Skocz do zawartości

Czy to jest normalne????......


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Moja bunia odmówiła posłuszeństwa po miesięcznym staniu , zrobiłem nią 200km i przed wczoraj staneła i nie dało się jej odpalić ,całe szczęście że nie na skrzyrzowaniu tylko pod dystrybutorem. Pierwszą reakcją to podniesienie maski i jakież ździwienie mnie ogarneło jak zobaczyłem że pospadały mi wszystkie paski klinowe nie wiedziałem o co chodzi :duh: :?: :?: jak to możliwe ale zaczołem szukać przyczyny :!: :!: Pierwsze co to nie mogłem obrócić Viskiem bo ocoś haczyło patrze dalej a tu koła pasowe z kołem połorzenia wału oddaliło się ze 3cm od silnika myśle sobie to koniec rzędowej szóstki urwany wał :!: :!: :!: ale chwila ochłody i myślenia że to nie możliwe :nienie: wydedukowałem że to wszystko się odkręciło od wału ,i rzeczewiście wkładam ręke z przodua tam czuje w palcach gwint ale zakrętki brak :jawdrop: Czy jest możliwe żeby to się odkręciło :?: Zdarzyło się to już komuś :?: Czy nic się nie stanie jak zdejme to do końca bo nie jestem pewien czy klin jest na swoim miejscu a miejsca to tam za dużo to niema i zastanawiam się czy nie będe musiał zdjąć chłodnicy :duh:
Będzie Miły Wydatek!!!!!!
Opublikowano
Halo jest tu kto :?: :?: :?: Nikt naprawde nie spotkał się z takim przypadkiem :idea: I czy dostane tą zakrętke z klinem w ASO :worried:
Będzie Miły Wydatek!!!!!!
Opublikowano

Ja miałem coś takiego w E23 z 1980 roku, silnik ten sam tylko pojemnosć inna tzn m30b28. Odkręciła mi się śruba na wale, ktoś ją źle dokręcił, fabrycznie jest dokręcona momentem 450NM i nie ma możliwości odkręcenia, trzeba się sporo napocić jak chcesz taką fabrycznie zakręconą odkręcić po przebiegu np 500 000km i 30 latach :D

Srube i zawleczke dostaniesz w ASO, zadzwoń to powiedzą ile, pewnie nie więcej niż 50zł.

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
Dzięki że ktoś się odezwał . :roll2: Myślałem ze nie jest to możliwe ale widze że zdarzają się takie przypadki. :cool2: A z tą zakrętką to sobie jakoś poradze mniejszym kosztem :cool2:
Będzie Miły Wydatek!!!!!!
Opublikowano

Hej

 

Ale wszystkie tego typu śruby są zrobione chyba tak żeby podczas eksploatacji samoistnie się dokręcały? Tak samo jak Visco np.?

 

 

Pozdrawiam

Opublikowano

Zdarzają się ale tylko i wyłącznie jeśli ktoś odkręcał i nie założył zawleczki, albo w wersji bez zawleczki nie dał locktita. Jeśli nikt nie odkręcał nigdy to nie ma szans na samoistne odkręcenie się tego 450NM to naprawdę olbrzymia siła dokręcenia.

 

A co zakładania tej śruby to zdejmij chłodnicę, nawet ze względu na to że będzie bezpieczniejsza :D

To robota na pół godzinki najwyżej godzine, a po co szukanie nowej po uszkodzeniu tej kluczem.

http://pomocdrogowakrk.pl

Tel:790 580 495

Opublikowano
Ostatnio miałem okazję odkręcać ową śrubkę bo wymieniałem wszystkie uszczelki pod pokrywą łańcucha rozrządu,aż do miski... faktycznie jest przykręcona mocno, zblokowanie silnika na 1 i R nic nie dało, dopiero jak zaparłem się brechą o ząbki na kole pasowym i o blok plus wielka przedłużka - puściło. Faktycznie jest tam lewy gwnit i powinien się sam dokręcać - u mnie nie było zawleczki, póki co 10 000 i trzyma...

6 INLINE...

Quattro-Serwis Kraków, ul.Rzemieślnicza 20.

www.quattro-service.pl

Opublikowano
Ja mam akurat zakrętke rozmiaru 24#1.5 na klucz 34 za którą dałem 25 zeta i iwa nakrętka ma prawy gwint i zdaje się że silnik też się kręci w prawo :worried:
Będzie Miły Wydatek!!!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.