Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Wczoraj odebrałem samochód od mechanika (zmieniał silnik bo w starym była pęknięta głowica). Wszystko jest w porządku za wyjątkiem jednej rzeczy.... przy maksymalnym skręcie w jedną albo drugą stronę tak do samego końca autko gubi obroty a jak mocno skręcę (do deski) gaśnie.

 

Co to może być??

 

Dziękuję za odpowiedź.

 

Pozdrawiam

Opublikowano

u mnie przy skręcie słychać jakby bardziej wysiloną pracę pompy wspomagania. Najwyraźniej obciąża to silnik, ale żeby aż gasł to dziwne.

 

Jeśli gaśnie tylko na jałowych obrotach, to moze za niskie są?

Opublikowano
... własnie to tez jest u mnie przy skrecie słychać wysiloną pracę "czegoś" nie wiem czego. Dzieje sie tak jak troszkę popracuje przy skecie słychać jakby coś się tam włączało :?: O co tutaj chodzi??
Opublikowano
Miałem to samo tzn nie gasl ale przygasal ale u mnie piszczalo przy tym strasznie. Wymienilem pompe wspomagania i juz nie piszczy a przygasa mniej ale zawsze troche i z tego co wiem to normalne ze przygasa ale ze gasnie to nie mam pojecia.
Opublikowano
w poprzednich bmw przy skretach tez mi cos wylo,wystrczylo dolac plynu do wspomagania i wszystko jest ok wiec moze zacznijcie od tego.
Opublikowano
Pompa wspomagania napędzana jest paskiem od wału korbowego silnika. W czasie maksymalnego skrętu do oporu pompa musi przepompowywać cały olej w układzie wspomaganie a to wiąże się z dużym wysiłkiem pompy, właśnie dlatego prędkość obrotowa silnika na spada. Po chwili sterowanie silnika powinno przywrócić prawidłową prędkość obrotową biegu jałowego, a jeśli się tak nie dzieje i silnik gaśnie to przyczyn należy szukać w układzie zasilania silnika, chociażby silnik krokowy. Jeśli silnik pracuje na LPG i gaśnie tylko na LPG natomiast na PB nie, to przyczyny należy szukać w instalacji gazowej. Może też być tak że stara zużyta pompa stawia tak duży opór że silnik nie zdąży złapać oddechu i zgaśnie. Eof
www.foto.gbart.pl
Opublikowano
zgadzam sie... coś nie tak z pompą... jak już wcześniej było napisane że napędzana jest paskiem z wału korbowego... może brak oleju albo pompa już sie kończy i przez co na małych obrotach muli silnik...
Opublikowano
Pompa wspomagania napędzana jest paskiem od wału korbowego silnika. W czasie maksymalnego skrętu do oporu pompa musi przepompowywać cały olej w układzie wspomaganie a to wiąże się z dużym wysiłkiem pompy, właśnie dlatego prędkość obrotowa silnika na spada. Po chwili sterowanie silnika powinno przywrócić prawidłową prędkość obrotową biegu jałowego, a jeśli się tak nie dzieje i silnik gaśnie to przyczyn należy szukać w układzie zasilania silnika, chociażby silnik krokowy. Jeśli silnik pracuje na LPG i gaśnie tylko na LPG natomiast na PB nie, to przyczyny należy szukać w instalacji gazowej. Może też być tak że stara zużyta pompa stawia tak duży opór że silnik nie zdąży złapać oddechu i zgaśnie. Eof

heeh skądś znam ten cytat :lol:

SPONSOREM MOJEJ NIEOBECNOŚCI SĄ BROWARY ŻYWIECKIE S.A. :)))



BMW-MADE BY WINNERS, MADE FOR FUN !!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.