Skocz do zawartości

Problem z gazem, dziala tylko w jezdzie brak niskich obr.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam! BMW e34 525i 12v

 

A więc mam problem z gazem, gdy odpalam samochód na benzynce to pali wszysto O.K(na benzynie wszystko działa bez problemów) ale gdy przełącze na gaz i przy gazuje lub będe trzymał wyższe obroty to działa, jeżeli zdejme noge z gazu momentalnie gasnie :/ Podobnie jest w jezdzie jezeli sie jedzie i zmieni na gaz to leci elegancko bo są wyższe obr. przy podjeździe pod skrzyżowanie trzeba zmienić na benzyne bo gaśnie jak zaczynam się zatrzymywac :/ Może ktoś już się z czymś takim spotkał. Jeździłem do zakładów ale oni nie wiedzą co jest.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Masz ewidentnie nie wyregulowany lpg .............na biegu jalowym powinien silnik smigac jak na Pb. Sprawa sie ma tak( ja mam zwykla instalke lpg-reguktor , mixer przed przeplywka itp) w mojej e36 nie da sie wyregulowac biegu jalowego bez otwarcia lekko przepustnicy sruba regulacyjna......nie wiem jak u ciebie ale pewnie jest tak samo.

podaje ci link z ostatniej rozmowy o gazie mozesz cos wyczytasz ciekawego

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=49738&highlight=

 

jeszcze do tematu-jesli wczesniej bylo dobrze-sprawdz rury gumowe-i wezyki podcisnienia czy nie maja dziur-bo moze tak tez byc jak lapie lewe powietrze

Opublikowano
Paweł ma rację co do fałszywego powietrza z powodu dziurawych węży, natomiast wolne obroty w tym aucie steruje silnik krokowy, więc nie rusz przepustnicy, bo rozregulujesz ustawienia dla benzyny. Jeśli samochód działa poprawnie na benzynie, a źle na gazie, warto zweryfikować czystość filtra gazu (choć na wolne obroty ma to mniejszy wpływ). Gaz jest wrażliwy również na temperaturę otoczenia, czy regulowałeś gaz po zimie? Skład mieszanki na wolnyhch powinien być lekko wzbogacony. Napisz coś więcej, jaki typ instalacji nasz zamontowany.
Opublikowano
sylwek-wrefikowalem to co napisalem z wieloma chlopakami i oni tez maja tak u siebie w e36 ze zwykla instalka ze nie ma opcji wyregulowania jalowego na zamknietej przepustnicy-silnik krkokowy wariuje-uwierz mi tak jest u mnie i innych ........a zeczywiscie niech najpierw kolega powie jaki ma gaz i bedziemy cos radzic :wink:
Opublikowano

Zakupiłem samochód 3 lata temu (2004r) na początku na gazie elegancko chodził nie gasł nic, tylko na skrzyżowaniu czasem jak się lepiej wcisnęło to łapał lewe powietrze i klapke od przepływomierza wywalało, no i trzeba było stanąc przykryć znów =p ale póxniej umocowałem na stałe. Następnie coś w silniku było z zaworami zaczęły pukac i powoli zaczynały się problemy pracy na zimnym silniku nawet na Benzynce, dopiero gdy sie rozgrzał to na benzynie smigal a na gazie tak jak teraz :/ W rezultacie silnik padl jakos na jesien ubieglego roku. Zakupilem drugi taki sam z 160tys. km. przebiegu. Na początku nie podłączłem jeszcze gazu to śmigał elegancko jak i śmiga teraz po podłączeniu tylko że jest problem własnie z gazem na niskich obrotach :/ Jedno mnie dziwi czemu w servisie nie wiedzą co jest.

 

 

A co do typu instalacji to chodzi o to ze system brc z sondą lambda?

Opublikowano
witam kolego moim zdaniem silnik dostaje za mało gazu jeżeli to jest instalacja 2 generacji to odkręć o jeden pełen obrót tą śrubę od dawki gazu i powinien trzymać obroty
Opublikowano
Ano, Pawle, w e34 za obroty odpowiada silnik krokowy. A tak się składa, że autor postu ma identyczną konfigurację jak ja. Niech kolega pokręci sobie śrubą w parowniku, i złapie moment, kiedy obroty będą włąściwe. Inna sprawa, że stary silnik przestał na benzynce ganiać... Prawdopodobnie zawory nie regulowane (jeśli to m20). A jak mieszanka za biedna była to zaworki się grzeją i głowicę palą. O tym trzeba pamiętać i najlepiej przy zmianie oleju od razu regulację załątwić.
Opublikowano
jedż do dobrego gaziarza nic SAM NIE REGULUJ BO ALBO WYPALSZ TŁOKI ALBO ZAWORY , poczytaj moje posty wejdz na jerzy i wszystko przepatrz , u mnie jeden wężyk zawalał całą sprawę z obrotami -dzięki miskowi [kol. z forum]auto nie gaśnie na krzyżówkach i jest ok :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Powróce znów do tego tematu ;)

 

Byłem w dwóch serwisach od gazu i... szukali szukali i nie wiedza czemu tak jest :/ zalamka.... Ponoc doregulowac juz sie nie da cos innego musi byc tylko co?

