Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witam wiem ze kupie bmw e-36 napewno tylko wacham sie jeszcze czy bedzie to 2.0 czy 2,5 czy moglby ktos rozwiac moje watpliwosci czy 2.5 naprawde tak duzo pali i czy ma jakies fabryczne wady ktore psuja jazde tym swietnym wozem czy przebieg rzedu 290 tys dla motoru 2.5 jest to duzy czy do zaakceptowania pomozcie i napiszcie cos o tych dwoch motorach pozdrawiam
liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
Opublikowano

BMW 320I

Moc 150KM

Moment 190Nm

 

BMW 325i

Moc 192KM

Moment 245Nm

 

Spalanie jest właściwie takie same no może troszeczke wiecej 325i zje ale naprade niedużo

A co do przebiegu to 290tys. nie jest mało ale zapewniam Cię ze jezeli ktos o motor dbał to jeszcze długo długo się nim nacieszysz

Na twojim miejscu brałbym 325i

Jakiś wad fabrycznych nie odnotowałem

Pozdrawiam

Opublikowano

jak kupisz 320 z silnikiem m52, to będzie paliło widocznie mniej i całkiem fajnie to idzie z dołu, choć szłu nie ma

jak kupisz 320 z silnikiem m50, to może palić nawet więcej, bo będziesz ją z czasem bardziej cisnął żeby jakoś jechała

 

przede wszystkim ważny jest stan auta

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

Witam

 

Jesli chodzi o spalanie to dużo opini moim zdaniem jest mylnych. Ja mam 2 litrowy motor M52 i nic zlego nie dam sobie na niego powiedziec, jest elastyczny, ma dobre osiagi (ale mogloby byc lepiej :)), moim zdaniem pali w granicach rozsadku (miedzy 8-9 w trasie a 12 i wiecej po miescie wiec srednie spalanie na kompie to okolo 9,5 -10 litrow). Jesli chodzi o różnice w spalaniu po miedzy tymi dwoma silnikami (2.0 i 2.5) to spalanie jest praktycznie identyczne!! W sumie wszystkie R6 pala podobnie.

 

Jesli chodzi o osiagi to jest wyczowalna roznica po miedzy tymi silnikami ale pamietaj ze lepiej kupic zadbany 2 litrowy silnik niz w oplakanym stanie ale 2.5 litra. Ja chcialem kupic 2.5 litra ale byly niestety same skatowane do remontu ale natrafilem na 2 litrowke wrecz w idealnym stanie wiec ją wzialem i szczerze jestem zadowolony i mysle, ze dobrze zrobilem bo teraz przynajmniej nie wydaje kasy na mechanika. A prawda jest taka ze jesli masz 2 litrowke w dobrym stanie to mozesz objechac zajechana 2.5, na ktora nie trudno trafic. Naprawde trzeba szukac zeby znalesc zadbane 2.5 litra bo niestety tego auta nie kupuje 70 letni kombatant z Berlina :)

 

No i pamietaj ze za 2.5 litra sa wiekrze oplaty:(

 

Co do przebiegu, moj kumpel ma najechane ponad 250 tys. km i nic mu sie nie dzieje z silnikiem. Ja mam przejechane ponad 220 tysiecy kilometrow i silnik praktycznie jak nowy. Nic mi nie grzechocze, nie przerywa, nie faluje, zbiera sie moim zdanie dobrze no i co dosyc istotne nie bierze nawet grama oleju!!

 

PAMIETAJ GŁÓWNIE PATRZ NA STAN SILNIKA I NADWOZIA A NIE JEGO POJEMNOSC!! I LEPIEJ WYDAC PARE ZLOTYCH WIECEJ PRZY ZAKUPIE NIŻ POTEM DAWAĆ KASE MECHANIKOWI!!

 

Mam nadzieje ze pomoglem. Pozdrawiam

Opublikowano
no dzieki panowie troche sie jeszcze zastanawiam ale napewno bedzie to szesc cylindrow pozdrawiam
liczy się tylko aby wsiąść i jechać a czy to ważne gdzie!!! ważne czym (BMW)
Opublikowano

2.8 to najlepszy wybór. Jeden z najbardziej cenionych silników BMW.

Ważne jednak aby kupić zadbany.

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano (edytowane)
Bierz 2.5L i nie patrz na to ze moze ciutke wiecej palic od 2.0L bo lepiej kupic zadbana 2.5L i cieszyc sie z jazdy niz kupic zakatowane 2.0L i wkladac tylko kase w silnik :nienie: Pamietaj ze miedzy tymi dwoma sinikami jest 42KM roznicy i 2.0L bedziesz musial mocniej katowac zeby osiagnela to co 2.5L bez problemu :lol: Ja wlasnie posiadam E-36 2.5L i jestem bardzo zadowolony z tego silnika i poza wymiana oleju i filtrow nic z tym autem sie nie dzieje :P A jak kupisz 2.5L to taka idealna 2.0L jaka posiada Benetton to wciagasz nosem nawet jakby twoj silnik byl zajechany :lol: Edytowane przez sikorek80
Opublikowano
2.8 to najlepszy wybór. Jeden z najbardziej cenionych silników BMW.

