Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem tu nowy ale zamierzam sie przyłączyć do maniaków BMW którym jestem :)

 

Mam pytanie czy może mi ktoś poradzić czy w moim 520I 90rocznik o mocy 150 koni silnik R6 24V można wywalić katalizator przy przeiegu 210 tysięcu kilometrów?/ Czy da to jakąś różnicę w spalaniu( watpię ) i mocy ( tu mam chyba szansę??) Jeżeli tak co zamiast niego wstawić chyba zwykłą rure o tej sdamej średnicy zaznaczam że auto jest mocno zadbane a silnik to igła i jak ma to mieć jakiś negatywny wpływ to prosze mnie odwieźć od tej decyzji::)

Aha czy komputer zareaguje na to nie przestawi silnika w tryb awaryjny??

 

Pozdrawiam wszystkich fanów BMW

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)
Opublikowano

siemka jakis pol roku temu mialem taki sam dylemat chcialem zyskac pare dodatkowych koni mocy ale koledzy z forum odradzali mi i mam dalej kata

ty chyba masz lambde przed katem wiec komputer moze by nie zwariowal ale za to problemy z przegladem w razie kontroli policji dowod pa pa (w tedy przerabane) po wycieciu kata moglbys zyskac z 10 koni nawet bys tego nie odczol a problemow moglbys sobie narobic duuzo :naughty:

dobrze sie zastanow

narka

Opublikowano
--ja mam strumienicę, zamiast kat. ciut głośniej, ale szybciej się zbiera, lambda działa jak działała, komp. nie zareagował-ponieważ sonda jest przed katem, jeśli masz kat. padnięty to lepiej wymienić ,są jeszcze tłumiki przepływowe , proste rurki [wstawki] -rózne możliwości- wybór należy do właściciela :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano

jerzy mam pytanie czy po wstawieniu strumienicy mocno sie czuje ze auto sie lepiej zbiera czy to tylko tak ci sie wydaje bo jak mi padnie kat to sie zastanowie nad kupnem drugiego czy moze wlasnie strumienicy :8)

pozdro

Opublikowano
Osobiście jestem zwolennikiem wstawiania oryginalnych klamotów.Strumienica jednym daje drugim odbiera i a jeszcze innym spełza.Jedno jest pewne,że posiadając 2 sondy może przysporzyć tylko problemów.Poza tym strumienice,magnetyzery to zabawki dla podrostków w lanosach bo ileż może dac profitów "tuning" za 200zł..

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Opublikowano
ja miałem zapchany kataliz. odczułem lepsze zachowanie silnika, sprawdz u siebie jeśli jest dobry to nie ma sensu w koszty iść ,choć za kata z bm mozna 300 -pln dostać na allegro zdaje się ogłaszaja, odnośnie magnetyzerów kol. przedmówca myli się ciut"", pokazałbym ci świece po kilku tys. przebiegu, czysciutkie jak nowe-nie masz nagaru w cylindrach, pierscienie lepiej przylegają do cylindrów itd, nie przekonuje, bo sesu nie widzę wybór dowolny :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Kolego dobrze ale ty masz starszej generacji silnik m20 jesli sie nie mylę wiec tam okej, znam tez kilka przypadkow ktore jezdza bez kata i maja wspawany przelotowy i jest okej, ale kolega mówi o silniku zdecydowanie nowszej konstrukcji gdzie masz dwie sondy itp wiec takie rady to w tym przypadku odpadają zdecydowanie
Opublikowano

No to teraz mam dylemat ale chyba katalizator zostanie bo nie jest zapchany tylko miałem nadzieję na trochę więcej mocy przy tym samym spalaniu

Ale jeżeli kolega radzi że mam dwie sondy i moga być problemy to sobie odpuszczę

Zaś zgadzam się ze jest to całkiem inny motor niż m20 525 bo miałem taki i różnica jest olbrzymia inny kolektor wydech i zamiast 2 4 zawory na gar więc chyba dam spokój dzięki za rady

Nie ma to jak 760I 445 koni Rulez:)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.