Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem BMW E34 wcześniej było E28 ale niestety musiałem się z nią rozstać. Ale do rzeczy zakupiłem e34 520i z 1991r z 24 zaworowym motorkiem i mam kilka pytań, na wstępie zaznacze ze użyłem :search: ale nie znalazłem stysfakcjonującej mnie odpowiedzi, po pierwsze , nie moge zresetować licznika kilometrów dziennych ,a na dodatek czasem ten licznik sam sie resetuje jak mu się przypomni , jest to dość irytujące , drugie pytanko to visco tzn auto się nie grzeje bo temp stoi ładnie na środku, ale bardzo szybko visco się włącza i potem nie chce się wyłączyć a powinno z tego co wyczytałem na forum visco włacza się na chwilę i jak schłodzi silnik to się wyłącza a u mnie jak już się włączy to nie chce przestać chłodzić a temperatura nie rośnie ani nie maleje , zakładam że visco jest sprawne bo się uruchamia po osiągnięciu odpowiedniej temperatury , bo na zimnym silniku nie jest włączone , jeśli coś pominąłem to prosze pytać zaraz dopisze inne obiawy z góry dzięki za pomoć
Opublikowano
z tym wiskiem to cos pokręciłeś chyba, wisko się kręci zawsze, tylko jak silnik sie nagrzewa to się zasprzęgla i sie kręci szybciej, a z licznikiem to nieraz trzeba dosyć mocno nacisnąć żeby się zresetowało.
http://img410.imageshack.us/img410/9554/m5hire1nt1.gif
Opublikowano
tak wiem ze wisco sie kreci cały czas i właśnie w pewnym momencie się zasprzegla i potem nie chce puścić a zegary naciskałem i to z różną siłą :lol: wiec cheba to nie to
Opublikowano
mialem to samo z visko i niestety nadawalo sie do wymiany,kupilem podrobke i po klopocie.
Opublikowano
witam tym wiskiem to bym sie nie przejmował jeżeli trzyma temperaturę na środku wskaznika temp. dopiero gdy dojdzie do czerwonego pola to nadaje sie do wymiany a licznik w tym wieku to już tak ma ja sie przyzwycziłem i paru moich znajomych też
Opublikowano
Witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem BMW E34 wcześniej było E28 ale niestety musiałem się z nią rozstać. Ale do rzeczy zakupiłem e34 520i z 1991r z 24 zaworowym motorkiem i mam kilka pytań, na wstępie zaznacze ze użyłem :search: ale nie znalazłem stysfakcjonującej mnie odpowiedzi, po pierwsze , nie moge zresetować licznika kilometrów dziennych ,a na dodatek czasem ten licznik sam sie resetuje jak mu się przypomni , jest to dość irytujące , ....

 

Kluczyk musi być w pozycji 1 żeby go wyzerować

Opublikowano

Temperature musi trzymać jak należy dopuki termostat spełnia swoją role.

A co do visco to lepiej jak chłodzi ostro niż wcale ale i tak bym je wymienił.

Widziałem ciekawą sytuacje jak po ostrej jeździe w e30 visko wjechało w chłodnice.

Opublikowano

jesli sam sie resetuje to sprawdz baterie w liczniku, u mnie mozna zresetowac tylko w pozycji 1 inna nie wchodzi w gre.

 

A co do wiska to koledzy juz Ci napisali wyzej, ja bym kupil nowe i bedziesz mial po klopocie.

 

devro.

Opublikowano
dzieki co do visca to ok musze kupic nowe ale ten licznik nie daje mi spokoju musze go rozebrac i zobacze tą baterie , szczerze muslałem ze są tam jakies kondensatory a nie bateria ale nie byłem pewien zerkne i zobacze
Opublikowano
jesli sam sie resetuje to sprawdz baterie w liczniku,

 

devro.

 

 

rozebrałem licznik i tam nic nie ma zadnych baterii jest tylko wyswietlacz i kilka zarówek i to wszystko co moze byc przyczyną ze licznik sam sie resetuje czesem jakmu sie zachce nigdy w czasie jazdy zawsze po wyjeciu i włozeniu kluczyka co jakis czas

Opublikowano
bmw e28---tak kolego w e28 widziałem takie dwie płaskie baterie jak z zegarka tylko o iles tam większe-ale w nowszych wersiach nie wiem gdzie by mogły byc??? :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Opublikowano
jesli sam sie resetuje to sprawdz baterie w liczniku,

 

devro.

 

 

rozebrałem licznik i tam nic nie ma zadnych baterii jest tylko wyswietlacz i kilka zarówek i to wszystko co moze byc przyczyną ze licznik sam sie resetuje czesem jakmu sie zachce nigdy w czasie jazdy zawsze po wyjeciu i włozeniu kluczyka co jakis czas

 

to dziwne, bo ja kiedys tez rozbieralem i wymienialem dwie baterie akumulatorki jedna byla po lewej stronie a druga po prawej takiego ciemnego koloru wiem to napewno. Moze wychodzily rozne modele licznikow w roznych latach produkcyjnych.

 

devro.

Opublikowano

Z tego co pamiętam w liczniku jest taki mały switch, który zwiera się (albo rozwiera - nie wiem) przy naciśnięciu przycisku. Pewnie już się wyrobił i nie pracuje jak powinien.

U mnie (jeśli dobrze pamietam - rozbierałem licznik ok. roku temu) trzeba było zdjąć płytę głowną zegarów. Zrobiłem to lekko nawiercając kołki którymi jest przymocowana do reszty. Potem schodzi dość lekko, wystarczy podważyć z wyczuciem. Trzeba do tego trochę zdolności manualnych i wprawy w "zabawie". Potem pewnie wylutować przełączniczek, zapodać nowy i po sprawie :wink:

Aha, licznik rozierałem w związku z kompletnie inną usterką więc swojego switcha nie ruszałem - ale mam takie domysły co do tej usterki ;)

$M$
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Witam ponownie po długich bojach z właścicielem sklepu motoryzacyjnego w koncu dostałem visco, wymieniłem i po sprawie juz jest wszystko ok a co do licznika to zauważyłem ze zeruje sie sam jak jest troszke wilgotno zwłaszcza rano dzieki wszystkim i pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.