Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam !

 

Mam problem z E-36 318i z 96r.Dymi jak djabli, klekocze coś w silniku,

kompresja po 14 , mechanik polecił mi kupić nowy silnik czy ktoś może coś doradzić bo ja niestety kompletnie jestem zielony w tym temacie.

Opublikowano

Kompresja 14 :shock: ? A jaka jest znamionowa dla tego modelu???

Może 1,4!!!masz kompresje?

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano
nie mam pojęcia czy 1,4 czy 14 , mechanik powiedział jest ok po 14 i lepiej nie może być.A jeszcze jedno klepie na jednym zaworze (tak powiedział)
Opublikowano
Jakiś dziwny ten mechanik chyba??? Jak coś klekocze to silnika się od razu nie wymienia (chyba, że chce Ci zasponsorować). A powiedział co klepie na zaworze? Może regulatory hydrauliczne poszły od zaworów i klekoczą?Stawiam też na panewki...szklanki...pierścienie mogły se już pójść na spacer itd. Więcej danych. Gdzie klekocze, jaki dym (kolor), czy fura ciągnie czy nie itp.
Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
Opublikowano

moc ma ok. regulatory podobno to nie są bo wymienił razem z wałkiem rozrządu, dym jest (chyba biały) i ubywa sporo oleju.Miałem wystrzał gazu i do cylindra wpadła malutka tulejka z przepustnicy od powietrza tak przynajmniej powiedział.Zdjął głowice wyciągną tulejke , zplanował głowice pooglądał .Odebrałem autko (naprawione) przejechałem 300km

i zaczeło sie na nowo :x

Opublikowano

To jedź do niego na reklamację!!!A dym prawdopodobnie masz niebieski (skoro ubywa olej). A płyn w chłodnicy???Nie miesza się z olejem???

Coś jest zrąbane (ale odkrywcze co?), ale w pierwszej kolejności jedź na REKLAMACJĘ!!!Ale też z tego co piszesz to chyba nie będzie zbyt dobrze. Z kolei jeżeli po naprawie było ok to ...? Mocno jej wstawiałeś przez te 300km?

Człowiek nabiera doświadczenia z wiekiem. Szkoda, że jest to wieko od trumny.
  • Członkowie klubu
Opublikowano
a przez te 300km ,no dostała troszkę.

No to sam jesteś sobie winien...

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano
Siema.Ten twój majster to coś kreci chyba...Poleć mu wymiane uszczelniaczy zaworów...Ja miałem kompresje ok a palił olej jak głupi , dym też był.Po wymianie jest w porządku.Kosztowało mnie to koło 120zł z robocizną.
Opublikowano

Ej!!! kompresja nie ma nic do palenia oleju, bo przecież olej zbieraja pierścienie olejowe a nie kompresyjne a one najczęściej padaja od przegrzania bo to bardzo delikatne "listki". po drugie nie zawsze zużycie pierścieni olejowych idzie w parze z kompresyjnymi

po trzecie u mnie w M50 2.0 jest po 16,7 ciśnienia - nie udało mi się zweryfikowac tych danych z jakąś książka ale tak jest ( sam byłem zdziwiony)

Tylko BMW jest ważne...


http://ot.mklub.net - Ciemna strona wpływu BMW na umysł człowieka :-]

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dymi, ubywa oleju... a nie pomylałe, że majster, skoro cišgšł głowicę, to mógł jš choćby żle dokręcić? Wsadzić felernš uszczelkę? Głowica może mieć mikropęknięcie (chyba nie pisałe, czy sprawdzał szczelnoć)...

 

Jak już będziesz się miał powiesić z rozpaczy, to wczeniej daj znać. W prawdzie mieszkam jakie 80km od Ciebie, ale jest tu servis, który z nie takimi rzeczami sobie radził (w sensownej cenie).

 

Pozdrawiam

Kai
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano
Witam !

 

Mam problem z E-36 318i z 96r.Dymi jak djabli, klekocze coś w silniku,

kompresja po 14 , mechanik polecił mi kupić nowy silnik czy ktoś może coś doradzić bo ja niestety kompletnie jestem zielony w tym temacie.

 

 

Może dymić z 2 powodów -

 

 

1. Masz silnik dieslowy

2. Coś się pali.

Opublikowano
Ola twoje "porady" sa naprawde super :lol: silnik dieslowy 1,8i w E36 to ciekawe i cos sie pali tylko co? hehe tak jak w ktoryms kosciele dzwoni ale w ktorym? :cool2: Alex tak na koniec proponuje poczytac tutaj http://www.bmw-klub.pl/samochody/danetech.htm gdzie ten "dieslowy"silnik jest bo ja jakos nie moge go znalezc z oznaczeniem 318i :mrgreen:
bede mogl wyprzedzac
Opublikowano

a dopiero co Ola czepiala sie innych ze odpowiadaja na posty, nie majac nic ciekawego do powiedzenia ;)

 

ups, pewnie mi sie dostanie :oops:

było... E30 320, E30 325ix, E34 535iA, E46 330xd
Opublikowano
a dopiero co Ola czepiala sie innych ze odpowiadaja na posty, nie majac nic ciekawego do powiedzenia ;)

 

ups, pewnie mi sie dostanie :oops:

 

Nie dostanie ci sie .. tak łatwo nikomu nie daję :mad2:

Opublikowano

Co do sprezania.. zazwyczaj jak silnik jest zailsny LPG to sprezanie jest about 20% wieksze niz fabryka dala.... wiec 14 czy 17 to mozliwe chodz za wysokie to tez nie dobrze moga zaworki sie pogniewac

 

dygresja...

nie wiem co stuka mam 324td i mi cos stuka pierwsze przypuszczenie to bylo ze luz na zaworach.... odkrecili pokrywe klawiatury wyregulowali luz na jednym byl dwa razy wiekszy niz fabrycznie ale to nic nie pomoglo dalej stuka.. kolejne przypuszczenia to stuk na prowadnicy, wypalone gniazdo albo cos ne tak z wtryskami.. samochod nie kopci ma kopa i sprezanie jest ok dzis dalej beda leczyc serce mojej e trzydziestki oby sie powiodlo

 

pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.