 

Moze tak sie dzieje, iz w silnikach bmw GAZ od przepływomierza do cylindrów ma dosc dluga droga podczas której sie schładza i wpadając w cylindry jest za zimny? :/ To tylko taka opinia odemnie która nie wiem czy sie sprawdza bo tyle ludzi ma GAZ w BMW i dobrze chodzi sam nawet kiedys u mnie dobrze chodzil.

Opublikowano

Witam ;)

 

Otóż przy zakładaniu instalacji na nowy silnik został założony nowy parównik. Dodam linki do zdjec:

 

http://img503.imageshack.us/img503/8840/parownik2ps8.jpg

http://img512.imageshack.us/my.php?image=parownik1lb2.jpg

 

Czy parownik może być źle dobrany do silnika? Ja juz sam nie wiem co mam poczac z tym gazem :/ a jazda na nim jest bardzooo oplacalno i to zwlaszcza po miescie.

 

Pytanie do Roberto takze Ci nie gasnie tylko w jezdzie gdy sa wyzsze obroty? przytrzymujesz sie i paff... zgasl;/

 

Pozdrawiam! :)

Opublikowano
poszukaj na forum, prawdopodobnie sa chyba określone wielkości cos o uszy obiło mi sie, chyba daje się wieksza pojemnośc --poczytaj gdzieś widziałem!-pozdro :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
Debowy, ten parownik co widać to chyba BRC 140KW. MAM u siebie taki sam i jest wystarczający. Wolne obroty są stabilne. Jedno mogę tu poradzić. Nawet niewielki przedmuch na którejś uszczelce kolektora ssącego niewykrywalny na benzynie rozwali całą charakterystykę na LPG. Dolot musi być całkowicie szczelny. U mnie po wymianie właśnie tych uszczelek problem ustąpił. Przepustnicy nie ma co ruszać, wolne obr są regulowane prze z silniik krokowy.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano

Hej!

 

Dzis zauwazylem iz gdy stoje w miejscu odpale na benzynce i przeloncze na gaz po czym wkrece go na obroty kolo 3-4k to pózniej trzyma mi obroty jakies 0.7k Gdy dodam gazu jest taka przerwa(taka sama jak sie przelacza z benzyny na gaz) utrata mocy i szarpniecie. Moze to jest przez lewe powietrze :/. I tak jest za kazdym razem gdy dodaje gazu na gazie ruszajac.

 

Pozdrawiam!

Opublikowano

Witam.

Koledzy w celu sprawdzenia szczelności dolotu niech sobie nabędą jakiś sprey na eterze (samostart albo bremsreinigen- ten lepszy bo ma rurke polepszającą dokładność - albo jeszcze cos innego) i opryskają miejsca newralgiczne (połaczenia kolektora z głowicą, przewody podcisnieniowe - szczególnie na łączeniach i załamaniach)

Zmiana obrotów silnika (wzrost) wskaże Wam miejsce nieszczelności.

Wtedy wiadomo co robić.

Pozdrawiam.

Opublikowano
Dębowy, masz chyba rozregulowaną przepustnicę. Pod przepustnicą jest czujnik jej położenia, w momencie ruszenia pedału gazu czyli przepustnicy czujnik wyłącza silnik krokowy (obieg powietrza dodatkowego). Przepustnica jest jeszcze na tyle zamknięta że odcina dopływ powietrza + LPG. Stąd efekt przydławienia silnika. Musisz podjechać na regulację położenia przepustnicy. Oczywiście zakładam, że reduktor mixer i inne składowe instalacji lpg są ok.
Nie chcem, ale muszem... jeździć na gazie.
Opublikowano

"rozkminialismy " juz z kilkoma chlopakami problem regulacji zwyklej instalacji lpg w bmw. Ja i wielu z nich twierdzimy ze NIE MA OPCJI wyregulowania obrotow na biegu jalowym przy zamknietej przepustnicy-Tak jak winno byc na benzynie.

Wiec jesli ktos z Was ma taka teorie i wiedze jak wyregulowac i ustabilizowac ta sytuacjie aby silnik pracowal swobodnie na Pb i lpg to BARDZO PROSZE O RECEPTY

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.