Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Stoję przed zakupem auta i dziś zwątpiłem.

Otóż dane mi było podróżować z boku w Audi TT (2000r) 1.8T jakiś 250KM i teraz nie wiem co kupić do wyboru dwa auta w/w TT i BMW E46 330Ci.

330Ci bardziej mi się podoba, silniczek R6 3.0 malina stylistyka BMW też na +, Audi fajne ale to nie to samo.

Moje wątpliwości dotyczą osiągów obu aut. Może ktoś z szanownych forumowiczów miał okazję porównać oba takie auta.

Chodzi mi o przyśpieszanie do 100 i 200km/h i trochę o prędkość maksymalną. Dane katalogowe BMW znam seryjnej Audi TT 225KM też ale jak ma się taka 250KM do w/w BMW. Proszę o pomoc i sugestię.

Opublikowano
nie zastanawiaj sie -brac bmke.Mialem pare okazji porownywac te auta i audi nie ma startu.No chyba ze -kwestia gustu.
te gusta conducir? BMW
Opublikowano
audi nie ma startu

Jak to nie ma startu?przeciez mam 4x4 to wlasnie powinien miec o wiele lepszy start niz bmw.Chyba ze kierowca nie ogarnial:)

 

Audi TT 1,8T (225km,280Nm) - 1395 kg

0-100km/h 6,4s

v max 243km/h

 

BMW 330Ci (231km,330Nm) - 1430kg

0-100km/h 6,5s

v max 250km/h

 

wiec nawet porownywalnie,ale naped 4x4 przy wyzszych predkosciach przeszkadza...(waga)

Wniosek:

Bierz BMW:)

 

Pozdrawiam

Opublikowano
audi nie ma startu

Jak to nie ma startu?przeciez mam 4x4 to wlasnie powinien miec o wiele lepszy start niz bmw.Chyba ze kierowca nie ogarnial:)

 

Audi TT 1,8T (225km,280Nm) - 1395 kg

0-100km/h 6,4s

v max 243km/h

 

BMW 330Ci (231km,330Nm) - 1430kg

0-100km/h 6,5s

v max 250km/h

 

wiec nawet porownywalnie,ale naped 4x4 przy wyzszych predkosciach przeszkadza...(waga)

Wniosek:

Bierz BMW:)

 

Pozdrawiam

 

Też tak do tego podszedłem że osiągi tych aut są porównywalne ale Audi z miejsca będzie lepsze ale jak już BMW "złapie" przyczepność to odstawi TeTetke. Tak mi się wydaje w końcu 4x4 to większe opory toczenia i 6 cyl. lepsze niż 4 doładowane.

 

Odnośnie żywotności 1.8T słyszałem same dobre opinie od 2 kolegów pracujących w serwisie jeden w Radomiu drugi w Warszawie. Bardzo udany silnik.

 

Dziecka nie mam :8) :clap: ale faktycznie jeśli chodzi o miejsce z tyłu to katastrofa pojechać takim autem w góry to porażka max 2 osoby.

 

Jak ja mogłem mieć watpliwości. Poluje na 330Ci Yeeah!

 

Jakie wady posiadają te auta?Nie pytam o spalanie albo że twrde itepeitede. Chodzi mi o np. trzeszczące uszczelki w drzwiach kiepską skrzynie biegów?

Opublikowano
Nie mialem na mysli ZE NIE MA STARTU ,jesli chodzi o wystartowanie z jedynki ale ogolnikowo o caloksztalcie auta.I jednak mam sporo opini na temat wyzylowanego silnika TT,a porownujac go z 3litrami nie wypada najlepiej.
te gusta conducir? BMW
Opublikowano

Moje niedopatrzenie w poscie - tak 330Ci ma 300Nm.

Pojemność bagażnika Audi Quatro 240 litrów :duh:

Szkoda tylko że nie stać mnie na 330Ci po faceliftingu z 6-cio biegową skrzynią która bardzo mi się podoba.

Opublikowano
bmw 330ci - 231km ,300nm(nie 330) woli scislosci

Widze w stopce że byłeś w posiadaniau właśnie 330Ci czy możesz coś więcej o nim napisać o wadach fabrycznych, najczęstszych usterkach w tym modelu. Może być też na PW.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ałdi TT :mrgreen: przecież to porażka jako samochód, jak to mówił koleś który miał i TT i Mustanga Cabrio jedyny plus to, że niektóre baby to "majtki przez głowe ściągały". Sprzedał tak szybko jak kupił bo czuł się w tym jak półtora-pedała, a i problem był wykorzystać walory wizualne auta bo w środku ciasno. :twisted2: Znowu jeździ BMW :) A co do trakcji to w tym małym pierdzielu /TT/ można bardzo szybko wydachować, mały rozstaw osi, stosunkowo lekki do mocy. Nieee, daj cie spokój z takim czymś.
Opublikowano

A czego spodziewasz się na tym forum? Że ci ktoś audi poleci?

