Skocz do zawartości

driver_28

Zarejestrowani
  • Postów

    51
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Trzcianka

Osiągnięcia driver_28

Współtwórca

Współtwórca (5/14)

0

Reputacja

  1. Miałem podobny problem nie działał mi fotel od pasażera :duh: więc rozebrałem obydwa na części i okazało się że ścieżki z tych blaszek miały inny układ :jawdrop: ale udało mi się to przerobić razem z dobrym przyjacielem który lubi takie sprawy, nie jest może zrobione to jak w fabryczny wyrób ale działa :cool2: Podstawowa zasada to dojś gdzie dochodzi prąd albo bodajże masa ale nie jestem pewien na 100% i na którą ścieżke powinna przejść. :dance:
  2. Powiem tak ściągałem również swożnie nie takim ale podobnym ściągaczem tylko mój ma drobniejszy gwint i troszke droższy ale bez problemów to poszło :cool2: ,a podejżewam że użycie tego do fiata 126p nie wróżyło by to nic dobrego temu modelowi. A zresztą to nie to forum na takiego gabaryta jakim jest fiat 126p :twisted2:
  3. Tak ogólnie to auto bardzo pi....ato mi hamowało :duh: jak gwałtownie nadusiłem na pedał hamulca to pod stopą czułem jak bym pedałem cisną po jakiejś zębatce a BUNIA delikatnie hamowała :!: raz wjechałem kolesiowi w dupcie ale na szczęście zatrzymałem się na haku :modlitwa:.Nie wiem jak teraz się będzie zachowywać podczas hamowania bo wymieniłem klocki i tarcze i zastanawia mnie różnica w tych piastach :worried:
  4. No i pomierzyłem średnice tych pierścieni :doh: jeden ma 830mm. a drugi 970mm. :duh: chyba nie jest to normalne :jawdrop:
  5. Mam rozumieć że to jest standart w tym modelu :?: czy raczej ktoś wymieniał jedną ze stron i nie zwracał uwagi co wkłada :duh: według mnie równie dobrze można zamontować dwa rózne koła i tak jeździć :mad2:
  6. ASC nie posiadam a ilość ząbków jest odziwo taka sama bodajże 48 o ile dobrze pamiętam ale jest ich tyle samo , co do obwodu to nie mierzyłem o ile się różni w obwodzie ale sprawdze to i dam znać . Ta większa to ta na pierwszym zdjęciu po prawej stronie.
  7. Witam robie mały remoncik buni i i coś mnie tkneło żeby rozkręcić piasty w przednim zawieszeniu i moje ździwienie to że nie są identyczne jedna jest większa od drugiej ( chodzi o pierścień od ABS-u ) . Czy nie ma to wpływu na prawidłowe działanie ABS-u ? czy obwód pierścieni nie powinien być równy po jednej jak i po drugiej stronie? Pomóżcie bo nie wiem co z tym dalej zrobić.. %5B640%3A480%5Dhttp%3A//images28.fotosik.pl/202/e4fa43676dd0859a.jpg%5B640%3A480%5Dhttp%3A//images27.fotosik.pl/201/282d7d650e8a70a2.jpg %5B640%3A480%5Dhttp%3A//images24.fotosik.pl/203/dbe82b32c7fa40a1.jpg
  8. Jak ja wyciągałem swoje cudo to się troszkę namęczyłem :cry2: ale dałem rade :cool2: . Wymontuj sobie zbiorniczek wyrównawczy bo przeszkadza ja dodatkowo musiałem zdemontować węże od porownika które które akurat tam w moim przypadku tam są zamontowane , a kolektora nie waż się ruszać szkoda dodatkowej roboty i czasu, dobre klucze i poćwicz sobie troszkę paluszki bo to one wykonają całą robote za ciebie . Powodzenia :hand:
  9. Cena tego cuda w ASO wynosi ok.500zł :mrgreen: lepsze to niż używka za 150zł któr nie wiadomo ile wytrzyma :cool2:
  10. Wcale nie mam się za bardzo z czego cieszyć :nienie: ,też musze wywalić cały środek bo również przecieka mi nagrzewnica, ale panowie damy rade :cool2:
  11. Mam ten sam problem :cool2: , parujące szyby głównie przednia a na dodatek tłusta ,i żeby było weselej siadł mi cały nawiew. Zaczynam od wyjęcia wentylatora a później demontaż w środku autka całe podszybie czeba zdemontować :duh:
  12. Ok dzięk za szybką odpowiedź :cool2: będe próbował jak by coś nie tak szło to się odezwe , a jeszcze jedno czy szczotki i ewentualnie tulejki są dąstępne czy czeba kombinować z ich przeróbkami :doh:
  13. Witam przestało mi wiać z nawiewu ,na początku myłlałem że to miecz bo miał problemy z regulacją obrotów działał tylko na wysokich obrotach ale ostatnio wogóle przestał działać były także słyszalne piski jakby tulejki się miały zatrzeć , więc postanowiłem że go wymontuje . Wyczytałem na którymś z forum że można dostać się do niego z przodu wystarczy wyjąć zbiorniczek wyrównawczy odkręcić ściankę jaka za nim się znajduje , i tak też zrobiłem ale może ktoś mi podpowie co dalej bo stanołem na tym etapie i powiem szczeże nie wiem za co mam się wziąść żeby wyjąć to cudeńko http://images28.fotosik.pl/152/274fa2ffb93a4690m.jpg http://images30.fotosik.pl/152/a8f8ebff413e8a33m.jpg http://images32.fotosik.pl/130/4da1f1b0101faf5cm.jpg
  14. Auto stoi bez ruszania od 3-4 tygodni potem jeźdze ponad tydzień i znowu 3-4 tygodnie odpoczynku :( są to zazwyczaj krutkie trasy a teraz stało dość długo bo od 20 grudnia a odpaliłem je dopiero w poniedziałek :roll:
  15. tego akurat nie mam :cool2: , a oleju na moje oko nie ubyło ani nie przybyło a co do otwierania się termostatu to będe musiał sprawdzić. A w jakim przedziale temperatury powinien otworzyć się termostat :doh:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.