Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam dylemat moralny mam 20 tysięcy złotych i co tu kupić kolejne E-34 czy może E-39??

Zaznaczam, iż biorę pod uwagę modele benzynowe o oznaczeniach 525i w przypadku e-34 lub 523i 528i w przypadku e-39

Proszę o opinie ludzi użytkujących te wersje na codzień najlepiej bez gazu ponieważ nie zamierzam go zakładać.

Drugi mój boł to to iż e-34 uważam za ładniejsze, ale e-39 ma lepszy środek i silniki o lepszych osiagach zwłaszcza 528i uważam za optimum do tego auta i do tego pali podobno niewiel więcej jak moje e-34 520i z końcówki 1990r. 24V R6 150KM

Pomóżcie koledzy bo moja pasja = BMW doszła do rozdroża i co dalej :cry2:

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
dozbieraj jeszcze 4 tys i wal do mnie jak w dym mam 540i E39 na pełnej opcji navi xenon skóra steprtonic tv i td ale auto jeszcze do rejestracji czyli dodatkowe 2 tys srebrny metalic limuzyna
BMW sie nie psuje
Opublikowano

Najpierw poszukaj

Ja kupiłem e39 kombi 2,5 automat okazyjnie w kraju zarejestrowane ponizej 20 tys

nie tak dawno temu ze wszystkim i nawet 2 kmpl opon

Owszem było parę rzeczy do zrobienia - ale nie wszystko trzeba na hurra prawda ???

Obecnie już kończę inwestycje w mechanikę - parę detali we wnętrzu i będzie BUNIA jak ta lala

Powodzenia

K.

Opublikowano

No właśnie obawiam się tych wydatków na e-39 bo moje obecne e-34 nie jest najgorsze chociaż czasem lubię mu przyłożyć w pedał ( ten dżwięk R6 24V przy 6000RPM :) ) więc zaczynam się skłaniać do opcji e-34 525i zadbane i full wypas reszta kasy na doprowadzenie do ideału może jakiś tuning mechaniczny lub chiptuning??

A tak wogóle kto powiedział że bmw to auta psujące się?????

Chyba ktoś kto nigdy nim nie jeżdził :)

No chyba że ktoś posiada styl jazdy typu zima -20 biegi: 1 i 60km/h, 2 100km/h ... itd.

Ale wtedy zarżniesz wszytsko łącznie z rolsem:)

Czekam na dalsze rady :)

A co do oferty na 540i to niestety ale silnik mnie trochę przerasta umije ętnościami i spalaniem ale dzięki za propozycję

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano
Wystarczy,ze ktos jezdzi E39 i nic z nia nie robi a pózniej sprzeda.Ja kupilem takie auto.Ładny kolor,ładna skóra wygladał na zadbany.Ale padła m.in chłodnica,zawias z przodu do roboty,sterownik ABS polutowany na sztuke i pare innych rzeczy i u mechanika zostawiłem ponad 4 tysie.

oo= [] []= oo BokiemMuszeWchodzic

http://img514.imageshack.us/img514/9429/pic03097wo4.jpg

Diesel Driver

Opublikowano
Wystarczy,ze ktos jezdzi E39 i nic z nia nie robi a pózniej sprzeda.Ja kupilem takie auto.Ładny kolor,ładna skóra wygladał na zadbany.Ale padła m.in chłodnica,zawias z przodu do roboty,sterownik ABS polutowany na sztuke i pare innych rzeczy i u mechanika zostawiłem ponad 4 tysie.

 

No właśnie ja miałem taki przypadek z moim pierwszym autem to był tylko poldek:)

Ale łaDNY 94ROK 70 TYSIĘCY NAJECHANE ORYGIANALNIE BO TO RODZINA WIĘC MAIŁEM PEWNOŚĆ ZADBNANY ALUFELGI MOC 87 KONIA POTEM TO CO PISZESZ:(

Niektórzy myślą że jak mało jeżżą to nic nie trzeba w aucie robić bo jest zadbane i ładne ale potem trafia to na kogoś czyli mnie że trzaba wymienić wszytsko czego on nie zrobił bo mało jeździł to poc co jasne że jemu elementy wytzrymują dłużej ale kiedyś mają dosyć a że ja naim się uczyłem jeżdzić to po pół roku kapitalka bo gość na 70 tysiaków 2 razy olej wymienił a filtry raz :mad2: jak tak można??

