Skocz do zawartości

Nowy zakup i kilka pytań


SLAiDER

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kilka dni temu zakupiłem E39 525d z 2000r. Auto było troszkę bite co widać po masce na zdjęciach :) do których załączam linki poniżej. Teraz mam kilka pytanek:

 

1. Jest to wersja przed czy po liftingu ?.

2. Jakie halogeny kupić bo jest ich brak

3. Jak jest z regulacją świateł bo świecą całkowicie w dół i w nocy nie idzie jechać. Czy regulacją jest automatyczna ?. Dodam że na desce obok pokrętła włączania halogenów jest brak przełącznika regulacji świateł lub brak zaślepki jak to sprawdzić czy była taka regulacja na desce czy była tylko zaślepka?. Bo widziałem że jedne auta mają tą regulację a inne mają zaślepkę.

4. Przy 4 - 4,5 obrotów auta przestaje jechać i zaczyna szarpać ?. Pompa paliwa ?.

5. Komputer pokazuje dziwne temperatury ostatnio pokazuje w te gorące dni od 37 do 42 stopni co jest z nim nie tak do wymiany ?.

 

Aktualnie to tyle pytań jak będzie coś jeszcze to napiszę :) Aktualnie dziękuję z góry wszystkim za odpowiedzi.

 

fotki:

http://images22.fotosik.pl/137/6b3d2b2e072a91f2m.jpg

http://images21.fotosik.pl/360/36d3edb1f295f2efm.jpg

http://images22.fotosik.pl/137/8992f2a97239426bm.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co widac to tak:

 

Auto wyglada jak po LIFCIE zalezy jaka data produkcji bo wersje LIFT wychodzily w drugiej polowie 2000 roku czyli gdzies tak od czerwca.

 

jezeli nie masz regulacji lamp to auto moglo miec org. xenony tylko ktos zalozyl zwykly zderzak bez spryskiwaczy . Ewidentnie zderzak jest z przed liftu lampy po ale i tak cos nie lezy. do tego zderzaka mozesz kupic halogeny fimy DEPO - nie sa drogie chyba po 40 pln za sztuke (ale mge sie mylic). z tym szarpaniem to moze byc albo pompa paliwa albo filtr - najelpiej z autem po zakupie zawsze nalezy sie udac na wymiane wszystkiego zeby cos nie padlo za jakis czas

 

daj wiecej fotek to poogladamy i milo ze zawitales do nas na FORUM

 

:cool2:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, wiec przedni zderzak przed liftem lampy i nerki nowe.

Listwy boczne i na zderzakach stare, tylne lampy stare ogolnie jakos mocno pokombinowana.

Regulacja swiatel wydaje mi sie ze powinna jednak byc w kazdej e39.

Acha co do temperatury to pewnie termometr uszkodzony znajduje sie chyba w prawym przednim nadkolu.

RAZ BMW ZAWSZE BMW
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na papierach włoskich mam datę 11.07.2000. Jak jest z ta regulacją tych świateł?. I halogeny zwykłe nie te okrągłe ?. Załączam kilka fotem łącznie z ta gdzie widać brak zaślepki lub pokrętła od regulacji.

 

Fotki:

http://images21.fotosik.pl/360/15f6ae0e1c67150dm.jpg

http://images21.fotosik.pl/360/a434bb9c9a2406dem.jpg

http://images22.fotosik.pl/137/0659264d3b5111d6m.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozesz sprobowac kupic taki przelacznik do regulacji byc moze ktos zdemontowal albo sie zepsul , trudno gdybac. kup i zaloz i zobaczysz czy lampy chodza. ogolnie masz wersje napewno przed liftem z tego widac skoro byly dopiero od wrzesnia - ja mialem info ze od czerwca.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

lampa sie sama ustawia tzn po zalaczeniu zjezdza na doł i wraca do gory ale w twoich lampach jak caly ten przód moze byc jakis ZONK. byc moze silniczków nie ma w tych lampach albo sa pourywane uchwyty (dolsc czesty przypadek w tych lampach) do regulacji lamp.

