Skocz do zawartości

uromil

Zarejestrowani
  • Postów

    48
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje osobiste

  • Moje BMW
    nie powiem
  • Lokalizacja
    Zgierz

Osiągnięcia uromil

Odkrywca

Odkrywca (4/14)

0

Reputacja

  1. przeplywka byla sprawdzana na kompie i podmieniana z auta ktore jest idealne(znaczy odpala w kazdych warunkach) komp nie wykazal bledow, a wymiana przeplywki nic nie zmienila, czujnik oryginal bosch, nowy, zawory ustawial mechanik, nie wiem ile a ile powinno byc?????a co do paliwa to tankuje tylko shell 95pb, lub v power racing
  2. kupiłem owy czujnik temp i nic nie pomoglo, sprawdzilem przed chwila u elektryka czujnik walu i ma 530 ohm, czyli ok, wlałem kilka dni temu denaturat do baku, i nadal nic, pomóżcie co jeszcze moze byc przyczyną tych moich problemow z rozruchem zimnego silnika???? :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:
  3. aha "PINCZER" dzieki za foty, jestes super gosc,
  4. moja pompa dała 9 barow w specjalistycznym zakladzie zajmujacym sie uklade zasilania, zostawili manometr w ukladzie na ok 40 minut i trzymal 9 barow, wymienilem regulator cisnienia paliwa, itd, sluchajcie w zeszla zime tez nie palila a latem byla bajka, od dotyku, licze na ten czujnik temperetury, ale slyszalem ze modul silnika moze byc przyczyna takiej sytuacji???
  5. sluchaj a gdzie szukac tego czujnika??? no i co do mojego wczesniejszego pytania na ktore nikt nie odpowiedzial , moze ty mi pomozesz, a mianowicie czy to normalne ze na zimnym silniku obroty nie sa nieco wyzsze niz na cieplym????
  6. a jak sprawdzic ten czujnik polozenia walu korbowego??? czujnik temp ten z niebieska zlaczka bede mial jutro, nowy bosch
  7. milo mi , ze w temacie ktory zalozylem jest tak wiele postow ale bylbym wdzieczny za jakies rady a nie tylko klotnie w stylu dykta czy orlen czy wynn's :mrgreen:
  8. wlasnie sobie uswiadomilem ze jesli juz moja bunia odpalina mrozie to ma zawsze takie same obroty na biegu jalowym, czy silnik jest zimny, czy cieply ma ok 700
  9. doleje tej dykty dzisiaj, tylko powiedzcie mi jaka jest mniej wiecej proporcja dykty do benzyny, a tak wogóle to zamówiłem ten niebieski czujnik temperatury, oryg bosch, zobaczymy moze to cos pomoze, dzis znow nie mogłem odpalic....
  10. akumulator jest nowy i sprawny, o czujniku myslałem ale wiecie sami ze bez sensu wymieniac wszystko po kolei!! mozna jakos sprawdzic czujnik??? aha powiedzcie mi czy ten czujnik polozenia walu moze nie pracowac tylko w czasie mrozu???
  11. pisze z prośbą do użytkowników forum o pomoc, od 3 lat mam 735, 1990, od zeszłej zimy po nocy(ale tylko mroźnej) nie moge odpalic auta, po kilkunastu próbach z duzymi oporami odpala, powoli nabiera obrotow i odpala. Problem nie wystepuje wogole latem!!! nie ma na odpalanie wyplywu wilgoć, zaznacze ze silnik nie bierze oleju, nie ma przedmuchów a kiedy juz odpali pracuje rowno i bez problemu...., po pierwszym odpaleniu na mrozie danego dnia pali cały dzien bez zarzutu od dotkniecia, podam liste elemwntow ktore wymienilem i czynnosci ktore wykonalem, bezskutecznie: -swiece -filtr paliwa -filtr powietrza -nowa oryginalna kopulka i palec -nowa cewka -nowe przewody wysokiego napiecia -sprawdzono cicnienie paliwa, jest ok -regulacja zaworow -czyszczenie przepustnicy, nie ma luzu -przeplywka dziala, klapa sie otwiera -diagnostyka komputerowa nie wykazala bledow -sonda lambda dziala Bardzo prosze o sugestie i pomoc, -
  12. Mam problem, pomimo tego, iż zmieniłem jezyk obc z niemieckiego na uk, lub us, jezyk wyswietlanych usterek i ostrzezen pozostał niemiecki, informacje o godzinie , dacie itd pokazywane sa w jezyku angielskim a usterki w niemieckim, prosze o pomoc :modlitwa: ps. próbowałem innych jezyków, i jest analogicznie, jezyk parametrów sie zmienia a jezyk usterek zawsze niemiecki
  13. uromil

    otwieranie samochodu

    klamki pewnie są normalne, przednie ale osłony masz założone z tylnych klamek, sprawdz to, załóż maskownice z otworami na bębenek, kup bębenki z dopasuj do swojego klucza, potem już masz normalne zamki
  14. uromil

    otwieranie samochodu

    hmm, tylko w zasadzie zasilenie z zewnątrz do układu pozostaje, lub drut i otwierasz klape pokrywy silnika lub śrubokręt i jak nie ma w drzwiach bebenków to otworzysz raczej bez problemu chyba ze zaslepki są, aha moja rada załóż bębenki
  15. akumulator mam normalny centra plus 72Ah, co do podłączania to z tyłu nie ma problemu, jest nawet szansa ze masz pociągnięte kable i wtyczki i tylko podłączysz, ja musiałem pociągnąć kable sam ale mam zwykłą nie long
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.