Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Hehe tak myślalem, chyba trzeba to przenieść do działu ze śmiesznymi opisami :mrgreen:
Opublikowano
Wujek Szczepan , fajny bo nie pozorny :mrgreen:

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Wujek Szczepan , fajny bo nie pozorny :mrgreen:

 

Jedyna rzecz ktora zdradza serce tego potworka to chyba tylko wieksze tarcze... no i gdzie ten m-pakiet :duh: chyba mialo byc m-power :lol:

Opublikowano
Ktos po pijaku to wystawił :D

Bo sporo rzeczy sie nie zgadza: 332 :duh: w e36 3,2 w m3 :duh: m-pakiet :duh:

 

nie wiem czy ja czegos nie zrozumialem czy ty a mianowicie chodzi mi o to

"3,2 w m3:duh:"

jezeli twierdzisz ze nie ma to jestes w bledzie a jezeli ja źle odczytlem twoja wypowiedz to sorry

Opublikowano
W e36 3,2 w m3 :) o to mi chodzilo - wydaje mi się, że tam było 3,0 tylko, 3,2 w e46.

 

W e36 bylo M3 3,0 (286KM) i 3,2 (321KM) natomiast e46 3,2 (343KM).

Opublikowano
W e36 bylo M3 3,0 (286KM) i 3,2 (321KM) natomiast e46 3,2 (343KM).

Dzieki za info ,bede teraz wiedzial bo myslalem ze 321km to tez bylo 3,0.

Opublikowano

silniki 3.2l zostaly montowane od roku 1995 tak wiec moze dlatego nie zwracales na to nigdy uwagi

Pozdrawiam

Opublikowano
Wujek Szczepan , fajny bo nie pozorny :mrgreen:

 

Jedyna rzecz ktora zdradza serce tego potworka to chyba tylko wieksze tarcze... no i gdzie ten m-pakiet :duh: chyba mialo byc m-power :lol:

no właśnie gdyby nie te tarcze to pewnie siedziałyby tam jakieś seryjne 15stki i wtedy to by już była bajka :mrgreen: , choć na upartego możnaby spokojnie 16stki wsadzić :D

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Model BMW M3 E36 był produkowany z przeznaczeniem na rynek europejski, amerykański oraz południowoafrykański. Na rynek amerykański M3 były oferowane z innymi silnikami niż na rynek europejski. BMW M3 US miało niezależnie od silnika (3,0 oraz 3,2) 240KM, podczas gdy wersje europejskie w zależności od silnika miały 3,0 - 286KM, 3,2 - 321KM. Amerykańskie wersje M3 bazowały na silnikach M50/M52. Były o wiele bardziej podobne konstrukcyjnie do M50/M52 niż do prawdziwych silników z M3 a więc S50/S52.

Sambo mą religią mata moim niebem

"Rickson"

Opublikowano

w sumie, to fajnie, ale przecież nie o to chodzi :lol:

 

gość sobie napisał 332 ot tak, bo ma 3,2 pojemności, a nie pisał, że m-power, bo to auto, to nie jest emka, tylko swap ... IMO całkiem ciekawy

jednak jak na nie-emkę, to sporo kasy

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano

Czy mnie się wydaje, czy on ma stary gril? Dodatkowo dziwna sprawa - z jednej strony jest kierunek boczny starego typu, a z drugiej nie ma? A te szyby z tyłu chyba przyciemniane były dodatkowo?

 

Przy tej cenie to bym się mocno zastanowił - nawet patrząc na przebieg - choć ten przebieg to pewnie silnika, nie samochodu.

Opublikowano
w sumie, to fajnie, ale przecież nie o to chodzi :lol:

 

gość sobie napisał 332 ot tak, bo ma 3,2 pojemności, a nie pisał, że m-power, bo to auto, to nie jest emka, tylko swap ... IMO całkiem ciekawy

jednak jak na nie-emkę, to sporo kasy

 

A co oprócz zderzaków nie pasuje że Twoim zdaniem to nie-emka? Wnętrze, układ hamulcowy, układ napędowy i wydech to M3. Zderzaki może zmienione ze względu na wypadek/stłuczki, a może to ja czegos nie widzę jeszcze :roll:

www.turboBMW.pl
Opublikowano
Czy mnie się wydaje, czy on ma stary gril? Dodatkowo dziwna sprawa - z jednej strony jest kierunek boczny starego typu, a z drugiej nie ma? A te szyby z tyłu chyba przyciemniane były dodatkowo?

