Skocz do zawartości

Kilka pytan dotyczących e34


bmw 528

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem BMW E34 wcześniej było E28 ale niestety musiałem się z nią rozstać. Ale do rzeczy zakupiłem e34 520i z 1991r z 24 zaworowym motorkiem i mam kilka pytań, na wstępie zaznacze ze użyłem :search: ale nie znalazłem stysfakcjonującej mnie odpowiedzi, po pierwsze , nie moge zresetować licznika kilometrów dziennych ,a na dodatek czasem ten licznik sam sie resetuje jak mu się przypomni , jest to dość irytujące , drugie pytanko to visco tzn auto się nie grzeje bo temp stoi ładnie na środku, ale bardzo szybko visco się włącza i potem nie chce się wyłączyć a powinno z tego co wyczytałem na forum visco włacza się na chwilę i jak schłodzi silnik to się wyłącza a u mnie jak już się włączy to nie chce przestać chłodzić a temperatura nie rośnie ani nie maleje , zakładam że visco jest sprawne bo się uruchamia po osiągnięciu odpowiedniej temperatury , bo na zimnym silniku nie jest włączone , jeśli coś pominąłem to prosze pytać zaraz dopisze inne obiawy z góry dzięki za pomoć
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z tym wiskiem to cos pokręciłeś chyba, wisko się kręci zawsze, tylko jak silnik sie nagrzewa to się zasprzęgla i sie kręci szybciej, a z licznikiem to nieraz trzeba dosyć mocno nacisnąć żeby się zresetowało.
http://img410.imageshack.us/img410/9554/m5hire1nt1.gif
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam tym wiskiem to bym sie nie przejmował jeżeli trzyma temperaturę na środku wskaznika temp. dopiero gdy dojdzie do czerwonego pola to nadaje sie do wymiany a licznik w tym wieku to już tak ma ja sie przyzwycziłem i paru moich znajomych też
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich od niedawna jestem posiadaczem BMW E34 wcześniej było E28 ale niestety musiałem się z nią rozstać. Ale do rzeczy zakupiłem e34 520i z 1991r z 24 zaworowym motorkiem i mam kilka pytań, na wstępie zaznacze ze użyłem :search: ale nie znalazłem stysfakcjonującej mnie odpowiedzi, po pierwsze , nie moge zresetować licznika kilometrów dziennych ,a na dodatek czasem ten licznik sam sie resetuje jak mu się przypomni , jest to dość irytujące , ....

 

Kluczyk musi być w pozycji 1 żeby go wyzerować

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli sam sie resetuje to sprawdz baterie w liczniku,

 

devro.

 

 

rozebrałem licznik i tam nic nie ma zadnych baterii jest tylko wyswietlacz i kilka zarówek i to wszystko co moze byc przyczyną ze licznik sam sie resetuje czesem jakmu sie zachce nigdy w czasie jazdy zawsze po wyjeciu i włozeniu kluczyka co jakis czas

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

bmw e28---tak kolego w e28 widziałem takie dwie płaskie baterie jak z zegarka tylko o iles tam większe-ale w nowszych wersiach nie wiem gdzie by mogły byc??? :arrow: :arrow: :arrow:
"" jedż z butem ,ale nie na kapciu"", mów co myślisz , rób co mówisz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli sam sie resetuje to sprawdz baterie w liczniku,

 

devro.

 

 

rozebrałem licznik i tam nic nie ma zadnych baterii jest tylko wyswietlacz i kilka zarówek i to wszystko co moze byc przyczyną ze licznik sam sie resetuje czesem jakmu sie zachce nigdy w czasie jazdy zawsze po wyjeciu i włozeniu kluczyka co jakis czas

 

to dziwne, bo ja kiedys tez rozbieralem i wymienialem dwie baterie akumulatorki jedna byla po lewej stronie a druga po prawej takiego ciemnego koloru wiem to napewno. Moze wychodzily rozne modele licznikow w roznych latach produkcyjnych.

 

devro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co pamiętam w liczniku jest taki mały switch, który zwiera się (albo rozwiera - nie wiem) przy naciśnięciu przycisku. Pewnie już się wyrobił i nie pracuje jak powinien.

U mnie (jeśli dobrze pamietam - rozbierałem licznik ok. roku temu) trzeba było zdjąć płytę głowną zegarów. Zrobiłem to lekko nawiercając kołki którymi jest przymocowana do reszty. Potem schodzi dość lekko, wystarczy podważyć z wyczuciem. Trzeba do tego trochę zdolności manualnych i wprawy w "zabawie". Potem pewnie wylutować przełączniczek, zapodać nowy i po sprawie :wink:

Aha, licznik rozierałem w związku z kompletnie inną usterką więc swojego switcha nie ruszałem - ale mam takie domysły co do tej usterki ;)

$M$
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Witam ponownie po długich bojach z właścicielem sklepu motoryzacyjnego w koncu dostałem visco, wymieniłem i po sprawie juz jest wszystko ok a co do licznika to zauważyłem ze zeruje sie sam jak jest troszke wilgotno zwłaszcza rano dzieki wszystkim i pozdrawiam
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.