami widoczna bardzo słabo przez otwór). Po prawej str należy przesuwać wkrętak z dołu w górę, po lewje z góry w dół. Cofnij je do momentu, aż zejdzie Ci bęben.

 

No właśnie chodziło o samoregulację. Działa to jakoś tak że przeskakuje o ząbek podczas zużywania się szczęk. Jakoś można to poluzować. Pewnie tak jak pisze przedmówca.

http://www.dami.pl/~wiktorc/BMW/tuning.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.