Skocz do zawartości

Który model BMW najbardziej awaryjny?


fieman1

Rekomendowane odpowiedzi

a dzień dobry

 

....no cóż tak jak napisał kolega wcześniej-BMW e36-jest tego mnóstwo,

jak trafisz na sztukę która nie była bita to nie masz się co martwić,będziesz śmigał,bedziesz zadowolony.

Jeżeli e36 miało dzwona i zostało nie umiejętnie poskładane(zależy od dzwona) to wtedy pojawiają się problemy. Myśle że dotyczy to większosci samochodów.

pozdrawiam

 

Unnamed

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dzień dobry

 

....no cóż tak jak napisał kolega wcześniej-BMW e36-jest tego mnóstwo,

jak trafisz na sztukę która nie była bita to nie masz się co martwić,będziesz śmigał,bedziesz zadowolony.

Jeżeli e36 miało dzwona i zostało nie umiejętnie poskładane(zależy od dzwona) to wtedy pojawiają się problemy. Myśle że dotyczy to większosci samochodów.

pozdrawiam

 

Unnamed

 

Nie sadze by kwestia dzwona miala priorytetowe znaczenie. Raczej chodzi o to jak ktoś dbał o auto, jak jezdzil itp. Jesli tylko dzwon nie doszedł do silnika to problemow nikt nie powinien miec z tego powodu. Co najczesciej sie psuje to zawiecho, elektryka, naped, silnik a to juz inna sprawa. Oczywisice wyjatek kiedy auto 60km/h wjezdza bokiem w kraweznik.

Blacha moze rdzewiec jak ktos zle zrobil ale z awaryjnoscią niewiele ma to wspolnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a dzień dobry

 

....no cóż tak jak napisał kolega wcześniej-BMW e36-jest tego mnóstwo,

jak trafisz na sztukę która nie była bita to nie masz się co martwić,będziesz śmigał,bedziesz zadowolony.

Jeżeli e36 miało dzwona i zostało nie umiejętnie poskładane(zależy od dzwona) to wtedy pojawiają się problemy. Myśle że dotyczy to większosci samochodów.

pozdrawiam

 

Unnamed

 

To nie ma sensu. Mam e36 na 100% nie bitą (no chyba że bitexem :P) i mam problemy z np. falowaniem silnika czy innymi sprawami... Oczywiście "dzwon" wpływa na auto , ale to możesz napisać komuś kto kupił auto po dzwonie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Moim zdaniem najbardziej awaryjny model BMW to oczywiście motor 1.8 tds w E36 oraz 2.5td nie pomylić z 2.5tds bo ten jest bajka.Ale bardzie podobno 2.5td ten sam co jest w omegach.Do tego dużo pali i cienko pyrka.Pozdrawiam
@@ nieważne jak,gdzie i za ile, ważne że BMW @@
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Moim zdaniem najbardziej awaryjny model BMW to oczywiście motor 1.8 tds w E36 oraz 2.5td nie pomylić z 2.5tds bo ten jest bajka.Ale bardzie podobno 2.5td ten sam co jest w omegach.Do tego dużo pali i cienko pyrka.Pozdrawiam

 

nie masz pojecia na temat bmw wiec nie zabieraj głosu i nie zasmiecaj forum swoimi beznadziejnymi odpowiedziami

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Jesli tylko dzwon nie doszedł do silnika to problemow nikt nie powinien miec z tego powodu.

 

kumpel ktory pracował kilka lat w warsztacie mechanicznym w niemczech twierdzi ze jak BMW dostanie w przód to jest małe piwko da się to zrobic i to robili w niemczech ale gdy dzown poszedl na tyl to niemcy się nie brali za to tylko auto szło do polski i tam bylo robione i sprzedawane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Moim zdaniem najbardziej awaryjny model BMW to oczywiście motor 1.8 tds w E36 oraz 2.5td nie pomylić z 2.5tds bo ten jest bajka.Ale bardzie podobno 2.5td ten sam co jest w omegach.Do tego dużo pali i cienko pyrka.Pozdrawiam

 

nie masz pojecia na temat bmw wiec nie zabieraj głosu i nie zasmiecaj forum swoimi beznadziejnymi odpowiedziami

 

Grzeczniej, prosze :nienie:

