Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, prosze o informacje na temat najlepszej instalacji gazu do e36 320i 91r., chcialbym zalozyc w zwiazku ciagle drozejaca benzyna.Prosze o pomoc w wyborze instalacji,slyszalem ze sekwencja jest najlepsza ale niestety nie mam tyle kasy, prosze o opinie innych uzytkownikow wlasnie z tym silnikiem ktorzy jezdza na gazie, dzieki
Opublikowano
Co do 2.0 sekwencja ja mam m40 1,8 (gaz 2) gen i jest różnica wbudowie silnika. Niewiem ile w tym prawdy ale mój ma szanse przetrwac wystrzał gazu, twój mniejsze szanse. Aluminiowy i plastikowy koletor czy jakos tak. napewno zaraz ktoś kompetentny w tej wiedzy sie wypowie.Różnica w cenie nie jest chyba wielka a szkoda ryzykowac. Osobiście mi instalacja dziala dobrze ale juz zaczynają falować obroty czas na przeglad po 15tys km
Opublikowano

Kolega ma autko z 91 roku tak wiec nie ma ani vanosa ani aluminiowego bloku.

Plastykowy kolektor????? chyba nawiewu kabiny :P bo ani dolotowy ani wydechowy nie wytrzymalby dluzej niz parenascie sekund :)

Co do gazu... jedni mowia ze do R6 jedynie wtryski czyli sekwencyjny, drudzy mowia ze do takiego silnika nie zaloza nigdy gazu bo szkoda auta. Ja jestem jednym z tych drugich :D

Widzialem jak chodza bmki na gazie... co prawda na sekwencji nie maja wiele nizszych osiągów ale jednak dostaja baty od benzyniakow. Poza tym gaz jest suchy i powoduje to najpierw oczyszczenie komór spalania a pozniej przenikanie gazu miedzy pierscienie co z kolei sprawia ze cylindry traca cisnienie i pieknie nam silniczek zaczyna klekotac i tracic moc. Nie mowie ze jest tak w kazdym przypadku ale z tego co zaobserwowalem u znajomych gazowników to niemal kazdy ma z tym shitem problemy.

Jesli chodzi o instalacje gazowa bez sekwencji to nie bede sie na ten temat wypowiadal. Moim zdaniem bmw z takim gazem to juz nie jest bmw.

Ja nie zgazuje swojego motoru nigdy bo zbyt pieknie chodzi zeby przeze mnie zachorowal na jakiegos raka albo dostal zawału :)

No ale ludzie robia rozne rzeczy.... widzialem porshe z instalacja gazowa oraz subaru impreze wrx na gazie... dlatego w takich sprawach chyba juz niebardzo ma mnie co zaskoczyc :D pozdro

Opublikowano
Kolega ma autko z 91 roku tak wiec nie ma ani vanosa ani aluminiowego bloku.

Plastykowy kolektor????? chyba nawiewu kabiny :P bo ani dolotowy ani wydechowy nie wytrzymalby dluzej niz parenascie sekund :)

 

To teraz idź i zajżyj pod maske.

Opublikowano

ZORKI - sprawdź no swój kolektor, trochę się zdziwisz :D

 

Co do żywotności silników z gazem: jeździłem E36 320, przebieg 250tys, gaz 1 generacji na gazie zrobione 130tys. Autko przed sprzedażą miało mierzone ciśnienie sprężania - równo po 14bar na wszystkich cylindrach. Nigdy w silniku nie było grzebane, nigdy nie było wystrzału gazu.

 

Najważniejszy element instalacji to bardzo wydajny reduktor (polecam OMVL). Jeżeli nie stać cię na sekwencję załóż instalację 2 generacji, po czym wywal mieszalnik (mikser) oraz silniczek krokowy i zastąp to Blosem (koszt 320zł). Autko będzie jeździło jak trzeba i na gazie i na PB (brak zwężki w dolocie), problemem może byc przegląd ale włożysz usunięte elementy spowrotem w 10 minut i na przegląd :wink:

 

Nie sluchaj mitów o zużyciu silnika jeżdżącego na gazie, jeżeli wszystkie elementy instalacji są sprawne i instalka dobrze wyregulowana to auto jeździ bardzo dobrze i to za pół ceny

www.turboBMW.pl
Opublikowano
Kolega ma autko z 91 roku tak wiec nie ma ani vanosa ani aluminiowego bloku.