Sadysta

Moje obecne BMW było od gościa z niemczech zakoszone mu spod domciu więc zero tych problemów pół roku przed sprzedażą dziadzio wymienił mi płyn hamulcowy, olej, świece, kable, pompe paliwa, itp na fakturze z nniemieckiego ASO a potem gość doszedł do wnosiku że czas na e-39 :D

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

też miałem tego dylemata rok temu i wybrałem e39 523i za 17tyś i mimo że przez złośliwość rzeczy martwych "trocha" do niego dołożyłem to kupiłem świadomie bo przed zakupem oglądałem kilka egzemplarzy po 24-25tyś i miały te same braki co w moim za 17tyś . nawet pojechałem 300km by zobaczyć srebrne cudo za 24 i też w nim była klima rozszabrowana, relektory na drutach ,brak plastyków w komorze silnika nawet nie było listewki na dachu tej gdzie montuje się bagażnik (a ponoć był tylko przytarty błotnik) a gość jeszcze zaczoł targować się ale w górę no to życzyliśmy mu by w ogóle mu się udało to cudo sprzedać ! po miesiącu zadzwonił że wszystko ponaprawiał i mam sobie przyjechać .....

A TAK SWOJĄ DROGĄ CZY KTÓRYŚ Z KOLEGÓW KUPIŁ TO AUTO ??? BYŁO Z POLKOWIC srebrny e39 sedan 520i w automacie ??????

a wracając do tematu e34 jest piękne ale mając możliwość kupić model młodszy bym wybrał ten młodszy

Opublikowano
Moim zdaniem za te pieniądze bezpieczniej E-34. E-39 byłoby z początku produkcji, a wszyscy producenci obecnie wypuszczają samochody niedopracowane i przez pierwsze 2-3 poprawiają. Wprawdzie najbardziej ryzykownie jest kupić w salonie świeży model, ale wiele tzw. chorób wieku dziecięcego potrafi pokutować także po latach - no chyba ze nie dotyczy to BMW, bo akurat samochód tej marki mam po raz pierwszy.
Opublikowano
Piotr tylko te "obecnie niedopracowane" nie dotyczy mojego e39 bo ono jest z grudnia1995 czyli ma 12 lat więc co było do poprawek gwarancyjnych to pewnie zostało w niemieckich serwisach usunięte a to co się w nim psuje teraz to wynika z przebiegu a nie z nie dopracowania . a co Ci przyjdzie z nowiutkiego auta na gwarancji którego całymi tygodniami nie będziesz miał bo będzie stało na darmowej naprawie gwarancyjnej ? albo jeszcze lepiej tak jak miał kuzyn w nowym polo czekał 5 miesięcy na eksperta z niemiec by ten zobaczył co w silniku stuka bo serwis się tego nie podjoł
Opublikowano
Problem niedopracowanych modeli występuje od początku lat 90-tych - coraz szybsza rotacja modeli, nie mówię o samochodach nowych, tylko o większym dopracowaniu technicznym modelu schodzącego ( E 34 z końca produkcji ) nad modelem wchodzącym na rynek - który ma z założnia rozwiązania nowatorskie ( bo czymś trzeba uzasadić wymianę sprawnego samochodu na nowszy), niestety często niedopracowane
Opublikowano
Tez myślałem nad E-34 ale wyrałem E-39 z powodu nowszej linii. Mam 523i i nie narzekam, kupiłem za 18tyś do opłat lekko uderzony w zderzak przedni tak ze naprawa ze całą kosmetyką wyszła 3tyś wcześniej ni był bity sprawdzałem czujnikiem do miezenia grubości lakieru ale nie takim za 500zł tylko takim lepszym za około 3tyś :) to zdecydowało że kupiłem własnie to auto rocznik 1996 jasna skóra jasne wnętrze stane napawde dobry, utrzymane autko. Szuakłem 528i ale wszystkie które ogladałem były w stanie padaczkowatym ale teraz sądze że ten silnik w zupełności mi wystarcza w oszczedny i dynamiczny rownież w miarę. ALe szukałem długo, i tak jak koledzy piszą za 20tyś nie kupisz ni ciekawego, ja miałem trochę szczęscia ale szukałem napradę długo i to też wyszło ponad 20tyś po naprawach i opłatach itp no i rocznik 1996. E-34 też piekne autko ale już starsza konstrukcja i satrsze silniki, jesli myślisz o E-39 to tylko 523i lub najlepiej 528i zapomnij o 520 marne osiągi i marna oszczędność
Opublikowano

A czy na zachodzie auta nie sa troszke tansze z racji ze trzeba po nie przyjechai itp. Ja sam mysle ze 20 tys to troszke malo, dozbieraj troche i jedz gdzies za granice po auto, moze masz kogos znajomego w niemczech czy niederlandach kto by cie tam przetrzymal z tydzien i tam sie rozgladnij, latwiej kupic niz w polsce bo tam nie robia z autami tak jak w polsce - zeby tylko jechalo... Nie twierdze tez ze tam dobre auta sprzedaja za grosze, to nie sa debile, ale okazje sie trafiaja...

Powodzenia w szukaniu.

PS. tu masz taki prowizoryczny kalkulator, moze jak pojedziesz to sie przyda:

http://tmp.sysinfo.pl/auto.php

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.