Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

 

Ku mojemu zdziwieniu na korku oleju zobaczyłem brązową maź, jakby skondensowany olej. Mechanik powiedział ze tam osadzają się opary oleju i tam ich nic nie wypłukuje. Mam zalany Motul 10W40, jeden z klubowiczów napisał mi, że pownienem zalać tam mineralny.

 

I kto ma racje?

Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
uuuuu..... To nie dobrze moze Ci sie dostawac woda do oleju :?: a jaki byl wczesniej olej :?: bo ze nie mozna z nizszej klasy przejsc na wyzsza bo ci silnik wypluka i kaput!!! czyli nie mozna z 15w40 na 10w40 nizej mozna.pozdro :8)
Niech MOC bedzie z Toba!!!
Opublikowano
Ale po wodzie jest biały nalot, taka śmietana a tu jest taka brazowa maź jakby skondensowany olej.
Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
uuuuu..... To nie dobrze moze Ci sie dostawac woda do oleju
tak jak napisal Robert Bmw3.moim zdaniem to albo poszla uszczelka pod glowica i woda(ewentualnie plyn) dostaje ci sie do oleju(jak tak jest to bedzie ci ubywalko plynu z chlodnicy a bedzie przybywalo oleju na bagnecie) albo poprostu nie dogrzewa ci sie silnik.jak z temperatura??
Opublikowano

A wczesniej tej mazi nie bylo?Czy wczesnierj nie zagladales?

Koledzy z kompleksem uszczelki,trochw strasza ,ale moim zdaniem ,to normalka.

Daj sobie spokoj :P

pozdrawiam

Opublikowano
Koledzy z kompleksem uszczelki,trochw strasza ,ale moim zdaniem ,to normalka.

Daj sobie spokoj

pozdrawiam

Jezeli Bulkake nie przybywa oleju na miarce albo plynu w zbiorniczku a silnik sie dobrze grzeje to moze sobie dac spokuj ale w innym przypadku to musi dzialac.Pozdrawiam

Opublikowano
Koledzy. niedawno kupiłem to autko silniczek chodzi ekstra. A to było chyba już od kupna. Olej niedawno wymieniałem. A to wygląda jak po prostu jak skondensowany olej. W polonezie to miałem białą śmietanę ale to od gazu. Do bmw nie zamierzam wkładać gazu. a tego nalotu/mazi nie przybywa. to jest tez na ściankach pokrywy takie ciemno brązowe. Brdziej wyglada na zaschnięte niż płynne.
Pozdrawiam i dziękuję.
Opublikowano
To jest normalne ja jezdzisz na krutkich odcinkach i silnik się niedogrzewa a co do oleju to M 40 powinno jezdzic tylko na syntetyku inne go zabijają
Opublikowano
moim zdaniem o może być reakcja po zmianie oleju. Nawet inna firma przy tych samych parametrach, ale inny troszeczkę skład. Czy jak zlałeś olej przepłukałeś go trochę nowym ?
Opublikowano
o losie ile byków :duh: Chodzi o to, że jak lejesz nowy (inny) olej dobrze jest zanim wlejesz słuszną porcję - jeszcze na starym filtrze zalać z 1.5 l tego nowego i odpalić na 8 - 10 sek aby ten pozbierał resztki starego i zabrać się za wymianę tak jak byś to robił od początku.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.