Skocz do zawartości

750i - propozycje lekkiego tuningu silnika


Kangur

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Forumowiczów.

 

Mam na stanie 750i 97 rok, pełna opcja, w której niestety trzeba wymienić cały silnik.

 

Korzystając z okazji, chciałbym przeprowadzić lekki tuning mechaniczny.

 

Interesuje mnie:

 

1. Chip

2. Rozpórka przednia

 

Co możecie polecić?

 

Czy są dostępne lepsze filtry powietrza/oleju do V12? Świece są 4-punktowe więc nie wiem czy są jakieś lepsze na rynku wtórnym - ale ekspertem nie jestem.

 

Nie mam niestety kasy na poważny projekt typu 'dwie turbiny' - więc tylko rozważam lajtowe modyfikacje poprawiające osiągi samochodu.

 

 

 

Co proponujecie?

 

pozdrawiam,

 

K.

www.specops.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli nie pojdziesz w jakis extrem typu supercharger, to niewiele zyskasz.

mozesz zmienic mape wtrysku i moze zyskasz te 20KM (kiedys rozmawialem na ten temat ze specjalista z zakladu Goduli), ale i tak automat to zniweluje (konwerter sprawi, ze prawie nic nie odczujesz z tego przyrostu mocy). filtrem czy swiecami tez wiele nie nawojujesz.

http://forum.7er.pl/images/signatures/212758479446f629c8be0f9.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.. to cenne uwagi

 

teraz jest 320hp nie wiem czy 330-340hp zrobiło by różnice.

 

Z innej beczki, czy wersje opancerzone/rządowe mają fabryczny tuning silnika? Zastanawiam się czy mają inny komputer etc.

 

Nitro zawsze uważałem za przegięcie, chyba że ktoś ściga się na 1/4 zawodowo.

 

Macie może jakieś linki do tego silnika z turbo?

 

K.

www.specops.pl
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Koszty zalozenia turbosprezarek czy superchargera w tym przypadku beda delikatnie mowiac spore - mysle, ze ponizej 20 tys PLN nie ma co do tego startowac.

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmm.. to cenne uwagi

 

teraz jest 320hp nie wiem czy 330-340hp zrobiło by różnice.

 

Z innej beczki, czy wersje opancerzone/rządowe mają fabryczny tuning silnika? Zastanawiam się czy mają inny komputer etc.

 

Nitro zawsze uważałem za przegięcie, chyba że ktoś ściga się na 1/4 zawodowo.

 

Macie może jakieś linki do tego silnika z turbo?

 

K.

 

Nie wersje opancerzone ani rządowe nie miały wzmocnionego silnika,

ze względu na masę miały dyfer o innym przełożeniu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.