 

jak niema kabli to mozesz miec spory klopot , a tak swoja droga masz XENON czy zwykle lampy na zarowke H7 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli masz pourywane plastiki od regulacji lamp to nie wiele zrobią albo ci policza tak że chyba bedzie opłacało sie dołozyc pare stówek i kupic nowe lampy - ale podjedz do serwisu i zbadaj swoje BETI co ja boli ;)

 

powodzenia :dance:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siliczek w lampach swoja drogą ale skoro masz cale plastiki w lampach to podejdz do stacji diagnostycznej na ustawienie lamp .. moze okazac sie tylko wyregulowac bo komus sie niechcialo przed samą sprzedażą wówczas unikniesz dodatkowych wydatków ;)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie!

 

Sprawa przedstawia się tak... zapewne masz xenony tylko mają pourywane mocowania w lampach... Takie plastiki, które trzymają soczewkę... Łatwo jest to sprawdzić... Otwórz maskę i spróbuj poruszać tyłem żarówki, jak będzie latać we wszystkie strony to już masz odpowiedź dlaczego świecą w dół... Niesetety do lamp po lifcie a takowe posiadasz nie ma zestawu naprawczego w BMW... Także pozostaje tylko wymienić stare lampy na nowe... (niestety to częsta usterka w e39) soczewki są ciężkie a te mocowania są zrobione z bardzo słabego materiału i pękają.

 

Co do modelu czy jest po lifcie czy przed.... Możesz to sprawdzić w każdym serwisie BMW lub znajdz na forum użytkowanika Os_ i napisz mu wiadomość. :) a on wyślę Ci cały spis jak był wyposażony Twój samochodzik jak jakiś makaroniarz wyjechał nim z fabryki...

 

Jeśli chodzi o dziurę w desce rozdzielczej... Mogłeś mieć poprostu orygianalnie xenon i nie mieć wyprowadzonej instalacji na regulacje świateł a panowie, którzy to autko składali (sam mówiłem, że było po dzwonie) najwidoczniej zakupili deskę rozdzielczą z regulacją :) i oto jest dziurka :D

 

Temperatura to z koleji sprawa źle działąjącego termometru :) koszt takiej zabawki to okolo 100 zł w serwisie :) i wszystko będzie cacy...

 

Zderzakowi brakuje haloegenów i kratek... i ogolnie straszna partanina ta robota... Jak wygląda ta maska... ZERO SPASOWANIA Z BŁOTNIKIEM I LAMPAMI!!!!! TRAGEDIA!

 

To tyle ode mnie... Życze bezawaryjnej jazdy!!!!!!!!

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli chodzi o te kratki to mam wszystkie w bagażniku :) teraz tak powiedzcie mi jak możecie gdzie mogę w woj. Lubelskim lub Mazowieckim wstawić te auto aby mi wszystko naprawili i sprawdzili oleje,płyny,filtry oraz te lampy i spasowanie maski itd mam tak że problem w środku gdzie z podsufitka odstaje w niektórych miejscach na brzegach przy dzwiach i przy tylnej klapie i dzwi kierowcy mają urwana zatrzaski od tapicerki i troszkę to lata takie tam kosmetyki różne gdzie mogę wstawić auto aby mi zrobili to kompleksowo i w miarę szybko ?.

 

PS: Jeszcze takie pytanko na takich tablicach jak ma namalowany mogę smigać ? Bo na takich kupiłem i oczywiście mam wykupione ubezpieczenie w Warcie na 30 dni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nuki napisal:

Jeśli chodzi o dziurę w desce rozdzielczej... Mogłeś mieć poprostu orygianalnie xenon i nie mieć wyprowadzonej instalacji na regulacje świateł a panowie, którzy to autko składali (sam mówiłem, że było po dzwonie) najwidoczniej zakupili deskę rozdzielczą z regulacją i oto jest dziurka

 

 

nie miales wsadzonej innej deski tylko tam po prostu jest regulacja albo jak w twoim przypadku powinna byc po prostu zaslepka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bzyku997 a skąd możesz wiedzieć w 100% ze nie ma drugiej deski! Spójrz, że przełączników od klimatyzacji też nie ma... Jak była po dzwonie i wystrzeliła poducha pasażera to na 100% ma nową deche...

