Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam samnie wiem co to moze byc.jak jezdze samochodem i moge dawac na opór gazu to temperatura ok,a jak zgasze silnik i postawie na 2 minuty to prawie dochodzi do czerwonej kreski układ odpowietrzałem 1000razy i co to jest bo ja nie wiem
Opublikowano

Misiek napisz to bardziej po polskiemu...Bo nie wiem czy dobrze rozumiem...Jak wylaczasz silnik....to temperatura Ci rosnie? Jak moze Ci dzialac wskaznik od temperatury jak wyciagasz kluczyk?? Na moj gust to cos z elektryka masz.....Pozatym nie ma takiej fizycznej mozliwosci zeby Ci rosla temperatura w momencie jak silnik nie pracuje....Chyba ze jak stoisz i masz wlaczony silnik- wtedy moze tak byc.- visco. Sprawdz czy faktycznie masz wysoka temperature... i czy faktycznie Ci sie grzeje silnik.

 

Pozdrawiam.

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
u mnie jest tak ze podczas jazdy mam wskazowke na srodku , zaparkuje wylacze silnik , poczekam chwile ( zalozmy 2 minuty ) przekrece stacyjke ale bez odpalania to mam juz powyzej srodkowej lini , ale po zapaleniu silnika juz wraca do srodka . pewnie cieplo jest przeganiane przez pompke.
Opublikowano
u mnie jest tak ze podczas jazdy mam wskazowke na srodku , zaparkuje wylacze silnik , poczekam chwile ( zalozmy 2 minuty ) przekrece stacyjke ale bez odpalania to mam juz powyzej srodkowej lini , ale po zapaleniu silnika juz wraca do srodka . pewnie cieplo jest przeganiane przez pompke.

 

U mnie jest identycznie..

m62, V8, 245 km
Opublikowano

sluchaj...przeciez to czy ci sie przegrzewa sam musisz stwierdzic...nikt ci tego nie powie telepatycznie...Jezeli stwierdzisz ze sie nie przegrzewa to musi byc wina elektroniki ze zegary ci wariuja...Przeciez ja z sosnowca nie wloze ci kija do wody i nie zbadam temp.

 

Pozdro

By ZacAnaheim


"Nie ma ludzi niewinnych są tylko źle

przesłuchani"


"Prawo jest jak płot - żmija zawsze się prześliźnie, tygrys zawsze przeskoczy, a bydło przynajmniej się nie rozłazi, gdzie nie powinno."

Opublikowano
Jak na moj gust to dogzewa sie woda na glowicy odbierajac cieplo a ze czujnik temp. jest w glowicy to zegar to widzi . elektronike bym wykluczyl . tak jakby uklad nie wyrabial moze masz przytkana chlodnice . sprawdz swiecac latarka od silnika przez chlodnice na zewnatrz i patrz pzez nerke czy przechodzi swiatlo jesli nie to ja przedmuchaj kompresorym a jesli nie pomoze to sprawdz czy po dlzszej jezdzie w korku czy przewod gorny z chlodnicy ma taka sama temperature co dolny jezeli dolny jest wyraznie chlodniejszy to termostat ci sie wiesza nie puszcza na pelny obieg wody w zasadzie zacznij od sprawdzenia tego
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW
Opublikowano
Stawiałbym na zacinający się termostat.W czasie jazdy przepuszcza bo ma wysokie parcie ciśnienia.Na postoju po chwili się domyka-bądz zawieszony jest w pewnym momencie.Stąd aż tak gwałtowny wzrost temperatury.
BMW? Bogini Moich Wrażeń.
Opublikowano

termostat się nie zawiesza :duh: to nie komp. zaznajom się grzesiek_ts

jak działa termostat, a potem udzielaj rad :nienie:

Opublikowano

Nie?

A jeśli między minimum a maksimum otwarcia stanie-tak jakby się zatarł i ani rusz-to nie jest zawieszenie się?

Trzymałem sam taki osobiście w rękach-wadliwy tuż po zamontowaniu.

W sklepie od razu wymienili na nowy.

BMW? Bogini Moich Wrażeń.
Opublikowano
u mnie jest tak ze podczas jazdy mam wskazowke na srodku , zaparkuje wylacze silnik , poczekam chwile ( zalozmy 2 minuty ) przekrece stacyjke ale bez odpalania to mam juz powyzej srodkowej lini , ale po zapaleniu silnika juz wraca do srodka . pewnie cieplo jest przeganiane przez pompke.

 

U mnie to samo

Opublikowano
Clopaki termostaty w brew pozorom lubia sie zawieszac . Wymienilem w swoim klientom kika termostatow poniewaz nie otwierały sie na pelny obieg . Jezeli ktos zamierza z was wymieniac na nowy to sugeruje Wachlera 86 st.C . Wachler dostarcza termostaty do BMW na fabryczny montaz
Wczoraj , dzisiaj , jutro BMW

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.