Skocz do zawartości

Szyberdach


Zroslinho

Rekomendowane odpowiedzi

jaka podkladka plastikowa?? Juz milion razy rozebieralem szyber i nie wiem o czym piszecie. Chodzi chyba o ta metalowa pokrywe pod szyberdachem obita kolorem podsufitki?? Jesli tak to wypadla ona napewno z takich malych bolcow ktore to cale prowadza. Musisz sciagnac caly szyber i najechac na to zeby wskoczylo. Oby tylko sie nie polamalo cos bo tam sa delikatne elementy. Jest jeszcze kilka innych mozliwosci bardziej przykrych. Moglo wyskoczyc prowadzenie juz poza rame szyberdachu blokujac sie na plastiku uprzednio go lamiac. Szyber to wg mnie jedna ze slabszych stron BMW.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sciagasz wszystko ze slupkow tzn te tapicerki, potem sciagasz delikatnie zeby nie przelamac podsufitke. Bierzesz srubokret na torxy i odkrecasz caly szyber. Sciagasz z tych gumowcyh rurek i we dwie osoby wyciagasz szyber na zewnatrz samochodu. Potem juz tylko kombinujesz bo ja niestety nie wiem co w twoim szyberdachu puscilo.

http://img177.imageshack.us/img177/7296/111eb2.jpg

Moje BMW i sprzecik audio

www.bts-bmw.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mam problem z szyberdachem ... otóż rozleciał mi się mechanizm otwierania szyberdachu od środka. Nie bardzo znam przekrój tego "chyba prostego" urządzenia. Podejrzewam że chodzi o jakąś nieszczęsną sprężynę ... bawić się będę dopiero w sobote. A może ktoś miał podobny problem i może doradzić ... pomoc wręcz wskazana. :modlitwa:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do tego ze szyberdach to najgorsza czesc bmw to sie zgodze. u mnie regularnie miewa kaprysy, na szczescie jak juz otworze to zamknac sie da do pierwszego zamkniecia drzwi (chyba tak to dziala). gorzej z otwieraniem! czasem wsiade do auta, i nawet odpale bo wiem ze jak otworze bez zaplonu to moga byc potem kredki, i nic nie otwiera sie przez 10, 15 czasem 20min. potem dopiero lapie. jest to wrecz irytujace. dla bezpieczenstwa wiekszego zamykam szyber zawsze na pracujacym silniku bo nigdy nie wiadomo co mu odwali. zgadza sie moge zamknac na wylaczonym silniku, ale czy potem otworze go w miare szybko to juz pewne nie jest. dodam jeszcze ze czasem lapie od razu po uruchomieniu silnika, czasem tak jak napisalem kilka linijek wyzej.

 

wyjmowalem juz przekaznik, ten niebieski. na oko szyskie luty dobre... ale moze jednak jest do wymiany? ktos cos doradzi??:)

 

a i jeszcze jedna rzecz. czy w standardzie nie bylo tak ze zamyka sie szyberdach kluczykiem? bo u mnie ani razu tak nie zadzialalo (mowie ani razu bo jak mowilem moj szyber ma kaprysy wiec sprawdzalem taka mozliwosc kilka razy)

"there's more to living than only surviving"
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.