Skocz do zawartości

problem z rozruchem BMW 524 TD PILNIE!!!!!!!!!!!!


witolin88

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!! Byłbym bardzo wdzięczny jesli ktos pomoze mi w następującej sprawie: Mam BMW e34 2.4 td sprowadzony z Niemiec stan naprawde bardzo dobry. Tylko jest jeden problem mam problemy z zapalaniem silnika. Zostały wymienione wszystkie swiece nastawiona odpowiednio pompa wtryskowa i uszczelniona dodatkowo, wymienione koncówki wtryskiwaczy. Z moich obserwacji wynika ze po wyłączeni silnika cofa sie paliwo, kiedy rano otworze maske przewody paliwowe sa puste, silnik odpala dopiero za ktoryms tam razem kiedy przewdy sie napelnia paliwem. Problem częsciowo znika kiedy sie ciagle jezdzi na pełnym baku(ale to nie ma najmniejszego sensu). Z moich obserwacji wynika ze musi byc jakis otwor w przewodzie paliwowym przez ktory zaciaga sie powietrze(nawet jak jest paliwo to w przewodach ciagle sa jakies banki powietrza) Żaden mechanik nie moze sobie poradzic z tym problem. Prosze was o ratunek, może ktos mial podobny problem. Pozdrawiam!!!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

 

Mam podobny problem w 525 tds, wszystko szczelne + zaworek zwrotny, ale to co prawdopodobnie boli nasze BMW to pompa ktora jest w baku skonczyla wspolprace, jest to podobno wstepna pompa o wyzszym cisnienu ktora dopycha paliwko do pompy wtryskowej.

 

W razie gdybys pierwszy zdiagnozowal usterke napisz na Prv.

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozwiazania sa 3:

1. nieszczelne przewody paliwowe lub ich polaczenia

2. uszkodzona pompa wstepna

3.uszkodzony zawor zwrotny w pompie wtryskowej.

 

Ad1 nalezy znalezc i usunac nieszczelnosc.

Ad2. jezeli jest faktycznie uszkodzona to nalezy wstawic miedzy filtr paliwa a pompe wtryskowa zaworek zwrotny, ktory mozna kupic w wiekszosci sklepow motoryzacyjnych

Ad3. Wymienic zawor zwrotny (u pompiarza z racji specjalistycznego klucza), lub zastosowac sie do pkt 2 czyli wstawic zaworek zwrotny.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest tak, że im mniej paliwa tym bardziej sie zapowietrzy, pompka w zbiorniku ma za zadanie przepompowywać paliwo z jednej komory zbiornika do drugiej, nie wytwarza ona żadnego ciśnienia, mam u siebie nową i dalej sie zapowietrza. Dzisiaj wymieniłem przewód gumowy przy pompce bo tamtędy mógł łapać powietrze ale jeszcze nie wiem czy to coś pomoże, jeśli nie to wymienie jeszcze przewody nadmiarowe przy wtryskach, a jeśli i to nie pomoże to wstawie zaworek zwrotny i może sie to skończy
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

To może dopiszę się do tego tematu bo jest problem z e34 524 td :

 

1 Rano ciężko pali ma zaworek zwrotny założony na ciepłym pali bez problemu.

2 Nie pali się zielona kontrolka od rozruchu , więc co to może być i gdzie szukać ??

3 Zawsze przy odpalaniu zapalała się kontrolka wtrysków po resecie interfejsem nie pali się wogóle tylko niewiem czy to dobrze czy zle ??

Moje byle e36325 , e46328 ,e46 318CI obecnie 330CI F/L


http://ilespala.pl/obrazek/2041/3/1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.