Ważne jednak aby kupić zadbany.

 

 

Ja osobiscie mysle zeby wstawic sobie 2.8 ale napewno ciezko dostac...

 

jaki byscie bardziej polecicli, szukac doglebnie 2.8 czy jak bedzie to 2.5 ... ? glupio mi pytac o takie cos :oops: ale wolalbym wiedziec :8) u siebie mam 1.8 i juz maaaalo :P ale chcialbym zmienic... tylko na ?? wlasnie ... Podobno 2.5 ma mocniejsza glowice... znaczy sie wytrzymalsza... COs w tym prawdy jest ?

 

POZDRAWIAM!!

B M W
Opublikowano
Bierz 2.5L i nie patrz na to ze moze ciutke wiecej palic od 2.0L bo lepiej kupic zadbana 2.5L i cieszyc sie z jazdy niz kupic zakatowane 2.0L i wkladac tylko kase w silnik :nienie: Pamietaj ze miedzy tymi dwoma sinikami jest 42KM roznicy i 2.0L bedziesz musial mocniej katowac zeby osiagnela to co 2.5L bez problemu :lol: Ja wlasnie posiadam E-36 2.5L i jestem bardzo zadowolony z tego silnika i poza wymiana oleju i filtrow nic z tym autem sie nie dzieje :P A jak kupisz 2.5L to taka idealna 2.0L jaka posiada Benetton to wciagasz nosem nawet jakby twoj silnik byl zajechany :lol:

 

Oj tutaj kolega sie rozpedzil:) 2.5 litra ma o !!23!! konie wiecej a nie o 42. A z tym zakatowanym silnikiem to bywa roznie mialem okazje sie przegonic z 2.5 no i niestety motor byl juz na wykonczeniu i niestety duzo dymi a malo jechal:) wiec sie nie zgodze ze 2.5 nawet w agonalnym stanie jest szybsze od zadbanego 2.0. Ja nie chce chwalic i opowiadac jaki to 2.0 jest swietny tylko z tego powodu ze go mam bo dobrze wiem ze 2.5 a szczegolnie 2.8 to sa mocniejsze silniki.

 

Doczytałem jeszcze w katalogu ze silniki M50B25 miealy 170 koni a M52B25 mialy 173. A nie jak kolega pisal 192. Bo 193 konie maja silniki 2.8

 

Pozdrawiam

Opublikowano

http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E36#Motorvarianten

 

Zarowno 323 jak i 325 maja pojemnosc 2494 ccm.

 

325i to silnik M50B25 o mocy 192 KM

323i to silnik M52b25 o mocy 170 KM

 

328i moglby miec spokojnie duzo wiecej mocy niz smieszne 1KM wiecej niz 325i - osiaga na przyklad ok 220 KM przez zalozenie kolektora dolotowego z M50B25 - ten w 328i ma zmniejszona srednice kanalow dolotowych.

-- Just --

E36 328 '97 sedan, manual

lekko dlubniete, 211 KM 273 Nm

Fotki i opis:

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=51993


E30 S50B32 swap

ok 320 KM i 340 Nm... wkrotce zmierze.

Opublikowano
http://de.wikipedia.org/wiki/BMW_E36#Motorvarianten

 

Zarowno 323 jak i 325 maja pojemnosc 2494 ccm.

 

325i to silnik M50B25 o mocy 192 KM

323i to silnik M52b25 o mocy 170 KM

 

328i moglby miec spokojnie duzo wiecej mocy niz smieszne 1KM wiecej niz 325i - osiaga na przyklad ok 220 KM przez zalozenie kolektora dolotowego z M50B25 - ten w 328i ma zmniejszona srednice kanalow dolotowych.

 

Przyznaje sie do niewiedzy nt. tego ze 2.5 wychodzily w wersji 192 konnej. Przepraszam :)

Opublikowano
Nikt sie nie gniewa :8)

 

BMW samo namieszalo odchodzac w przypadku 323i od typowego dla siebie opisywania modelu seria.xx-pojemnosc.

 

E tam. Juz e23 745i od tego odchodzilo:)

Opublikowano
ja bym bral 325 osobiscie mam 328 i wiem ze jak zakupisz 320 to wkrotce bedzie ci brakowalo mocy na apalanie niepatrz bo te auta spala tyle ile zechcesz mi na benzynie pali wiecej niz na gazie ale to dlategoz e szybciej jerzdze wieksza moc kusi bo na angielskim gazie jest wyraznie slabsza ale jak w baku bylo pusto a do stacji niewiadomo ile to na autostradzie spalila mi okolo 6-7 na setke ale taka jazda to nie jazda ja bym bral 328 ale jak masz do wyboru 320 lub 325 to tylko 325

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.