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Moim zdaniem najbardziej awaryjny model BMW to oczywiście motor 1.8 tds w E36 oraz 2.5td nie pomylić z 2.5tds bo ten jest bajka.Ale bardzie podobno 2.5td ten sam co jest w omegach.Do tego dużo pali i cienko pyrka.Pozdrawiam

 

nie masz pojecia na temat bmw wiec nie zabieraj głosu i nie zasmiecaj forum swoimi beznadziejnymi odpowiedziami

 

Kolega wyraził swoją opinię a Ty go od razu atakujesz...Może akurat Twój jest bezawaryjny :cool2: Poza tym ja w ogóle słyszałem,że diesle w BMW nie są najlepsze,bo się przegrzewają, a także są jakieś problemy z zapalaniem jak silnik jest rozgrzany...mogę oczywiście nie mieć racji,ale takie głosy słyszałem od znajomych...

Freude am fahren...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam juz trzecia bmw... e36 318i e36 coupe 318is i obecnie e38 730i......

każdy mozna uznac za awaryjny... szystko zależy w jakim stanie auto kupisz, jak było serwisowane i kto jak jeździł...

jak kupisz autko najtańsze jakei widziałeś w głoszeniu ..to potem bedziesz miał problemy i pojawią się watki jakie to bmw jest awaryjne... ja nigdy nie kupuje okazji cenowych... wole w tych samych pieiadzach kupic rok lub dwa starsza... a sprawdzona... niz mlodsze nie wiadomo co... wiekszosc kupuje jednak okazje cenowe i potem maja problemy...

i nie wazne czy jest e60 czy e36 318tds ...

http://img110.imageshack.us/img110/2668/naroummmpr4.jpg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja mam juz trzecia bmw... e36 318i e36 coupe 318is i obecnie e38 730i......

każdy mozna uznac za awaryjny... szystko zależy w jakim stanie auto kupisz, jak było serwisowane i kto jak jeździł...

jak kupisz autko najtańsze jakei widziałeś w głoszeniu ..to potem bedziesz miał problemy i pojawią się watki jakie to bmw jest awaryjne... ja nigdy nie kupuje okazji cenowych... wole w tych samych pieiadzach kupic rok lub dwa starsza... a sprawdzona... niz mlodsze nie wiadomo co... wiekszosc kupuje jednak okazje cenowe i potem maja problemy...

i nie wazne czy jest e60 czy e36 318tds ...

 

Dobrze prawisz kolego.

Niestety moje doswiadczenia z BMW są takie, że im starszy model tym lepszy. Napawa mnie to smutnym wnioskiem - nie kupię więcej BMW.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szukanie najbardziej awaryjnego modelu jest trochę nietrafione - raczej można mówić o najbardziej awaryjnym silniku - bo mówiąc o awaryjności właśnie to głównie mamy na myśli, a też to sprawia największe problemy i naraża na największe koszty.

 

Z drugiej strony w przypadku BMW nie ma w zasadzie sytuacji, że w danym silniku notorycznie coś się psuje - po prostu elementy zużywają się w normalnym tempie i w końcu przestają funkcjonować - nie tak jak w niektórych samochodach, gdzie z powodów wad konstrukcyjnych, czy kiepskich materiałów nagle bez wyraźnego powodu jakaś część odmawia posłuszeństwa.

 

 

Ciężko też porównać przypadki z forum z innego powodu - każdy model występuje tu w różnych ilościach - najwięcej jest E36, potem chyba E34 i E30, trochę E32 i E38 - nowsze i starsze zdarzają się już rzadziej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam 1.8 tds i jestem bardzo zadowolony. Oszczedne auto.

Te silniki rzeczywiście moga byc awaryjne jak ktoś próbuje zrobić z 90konnego diesla sportowe auto i go ciagnie non stop do 5tys.

