Skocz do zawartości

Czym różni zawieszesnie M sport od zykłego?


Boboszef

Rekomendowane odpowiedzi

Chciał bym zapytać czy ktoś miał okazję jeździć ze zwykłym i z opcjonalnym zawieszeniem M sport (w modelu E34) i jak wypada to zawieszenie w porównaniu np do KONI czy BLINSTEINa.

Z góry dziekuję!

" _______

/________\

OO=[][]=OO > ///M-POWER

[#]--------[#]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

M jest twardsze od standardowego, Koni, Bilstein itp. będą jeszcze twardsze.

Jeżeli lubisz twardziej to Bilstein B6 będzie odpoiwedni.

www.bmw-uzywane.com

http://img115.imageshack.us/img115/7632/88263882bl9cn0.jpg

M3 3.0 E36 '95 Turbo - okolice 500 KM

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
Zawieszenie M, to zestaw sprężyn i amortyzatorów firmy BILSEIN. Odnośnie zawieszenia KONI :?: Jest twardsze.

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli lubisz twardziej to Bilstein B6 będzie odpoiwedni.

 

Do zawieszenia M dedykowany jest B8. B6 to amortyzator przeznaczony do zwieszenia o standardowej wysokości.

 

Zawieszenie M, to zestaw sprężyn i amortyzatorów firmy BILSEIN.

W moim E34 z M-zawieszeniem były amortyzatory Sachsa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Członkowie klubu
W moim E34 z M-zawieszeniem były amortyzatory Sachsa.

Tak wyszło z fabryki :?:

Auto Classic Service - 603975574

BMW Partner

Diagnostyka, mechanika i elektryka BMW

Swapy i indywidualne modyfikacje

AUTOPOMOC

BMW M7 - 1:44.821 Tor Poznań

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W moim E34 z M-zawieszeniem były amortyzatory Sachsa.

Tak wyszło z fabryki :?:

 

W E34 nigdy nie mialem przyjemnosci jezdzic na takim zawieszeniu, ale mam w aktualnym e36 i tam tez oryginalnie jest SACHS przy zawieszeniu m-sport.

 

Aktualnymi zamiennikami sa amortyzatory SACHS ADVANTAGE lub BOGE (model TURBO) lecz cena obydwu bardzo podobna. Ewentualnie mozna zakupic Bilstein B6 lub B8 ale te B8 to juz wyzsza liga - znacznie twardsze i znacznie droższe :mrgreen:

 

Nie wiem jak w e34 ale w e36 wsklad zestawu wchodzi jeszcze grubszy stabilizator niz przy seryjnym zawieszeniu.

 

 

PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

Aktualnymi zamiennikami sa amortyzatory SACHS ADVANTAGE lub BOGE (model TURBO) lecz cena obydwu bardzo podobna. Ewentualnie mozna zakupic Bilstein B6 lub B8 ale te B8 to juz wyzsza liga - znacznie twardsze i znacznie droższe :mrgreen:

 

Nie wiem jak w e34 ale w e36 wsklad zestawu wchodzi jeszcze grubszy stabilizator niz przy seryjnym zawieszeniu.

 

 

PZDR

W E34 także jest grubszy stabilizator. Poza tym do m-zawieszenia dedykowane są jedynie B8 i nie są one specjalnie droższe od Sachsa. Ostatnio kupowałem bilsteiny na przód po 425 zł/szt, Sachs - 380 zł/szt.

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 lata później...
  • 7 miesięcy temu...
Ewentualnie mozna zakupic Bilstein B6 lub B8 ale te B8 to juz wyzsza liga - znacznie twardsze i znacznie droższe :mrgreen:

PZDR

 

B6 i B8 cena bardzo podobna. Serwis ma możliwość ustawienia dowolnej twardości tych amortyzatorów (fabrycznie). Różnica: B6 standardowa wysokość, B8 amorek krótszy

http://img842.imageshack.us/img842/1250/arto.png
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 5 miesięcy temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.