 

Jeśli chcesz dobrego mechanika to odezwij się do mnie... Mam człowieka, który ogarnia te auta od początku swojej przygody z mechaniką... Pracował w serwisie BMW pare ładnych lat i o tych autach wie wszystko!

Pozdrawiam,

Karol

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aha halogeny gładkie - bo były też paskowane ale kompletnie do gładkich relektorów nie pasują.

 

Jak ksenony przydałyby się spryskiwacze - sprawdz za prawym przednim nadkolem jaki masz zbiorniczek - potrójny czy podwójny - to chyba nawet jest jakiś przepis że jak są ksenony to muszą być spryskiwacze.

 

co do regulacji świateł

to chyba w tym roczniku jest automatyczna ale zastanawia mnie ta dziurka - kiedyś tak miałem w Daewoo Nexia - jak ją dostałem była dziurka ale kiedyś przy demontażu zegarów okazało się że wszystko jest wciśnięte pod deskę rozdzielcza bo się uchwyciki połamały - pokleiłem i było ok wiec może warto sprawdzić

 

Proponuję rozkodowanie VIN i wpisanie na bmwfans.info (2 literki i chyba 5 cyferek)

I sprawdz w katalogu co montowali w tamtym modelu - metoda debiloodporna obrazkowa.

 

Termometr na allegro nowy 16 zł - sam niedawno założyłem i działa OK - montaż za prawym przednim halogenem (lewy patrzą z przodu auta)

 

Powodzenia bo trochę pracy będziesz miał

ale ja swoją też dzień po dniu remontuję i uwierz mi nie ma większej radochy jak coś zaczyna działać jak powinno.

K.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

No nic wstawiłem dziś auto do warsztatu bo coś dziwnego się działo z pompką paliwa, idąc dalej pytaniami to mam takie otóż jak obsługiwać tempomat bo poprzednie moje auta nie posiadały takich extra dodatków :D kombinowałem włączać go z kierownicy ale nie załączało się nić wiec albo nie działa albo nie podłączone w kierownicy ale obsługa radia z kierownicy działa. Dalej czy może ktoś mi podesłać fotki jak powinna być zamontowana zmieniarka ponieważ moja została wymontowana i planuje takową dokupić. Może ktoś jeszcze poleci gdzie podjechać poprawić środek auta w woj. Lubelskim lub Mazowieckim ponieważ moje autko ma takie mankamenty jak: odstająca podsufitka przy drzwiach i klapie tylnej dalej urwane zatrzaski przy drzwiach kierowcy. Oraz gdzie się udać z porządnym zamocowaniem zderzaka poprawka maski i innych dupereli.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kuzyn pracuje w BMW i mówił mi, że kierownice robili (jak musz wielofunkcyjną) taką samą, więc zawsze bedziesz miał przycisk tempomatu, ale nie koniecznie musisz miec tempomat. Ja np. mam wszystkie funkcje z kierownicy w swojej 525d.

 

Swoją drogą ile dałeś za to auto? Strasznie zmasakrowane :/

 

Ja mam rok młodszą ale normalnie to jest "jak nówka" w porównaniu z tymi fotkami. Masz siedzenie jakby zrobiła 500 tys km, urwana regulacja świateł, pogięta blacha, poskładana z kilku innych. To raczej mało bezpieczne czymś takim jeździć, przynajmniej według mnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko wstawiłem do porządnego warsztatu tak aby sprawdzono wszystko od A do Z odnośnie stanu skóry to chyba tak na fotkach wyszło bo moim zdaniem jak na 2000r to jest super. Jeżeli chodzi o pogiętą blachę to czego chciałeś od auta po wypadku ?. Czy niebezpiecznie no nie wiem dlaczego tak twierdzisz auto jak każde auto po wypadku jedno zrobione tak drugie tak wiadomo że akurat mój egzemplarz zrobiony został troszkę na odwal ale kupiłem go za cenę dość atrakcyjną i mogę dołożyć do doprowadzenia auto do stanu na 5+ :).
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.