Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :D

Prosze o rade, Kupiłem BMW 316 wszystko było dobrze wjechałem na kanał miałem pęknieta tylnią spreżyne. Wymieniłem sprężyny i amortyzatory, ale dalej nie pozbyłem się stukotania jak jade po dziurach. Przy jeździe w deszczu strasznie żuca tyłem. Z góry dzięki! :roll:

Opublikowano
u mnie rzucalo tylem i stukotalo na dziurach bo zuzyla sie gumowa tuleja laczaca tylny wahacz z progiem (wahacz mogl ruszac sie lekko w lewo i prawo). sprawdz wizualnie, a jesli nie zauwazysz ze ta guma jest uszkodzona, to sprobuj lomem poruszac w tym gniezdzie w lewo i prawo i jesli bedzie luz to masz odpowiedz :)
Opublikowano
He he :D ten gruby wspornik to pewnie wahacz. Kończy się przy progu przed tylnym kołem. Na 99,9% masz te tuleje do wymiany. Tak samo jak ja :(

Pozdrawiam.

Krzysiek


Było:

E36 318 is coupe 93'

E36 323i sedan 97'

Opublikowano
nie ma sie co przejmowac. tuleja to nie az tak wielki koszt: 40 zlotych. jesli nie zmieniales jeszcze od nowosci to obecnie produkowane wygladaja zupelnie inaczej niz te oryginalne (nowe nie maja takiego gumowego kolnierza). wymiana - jesli sie wie jak i ma sie narzedzia - to ok 20minut na tuleje:) ja nie wiedzialem :D w razie co moge opisac co i jak bo przez to przechodzilem niedawno i wspomnienia sa swieze
Opublikowano
To ja chcialbym prosic o jakies wskazowki bo u mnie chyba jest to samo (stukanie w prawym tylnym kole na nierownosciach).Z gory dzieki. :cool2:
Opublikowano

wskazowki:

1. wahacz po wykreceniu z gniazda w progu mozesz latwo zablokowac za pomoca cegly wlozonej pionowo miedzy wahacz a plastikowa okladzine nadkola oraz podpory pod wahacz (np podnosnik lub lapa)

2. pamietaj o odkreceniu uchwytu przewodu hamulcowego od wahacza, zeby nie urwac tego przewodu

3. w uchu wahacza zostanie najprawdopodobniej metalowa czesc tulei, wiec bedziesz musial ja skuc - bedziesz widzial, ze to inny rodzaj metalu niz sam wahacz

4. do wykrecenia srub gniazda wahacza bedzie Ci potrzebny klucz o ramieniu jakies 50cm, bo one tam mocno sie zasiedzialy :)

5. wciskajac tuleje pamietaj, zeby ja scisnac np metalowa opaska zaciskajaca - bedzie latwiej

 

to chyba wszystko, co mi sie nasunelo. ogolnie calosc da sie przeprowadzic bez podnoszenia calego samochodu i bez kanalu

powodzenia :)

Opublikowano
Witam wszystkich :D

Prosze o rade, Kupiłem BMW 316 wszystko było dobrze wjechałem na kanał miałem pęknieta tylnią spreżyne. Wymieniłem sprężyny i amortyzatory, ale dalej nie pozbyłem się stukotania jak jade po dziurach. Przy jeździe w deszczu strasznie żuca tyłem. Z góry dzięki! :roll:

 

 

Jak już wymienisz gumy na wachaczu,to koniecznie ustaw zbieżność tylu.Tyl tez sie ustawia.Poxzdro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.