Oczywiście ze bmw a jeśli nie bmw to przynajmniej jakieś tylnonapędowe auto z charakterem!

Opublikowano

Ja również stałem pod podobnym dylematem TT, BMW czy inny samochód z tej półki. Wybrałem BMW i z czystym sumieniem mogę pogratulować sobie wyboru. Dziś wybrałbym tak samo.

Swoją 330 CI użytkuje prawie rok i oprócz materiałów eksploatacyjnych /olej, klocki itp./ wymieniłem tylko termostat. Obecnie zepsuł mi się również czujnik temperatury zewnętrznej. Do tej pory nie zauważyłem typowych bolączek tego modelu dlatego polecam serdecznie. Odnośnie wad to w moim wozie powyżej 130 km/h robi się głośno /nie wiem czy to wina uszczelek czy "ten model tak ma"/ a największą wadą jest to że po jakimś czasie 231 km to za mało i marzy się 343 km w BMW M ale to chyba problem większości kolegów na forum.

Opublikowano
Jasne że BMW!!! Stary, ja nie zastanawiałbym się ani chwili!! BMW ma zna komity R6 i styl!! Nie wiem dlaczego przywiązujesz tak wielką wagę do ułamków sekund w przyśpieszeniu do 100 czy do 200 km/h. Przecież w praktyce ważniejsza jest elastyczność silnika niż dane producenta i w katalogach co do liczby KM czy też przyśpieszeń!! Zdecydowanie BMW
Opublikowano

Jakby wyjął tylne siedzenie (bo w audi też tak jakby go nie było) to całkiem możliwe ze przyspieszenie polepszyłoby się o to 0,1s.

A co do mocy to chyba w każdym aucie kwestia czasu jak przestanie wystarczać. Kubicy w F1 tez podobno w F1 już brakuje.

Opublikowano

Ale się wygłupiłem.. Zawsze chciałem RWD menual i prawdziwy silnik pod maską a nie suszarke :duh: :lol:

BMW to jedyne słuszne auto.

 

Koleg Kowal przemówił mi do rozsądku :D

 

Jakby wyjął tylne siedzenie (bo w audi też tak jakby go nie było) to całkiem możliwe ze przyspieszenie polepszyłoby się o to 0,1s.

 

:clap:

 

Ja również stałem pod podobnym dylematem TT, BMW czy inny samochód z tej półki. Wybrałem BMW i z czystym sumieniem mogę pogratulować sobie wyboru. Dziś wybrałbym tak samo.

Swoją 330 CI użytkuje prawie rok i oprócz materiałów eksploatacyjnych /olej, klocki itp./ wymieniłem tylko termostat. Obecnie zepsuł mi się również czujnik temperatury zewnętrznej. Do tej pory nie zauważyłem typowych bolączek tego modelu dlatego polecam serdecznie. Odnośnie wad to w moim wozie powyżej 130 km/h robi się głośno /nie wiem czy to wina uszczelek czy "ten model tak ma"/ a największą wadą jest to że po jakimś czasie 231 km to za mało i marzy się 343 km w BMW M ale to chyba problem większości kolegów na forum.

 

Właśnie o taką odpowiedź mi chodziło, miałe podobny problem, ale już dokonałem słusznego wyboru. :8)

 

Ałdi TT przecież to porażka jako samochód, jak to mówił koleś który miał i TT i Mustanga Cabrio jedyny plus to, że niektóre baby to "majtki przez głowe ściągały". Sprzedał tak szybko jak kupił bo czuł się w tym jak półtora-pedała, a i problem był wykorzystać walory wizualne auta bo w środku ciasno. Znowu jeździ BMW A co do trakcji to w tym małym pierdzielu /TT/ można bardzo szybko wydachować, mały rozstaw osi, stosunkowo lekki do mocy. Nieee, daj cie spokój z takim czymś.

 

Rozbroił mnie ten człowiek :D

 

A czego spodziewasz się na tym forum? Że ci ktoś audi poleci?

Oczywiście ze bmw a jeśli nie bmw to przynajmniej jakieś tylnonapędowe auto z charakterem!

Swój człowiek rozumiemy się doskonale :clap:

 

Dzięki za rozwianie moich niepotrzebnych wątpliwości :cool2:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.