Skocz do zawartości

525TDS e39 nie ciagnie,nie ma mocy,pali 10l


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Proszę o pomoc,bo widze że macie spore doświadczenie.

Poniżej 2000obr wogole nie chce jechać,tak ok 3000 sie budzi ale itak jedzie fatalnie.Wogole nie ma mocy,nie ciągnie.Przy zmianie z jedynki na 2 po puszczeniu sprzęgła ma czuc cos takiego jak by zachamowanie...potrzeba z 5 sekund zeby wogole sie coskolwiek ruszylo...

Bylem na 2 komputerach,turbo, przepływomierz sprawne.Podejrzenie padło na zapchane tłumiki(katalizator),lub jakas czastka od rożdzielania paliwa w pompie.

Pozatym jak nie przekrocze w czasie jazdy 2500obr to po zatrzymaniu ise silnik pracuje slicznie,rowno...idelanie.A jajk wstawieam ponad 3 to buja nim na wolnych....

No i spalanie jak bym nie jezdzil jest 9,8-10,2 litra(nawet jak jezdze do 100km/h)....

Przebieg 220000km,stan ogolny idelny.

prosze o pomoc

Aleksander Malanowski
Opublikowano
właśnie zapomnilem dodac filtr paliwa,powietrza i oleju oraz caly olej wymienilem,a filtr byl nawet nie w takim złym stanie,nic nie dało...
Aleksander Malanowski
Opublikowano
a może interkoler zalany olejem ? jak zdejmniesz wąż z kolektora ssącego to pewnie jest w środku pełno czarnego oleju
Opublikowano

zdjąłem ten wąż i rzeczywiście jest caly w czarnym oleju...ale bylem tez u magika od diesli,posluchal,podmuchal,pomierzył i wyszlo mu ze turbo załacza sie dopiero przy 4500-4800 oborotow na ok 30% swojej mocy....wiec mozna powiedziec że turbo nie ma ...

zamowilem juz nowe,wymienie i zobaczymy jak bedzie sie dziala.....

Aleksander Malanowski
Opublikowano
juz wymieniłem turbo....i nic,jest może troszke lepiej....ale nadal słabiutko,filtry,oleje paski wszystko wymienione.Silnik prauje idelnie,pali swietnie,nie trzesie sie równiutko ale niestety nie ciagnie,troche od 2500 obr sie rusza,ale itak cieniutko.....co to może byc?
Aleksander Malanowski
Opublikowano
Sprawdz wezyk ktory idzie od spodu kolektora ssacego do czujnika czy nie ma w nim oleju. Jesli jest to przeczysc wezyk i czujnik. Ale pewnosci do konca nie mam czy to ma cos wspolnego :worried:
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
wciąż nic....kolejne serwisy...a auto jak nie jechało tak nie ejdzie,Potrafi nawet gasnać tak przy 100 km/h....
Aleksander Malanowski
Opublikowano
może EGR jest zasyfiały

sadzomiotacz pędzony gnojówką


Sprzedam swoje BMW E91 320d 163 KM 2006 390 kkm, Navi Prof., panorama, bezwypadkowe, zadbane, pewne. Info - priv

Opublikowano
Miałem podobne objawy - okazało się, że był walnięty wężyk podciśnienia
Opublikowano
Miałem podobne objawy - okazało się, że był walnięty wężyk podciśnienia

Można sprawdzić, jednak zakładam że jesli wymieniał "suszarke" to dobrze mu popodpinali wężyki...Cieżka sprawa.

Opublikowano
Mam to samo w swoim tds`ie ,także wymieniłem turbine i brak znaczących efektów. Mechanicy twierdzą że wszystko jest OK, lecz nie idzie tak jak powinien. :mad2:
Opublikowano
Moze byc kilka powodow dzieki ktorym auto masz mulowate i wiecej pali o czym koledzy wczesniej juz pisali, moze to byc wezyk od podcisnienia, spadnie/przerwie sie (mialem to w mojej buni), sterownik silnika (komputer silnika - tez to mialem), co do wtrysku sterujacego (trzeci lub czwarty z kabelkiem) to jesli sie spierdzieli auto bedzie chodzilo jak ciagnik, chyba tez bedzie bardzo kopcil, a moze pompa - przypadlosc TDS`ow. Polecam zaczecie od najprostszych rzeczy - wezyk, komputer ktory podmieniasz np z kumpla wozu (ale uwaga :!: moze on ulec uszkodzeniu jesli masz dosc powazna usterke u siebie)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.