Plastykowy kolektor????? chyba nawiewu kabiny :P bo ani dolotowy ani

 

:nienie:

 

Kolektor plastikowy dlatego powinna byc sekwencja

jakis czas temu kolega zagazowal wlasnie 320i nie sekwencja no i niestety auto stalo sie jednym wielkim zamuleniem

Ale jezeli myslisz nad sekwencja to raczej nie ma ku temu wiekszych przeciwskazan

Pozdrawiam

Opublikowano

Jesli chodzi o instalacje gazowa bez sekwencji to nie bede sie na ten temat wypowiadal. Moim zdaniem bmw z takim gazem to już nie jest bmw.

 

Popieram w 100%. Ja u siebie miałem instalkę II generacji i auto zamiast ładnie wkręcać się na obroty to ryczało, a nie jechało (coś takiego jakby gdzieś ciągnęło lewe powietrze). Mało tego, co trochę strzał w kolektor, na początku spoko, później skończyło się to wizytą w serwisie bo wywaliło mi gumę od odmy (strzały były tylko podczas odpalania auta), a ja nie wiedziałam co to było. Później pękł mi plastik co trzyma tą gumę (teraz jest na wcisk bez zaczepu - w sumie to dobrze, że tak się stało bo przy każdym prychnięciu wylatywał ten plastik z gumą) i nauczyłem się zakładać gumę bez rozkręcania czegokolwiek (mam cienkie ręce :lol: ).

 

Lepiej dołóż parę złotych i załóż sekwencję. Ja mam aktualnie instalkę Stag 300 i narazie jestem zadowolony. Koszt założenia takiej instalacji to około 3600zł.

 

We Wrocławiu za II generację firmy BRC dałem 2100zł, a za przerobienie na Staga dopłaciłem 2000zł (przerobiłem po 6 miesiącach i przejechanych 5tys km - miałem dość) i jestem bardzo zadowolony (w końcu mi ją dobrze ustawili :P ).

Opublikowano
prosze ,chce kogos kto ma w swojej bmce e320i instalacje gazowa,jakas opinie bezstronna,jak mu sie jezdzi i wogole czy jest zadowolony wady i zalety
Opublikowano
prosze ,chce kogos kto ma w swojej bmce e320i instalacje gazowa,jakas opinie bezstronna,jak mu sie jezdzi i wogole czy jest zadowolony wady i zalety
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam, ja niebawem założe instalacje do swojej BMW to wtedy będę mógł Ci powiedzieć coś od siebie, ale ja zdecydowałem się na sekwencje

:D

Miałem

E-30 316i

E-32 735i

E-36 320i

E-39 535 V8

E-46 330d

E-39 530d

Opublikowano

Ja mam sekwencje w E36 320i. Co prawda jest swiezo zalozona i w poniedzialek jade na wystrojenie, ale poki co, jestem zadowolony.

Do tego silnika nie zakladalbym niczego innego, niz sekwencja, tym bardziej, ze ceny tych instalacji ostatnio bardzo spadly (ja dalem za swoja 3000 PLN).

Byly:

E36 318is Coupe

E32 750i

E30 318i

E36 320i Touring

E34 AC Schnitzer S3(240 HP i 315 Nm)

E38 730i Indyvidual

E23 732i

Opublikowano

Hej !!!

 

Ja mam w swojej 320i 96rok sekwencje STAG300 , przejechałem już 8tys km i jak narazie zero problemow , doslownie nic sie nie dzieje zlego , osiogi praktycznie podobne co na benzynce. Naprawde polecam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.