 

Przy tej cenie to bym się mocno zastanowił - nawet patrząc na przebieg - choć ten przebieg to pewnie silnika, nie samochodu.

 

Niezła spostrzegawczość :cool2: Mi sie wydaje, że to zwykła M3 tylko po niezłych przejsciach. Klejona tanim kosztem. A koleś ją ceni na 40 000 :duh: Swap to raczej nie jest bo za drogo by to wyszlo. A jesli robił swapa to ciekawe co wymienil poza fotelami, hamulcami i silnikiem. Bo takim "pół-m3" po swapie to bym raczej nie chial jezdzic.

Opublikowano
w sumie, to fajnie, ale przecież nie o to chodzi :lol:

 

gość sobie napisał 332 ot tak, bo ma 3,2 pojemności, a nie pisał, że m-power, bo to auto, to nie jest emka, tylko swap ... IMO całkiem ciekawy

jednak jak na nie-emkę, to sporo kasy

 

A co oprócz zderzaków nie pasuje że Twoim zdaniem to nie-emka? Wnętrze, układ hamulcowy, układ napędowy i wydech to M3. Zderzaki może zmienione ze względu na wypadek/stłuczki, a może to ja czegos nie widzę jeszcze :roll:

masz rację - nie zwróciłem uwagi na listwy i progi - mam słaby monitor - tak, czy inaczej, jeśli to emka po przejściach, to też drogo

... inna sprawa, że ktoś mógł mu te zderzaki "sobie pożyczyć" więc oczywiście jak ktoś jest zainteresowany, to musi sobie obejrzeć

 

przyznaję, że założyłem, że to swap, bo spotkałem się już z "332i" :)

beemki to choroba - nieuleczalna, ale za to bardzo przyjemna

miłośnik E30 ... użytkownik E46 :)

Opublikowano
A jesli robił swapa to ciekawe co wymienil poza fotelami, hamulcami i silnikiem. Bo takim "pół-m3" po swapie to bym raczej nie chial jezdzic.

Jeżeli oprócz elementów które wymieniłeś przełożono zawieszenie (a skoro hamulce to zawias pewnie także) to ze zwykłego E36 zrobi się najprawdziwsza M3! :8) no może poza wpisem w dowodzie :wink:

 

Oczywiście to tylko teoria i nie odnosi się do auta ze zdjęć - nie wiemy przecież jak jest naprawdę

www.turboBMW.pl
Opublikowano
w sumie, to fajnie, ale przecież nie o to chodzi :lol:

 

gość sobie napisał 332 ot tak, bo ma 3,2 pojemności, a nie pisał, że m-power, bo to auto, to nie jest emka, tylko swap ... IMO całkiem ciekawy

jednak jak na nie-emkę, to sporo kasy

 

A co oprócz zderzaków nie pasuje że Twoim zdaniem to nie-emka? Wnętrze, układ hamulcowy, układ napędowy i wydech to M3. Zderzaki może zmienione ze względu na wypadek/stłuczki, a może to ja czegos nie widzę jeszcze :roll:

masz rację - nie zwróciłem uwagi na listwy i progi - mam słaby monitor - tak, czy inaczej, jeśli to emka po przejściach, to też drogo

... inna sprawa, że ktoś mógł mu te zderzaki "sobie pożyczyć" więc oczywiście jak ktoś jest zainteresowany, to musi sobie obejrzeć

 

przyznaję, że założyłem, że to swap, bo spotkałem się już z "332i" :)

 

Nadkola z kierunkowskazem mu raczej nikt "sobie nie pożyczył". A co do swapa to faktycznie naprawde w 100% wszystko było wymienione, tak aby technicznie było to M3 czy tylko silnik zmienil?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.