Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kolega hubertus78 chyba trafił w dychę. O TDS-a po prostu trzeba dbać. Reszta to polscy druciarze, którzy wolą wstawić chińskie ksenony niż zmienić olej :cool2:
  • Odpowiedzi 58
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano
Kolega hubertus78 chyba trafił w dychę. O TDS-a po prostu trzeba dbać. Reszta to polscy druciarze, którzy wolą wstawić chińskie ksenony niż zmienić olej :cool2:

 

I ja sie pod tym podpisuje, obiema rekami.

Stare powiedzenie '' jak dbasz, tak masz ''

 

Pozdro pany :cool2:

ChipTuning By Bagor. I moc jest zemną :-) świetna robota :-)


Moja BMW - http://bmw-diesel.pl/forum/viewtopic.php?f=7&t=6866


Diagnostyka BMW - INPA ADS # VAG VW AUDI SEAT

Opublikowano
Panowie jest też wielu takich co nie mieli ale wiedzą najlepiej. Wszystkie rozumy pozjadali bo coś ktoś słyszał ale nie wiedzą w którym kościele biją dzwony.
Opublikowano
dokladnie nie mieli a wiedza lepiej i to jest wlasnie dobijajace. Jak mozna cos oceniac choc wcale sie tego nie mialo. A co do druciarzy to kolega tam wyzej wyzej niech nie przypisuje to tylko do posiadaczy TDS-ow bo wszedzie jest ich pelno a w chinskich ksennonach to wiecej jest golfiarzy. Bo prawdziwy pasjonat nie laduje takich gadzetow cyba ze cos powaznego zainstaluje;D a pozatym to nie kazdy lubi to co kazdy.

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

Opublikowano
A co do druciarzy to kolega tam wyzej wyzej niech nie przypisuje to tylko do posiadaczy TDS-ow

 

Oczywiście nie przypisuję. TDSy po prostu są delikatne i najbardziej na tym cierpią.

Opublikowano
delikatne są zgodzę się ja się przekonałem po pół roku jazdy na ruskim paliwie ale cóż. a jak ci się sprawuje 318? mój brat ma taki motor i od półtora roku zero awarii z silnikiem. oprócz oleju filtru i sworzni to nic nie wymieniał nooo....zderzak i nadkola jak się w zakręt nie zmieścił no i szyby robił bo elektryka coś nawalała tak to autko śmiga ładnie i ładnie zadbane ma. no ale motor 1,8 i pali mu 9l :x

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

Opublikowano
si si patryk koleś mądry bedzie uszczelniał za 130zł mała cena. serwis boscha ma jak mi powiedział 130 to myślałem że to cena za uszczelki a to robota z uszczelkami tylko muszę pompe wymontować ale czy dawke trzeba ustawić od nowa jak wyjme?

http://img94.imageshack.us/img94/4369/poswiecenie20i20milosc2.jpg

http://bmwklubkielce.pl

http://www.motostat.pl/user_images/48090/icon1.png

Opublikowano

Jak nie będziesz ruszał nastawnika to dawki ustawiać nie trzeba , ale zanim wymontujesz pompę to oznacz jej ustawienie na uchwycie , to przy montarzu nie będziesz miał problemu z ustawieniem kąta wtrysku.

Co do tdsa to mam i 1,8 i 2,5 i oba chodzą bez problemów.

TDS JEST JAK MEDIA MARKT NIE DLA IDIOTÓW!!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.