Jak sie psuje zajechany silnik to nie jest jego wada konstrukcyjna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

WojtasBMW napisał
To auto nie lubi sknery
Swieta prawda.A jak sie nie wyjezdza auta do konca tylko pilnuje sie serwisów i w miare szybko usuwa niedomagania to BMW jest super i daje duzo radosci.

oo= [] []= oo BokiemMuszeWchodzic

http://img514.imageshack.us/img514/9429/pic03097wo4.jpg

Diesel Driver

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Moim zdaniem najbardziej awaryjny model BMW to oczywiście motor 1.8 tds w E36 oraz 2.5td nie pomylić z 2.5tds bo ten jest bajka.Ale bardzie podobno 2.5td ten sam co jest w omegach.Do tego dużo pali i cienko pyrka.Pozdrawiam

 

nie masz pojecia na temat bmw wiec nie zabieraj głosu i nie zasmiecaj forum swoimi beznadziejnymi odpowiedziami

 

Kolega wyraził swoją opinię a Ty go od razu atakujesz...Może akurat Twój jest bezawaryjny :cool2: Poza tym ja w ogóle słyszałem,że diesle w BMW nie są najlepsze,bo się przegrzewają, a także są jakieś problemy z zapalaniem jak silnik jest rozgrzany...mogę oczywiście nie mieć racji,ale takie głosy słyszałem od znajomych...

 

tylko ze kolega "Makorider" pisze ze 2.5td jest bardzo awaryjnym silnikiem a 2.5 tds jest "bajka" chyba nie wie o tym ze to jeden i ten sam silnik (M51) a jesli chodzi juz o porownanie tych 2 silnikow to wlasnie tds jest narazony na czestsze przegzania nizeli td bo tds jest podciagniety na komputeze o 28KM bez jakich kolwiek zmian samego silnika. i jeszcze nigdy nie spotkalem sie z tym ze td pali wiecej od tdsa. tak wiec wszystko co napisal "Makorider" jest nie prawdą

jesli chodzi o awaryjnoasc diesli w bmw to najpierw nalezalo by sie zastanowic nad tym ile maja najechane kilometrow diesle w porownaniu do aut z silnikami benzynowymi nie wydaje mi sie zaby taki silnik (M40) przy przebiegu 400tys km bylby w lepszym stanie nizeli td czy tds

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja miałem 518i e34 z 93r, jeździłem 2 lata. Auto pod względem awaryjności było super. Poza rzeczami eksploatacyjnymi musiałem zmienić zegary, były już uszkodzone w Niemczech. Auto nie było bite.

Teraz mam e36 320i 96r od 2005r i również nie mogę nic złego powiedziec. Małe poprawki w zawieszeniu, coś nie tak z nawiewem na nogi ale reszta OK. Dobrą opinię o e36 (zadbane) potwierdzają moi znajomi 316i touring 98 (ponad 200tys km), 318ti 95 (108tys km), 318is 92r (57tys km!). Ta ostatnia więcej stoi niż jeździ więc trudno ją brac pod uwagę ale od 3 lat jest w rodzinie i tez nic jej nie dolega.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie wie o tym ze to jeden i ten sam silnik (M51) a jesli chodzi juz o porownanie tych 2 silnikow to wlasnie tds jest narazony na czestsze przegzania nizeli td bo tds jest podciagniety na komputeze o 28KM bez jakich kolwiek zmian samego silnika.

 

Tomect "podciagniety na komputerze" TDS ?? :shock: Podstawowa roznica to INTERCOOLER :!: Jezdzilem e28 (Td) i e34 (Tds) i zlego zdania na temat tych silnikow nie moge powiedziec :cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie wie o tym ze to jeden i ten sam silnik (M51) a jesli chodzi juz o porownanie tych 2 silnikow to wlasnie tds jest narazony na czestsze przegzania nizeli td bo tds jest podciagniety na komputeze o 28KM bez jakich kolwiek zmian samego silnika.

 

Tomect "podciagniety na komputerze" TDS ?? :shock: Podstawowa roznica to INTERCOOLER :!: Jezdzilem e28 (Td) i e34 (Tds) i zlego zdania na temat tych silnikow nie moge powiedziec :cool2:

 

sam inetercooler nie doda ci koni mechnicznych. zasadnicza rożnica pomiedzy td a tds jest to ze jest inny komputer (program sterujacy pompa wtryskową) gdyby poprzez dodanie intercoolera zwiekszala sie moc to nie bylo by juz chyba td bo kazdy by sobie kupilv intercooler ktore na allegro stoja w cenie ok 200-300 zl i cieszyl sie o 28KM mocniejszm autem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.