Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam jak w temacie co może być przyczyną silnych drgań kierownicy przy hamowaniu ,tak od prędkości 80km/h,przy niższych prędkościach nic sie nie dzieje,dodam że zmieniałem przednie zawieszenie na niższe,koła mam 17'' 235\45,przy zmianie wymienione tarcze z innego auta a klocki hamulcowe zostały moje
Opublikowano
Witam problem moze byc w tym ze klocki sa przytarte krzywo i teraz nie moga sie sopasowac do innej tarczy :lol: bądz masz tarcze nowe krzywe ja tak mialem przynajmniej i jak hamowalem to szarpało kierownica jak cholera kupilem nowe tarcze i klocki i mam teraz jak marzenie :cool2:
Opublikowano
Witam jak w temacie co może być przyczyną silnych drgań kierownicy przy hamowaniu ,tak od prędkości 80km/h,przy niższych prędkościach nic sie nie dzieje,dodam że zmieniałem przednie zawieszenie na niższe,koła mam 17'' 235\45,przy zmianie wymienione tarcze z innego auta a klocki hamulcowe zostały moje

 

Sprawdz rownierz opony(wybrzuszenia itp.).Opisz co dokladnie zmieniales w zawieszeniu.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
Wymieniałem całe MC PHERSON ,zostały moje zaciski i klocki a tarcze przełożyłem razem z zawieszeniem z innego ,felgi opony odpadaja bo na starym zawieszeniu nic sie nie działo
Opublikowano
No to tak jak napisal kol.@BMW LODZ -Klocki . I jeszcze jedno! Wszystkie śruby od wahaczy (glownie tam gdzie sa polaczenia metalowo-gumowe) trzeba dokrecac gdy auto stoi na kolach ,a nie podniesione na lewarku.

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano
@Maciek a znasz historie tych tarcz? Czy w poprzednim aucie zachowywały sie poprawnie?

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

Opublikowano

Tak jeździłem tym autem i nie było żadnych problemów

Ale zauwarzyłem że jak lekko hamuje to wpada w drgania cały przód,a jak docisne pedał hamulca mocniej to wibracje ustają

Opublikowano
Tak jeździłem tym autem i nie było żadnych problemów

Ale zauwarzyłem że jak lekko hamuje to wpada w drgania cały przód,a jak docisne pedał hamulca mocniej to wibracje ustają

 

Sprawdz jeszcze raz klocki i tarcze.A jak sprawa geometrii zawieszenia?

"________ 730iA

/________\

(0o=[][]=o0)

[_]/'''''''''''\[_]

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
miałem identyczny problem w mojej, kiedy jechałem 80-90km/h i naciskałem hamulec delikatnie to cały przód auta wpadał w drgania, szok jak bardzo wszystko się trzęsło, pomogło radykalnie wymiana górnych wahaczy(obie strony) oraz łączników stabilizatora,
Opublikowano

świetny temat :cry2: :duh: :mad2: Jak to czytam to mnie dreszcze przechodzą. Miałem ten sam problem i jeździłem dwa miesiące, a że jeżdżę bardzo dużo, to mnie to strasznie denerwowało. Dokładnie tak jak piszesz, przy większych prędkościach (pow. 80-90km/h), przy delikatnym naciśnięciu hamulca zaczynały się wibracje i się nasilały. Jak mocniej przycisnąłem to ustawły. brrrrr jak sobie to przypomnę. Paru mechaników wraz z aso dochodziło co to może być, zaczynajac oczywiście od zmierzenia specjalnym przyrządem tarcz, zawieszenia itp, opony, wyważenie... W pewnym momencie jak już byłem u nich z piąty raz patrzyli jak na psychola (jak pokazywałem jak kierownica wibruje), ale żadnemu się nie chciało wsiąść i przejechać. Aż wreszcie "pan kierownik" z aso, naprawdę spoko gość - o BMW wie prawie wszystko, stwierdził że może to jednak tarcze i jeszcze raz podszedł to tematu. Zlecił przeszlifowanie tarcz i wszystko było super... 500km. Potem od nowa.

Dodam tutaj, że prawie odrazu jak kupiłem auto to wymieniłem wszystkie tarcze i klocki na nowe z ATE. Po tym przeszlifowaniu było już pewne że to tarcze, więc wymieniłem z przodu tarcze i klocki na oryg i wreszcie jest naprawdę ok. Już 10000km i żadnych problemów (z tym oczywiście). Pan kierownik stwierdził że po prostu ATE nie wytrzymywały masy i się gięły i na pewno miał rację. Więc niestety kolejny raz się przekonałem że BMW serii 7 to nie jest zwykły samochód i nie ma co kombinowac tylko robić jak fabryka każe. No ale cóż, ponieważ pochodzę z Poznania to znowu będe miał okazję żeby trochę zaoszczędzić bo sypią się amorki z tyłu (niestety z nivo). koszt nowych: 4400 /kpl. Zamienników brak. POdobno można je "bez problemu" zregenerować, dzwoniłem już do takiej firmy poleconej na tym forum. koszt 200 zł/szt. :mrgreen: :coo zobaczymy co z tego wyjdzie...

Opublikowano

Witam!

 

Podlacze sie do tematu. otoz w swojej e32 tez nie moge zwalczyc bicia kierownicy przy ok 100-120 km/h. Zawieszenie mam cale zrobione, zarowno przod jak i tyl. Mam zalozone felgi od e38

 

http://www.wrzuta.pl/obraz/3A35zRn6J0/

 

 

 

na nie mam zalozone opony 225/55/16 - nowki, felgi proste. Co moze byc przyczyna tego bicia? czy mam zastosowac jakies pirscienie centrujace?? jesli tak to jakie?

Zapraszam na forum uzytkownikow Diesla


http://www.bmw-diesel.pl

Opublikowano
Ja miałem to samo, przy hamowaniu i przy prędkości od około 90km/h trzepało mi kierownicą przy czym podczas hamowania najmocniej. Wymieniłem z przodu tarcze i klocki hamulcowe i jak ręką odjął ... teraz zostało mi usunąć luzy w układzie kierowniczym powstałem przez jeżdżenie z krzywą tarczą :mad2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.