Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Kupiłem BMW 318 z 1989r. Świeciły się kontrolki od Inspekcji i był podświetlany napis Oil Service. Za pomocą opisu zamieszczonego na necie próbowałem skasować wskazania. O ile diody i podświetlanie Inspekscji zgasły, to po przekręceniu kluczyka świecą diody od Oil Service. Po odpaleniu wozu diody te gasną! Czy tak ma być i czy to jest ok? Pytam ponieważ pierwszy raz mam do czynienia z marką BMW!
Opublikowano

tak wszystko jest w porzdaku - wraz z przebiegiem bedzie przy odpalaniu pojawialo sie mniej diod i jak zaswieci sie zolta/czerwona to pora na wymiane oleju (srednio czerwona zapala sie po ok 12 tys przebiegu)

 

Pozdrawiam

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

Opublikowano
jak zaswieci sie zolta/czerwona to pora na wymiane oleju (srednio czerwona zapala sie po ok 12 tys przebiegu)

 

Pozdrawiam

 

Bardzo nieregularnie pojedyncze diody gasną. U mnie (E36 97' benzyna, 137 tys. przebiegu) pierwsza dioda zgasła po przejechaniu prawie 4 tys. km !! od wymiany oleju i zresetowania inspekcji. Już myślałem, że coś padło i że "do oporu" będą świecić wszystkie 5 diod. Póki co, u mnie palą jeszcze 4 diody, a od ostatniej wymiany (4 miesiące temu) przejechałem 5 tys. km. Zobaczymy w jakim tempie będą znikały kolejne. Coś mi się zdaje, że chyba zmienię olej znacznie wcześniej niż inspekcja pokaże :)

Pzdr,

Raf

Opublikowano
dokladnie tak jak mowisz RAF u mnie po 5 tysiakach swieca sie jeszcze wszystkie. ale vw da sie przeprogramowac na ile chcesz tysiecy to pewnie w bmw tez.:)
e39 3.0D
Opublikowano
dokladnie tak jak mowisz RAF u mnie po 5 tysiakach swieca sie jeszcze wszystkie. ale vw da sie przeprogramowac na ile chcesz tysiecy to pewnie w bmw tez.:)

Zastanawiałem się czy zużycie silnika wpływa na to, co ile tys. km gasną te diody? Kto wie, może Bawarczycy są tak zdolni i wsadzili tam tak mądre urządzenie :)

A u mnie już prawie 7 tys. przejechane i nadal zgasła tylko 1 dioda (świecą jeszcze 4)

 

Pozdro,

Raf

Opublikowano

Jak rozbierałem silnik to żadnego dziwnego urządzenia nie znalazłem.

A tak poważnie to "licznik" sam sobie wyznacza co ile te diody mają gasnąć i kiedy olej trzeba wymienić. Przecież nawet z czerwoną diodą można jeździć i nic złego sie nie stanie, ale tak czy inaczej olej trzeba wymieniać.

Opublikowano

Witam, jestem po raz pierwszy na forum, gdyz sam poruszam się samochodem innej marki niż BMW.

 

Zwracam się zprośba o pomoc - otóz mój sąsiad też kupił dopiero co BMW 318 z 1989 r, pali sie napis zarówno o oleju jak i o inspekcji (są podświetlone). Ponadto palą się diody żółta i czerwona przy napisie inspekcja.

 

Gdzie mozna znaleść opis kasowanie tego? Czy auto zatrzyma się, jak się tego wkrótce nie wykasuje?

 

Problem nr 2. Na przednich kołach są załozone zabezpieczenia na śruby na kluczyk a kluczyka oczywiście nie ma... Jakieś sugestie może?

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Witam, jestem po raz pierwszy na forum, gdyz sam poruszam się samochodem innej marki niż BMW.

 

Zwracam się zprośba o pomoc - otóz mój sąsiad też kupił dopiero co BMW 318 z 1989 r, pali sie napis zarówno o oleju jak i o inspekcji (są podświetlone). Ponadto palą się diody żółta i czerwona przy napisie inspekcja.

 

Gdzie mozna znaleść opis kasowanie tego? Czy auto zatrzyma się, jak się tego wkrótce nie wykasuje?

Na temat kasowania oilserwisu i inspekcji było już na tym forum baaaaardzo dużo. Poszukaj. Np. w dziale "Przydatne linki"...

 

Dodam tylko że od palących się diodek żółtej i czerwonej samochód nie stanie. Chyba że oleju jest tak mało że zatrzesz silnik... :twisted:

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Opublikowano

Dzięki bardzo, poszło jak po maśle!

 

Mam jeszcze trzy pytania, jeśli mozna prosić.

 

1) Czy to auto ma Check sinika, tzn. co się zapala jak np. sonda lambda padnie albo czujnik temperatury?

 

2) Jaka kompresja powinna być, czy 12 bar na cylinder jest OK?

 

3) Gdzie to auto ma bezpiecznik od pompy paliwa albo przekaźnik pompy paliwa, żeby odciąć paliwo podczas badania ciśnienia sprężania?

Opublikowano
Dzięki bardzo, poszło jak po maśle!

 

Mam jeszcze trzy pytania, jeśli mozna prosić.

 

1) Czy to auto ma Check sinika, tzn. co się zapala jak np. sonda lambda padnie albo czujnik temperatury?

Niestety nie ma...

 

2) Jaka kompresja powinna być, czy 12 bar na cylinder jest OK?

Dla silnika benzynowego powinno wynosic minimum 1,0-1,1 MPa

 

3) Gdzie to auto ma bezpiecznik od pompy paliwa albo przekaźnik pompy paliwa, żeby odciąć paliwo podczas badania ciśnienia sprężania?

1) Niestety nie ma...

2) Dla silnika benzynowego powinno wynosic minimum 1,0-1,1 MPa

3) nr 11 (15 Amp.)-pompa paliwowa,pompa podpompowująca

 

Pozdrawiam

Radek

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano

Dzięki ponownie!

 

Poczytałem troche forum i dotrało do mnie, że przy 120 tys (ha, ha, 15 lat i 120 tys na liczniku ;-) ) to do wymiany oprócz filtrów, świec i oleju, będzie jeszcze rozrząd, paski klinowe, płyny, także w tylnym moście i skrzyni. Kurde sąsiada trochę podołuję, dobrze, że chociaż tano kupił, bo by się chłopina spłukał normalnie ;-)

Opublikowano

 

dobrze, że chociaż tano kupił

 

Jezeli to nie jest tajemnica to ile za nia zaplacil?

SPRZEDAM:

Zmieniarkę Pioneer CDX-P650

Cały komplet, nowa!

Wszelkie informacje tylko na "PW"

Tanio!

Opublikowano

 

dobrze, że chociaż tano kupił

 

Jezeli to nie jest tajemnica to ile za nia zaplacil?

 

Nie wiem , czy nie jest ale precież skoro nie wiadomo, o kogo chodzi...

 

7000 na czysto, po wszystkich opłatach itd ale przed tymi zabiegami co powyżej opisuje. Autko naprawdę w dobrym stanie, balszka super, oponki super, środek zadbany (brakuje tylko popielniczki) no wszystko wskazuje na to, że silnik też...

 

ja sie nie znam, ale on twierdzi, że to obra cena.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

witam

Niechce rozpoczynac nowego tematu wiec dopisze sie tutaj

 

Ostatnio kupilem E36 1.6 z 96 roku i ma przejechane ok 137.000.Po wymianie oleju mechanik chcial skasowac inspekcje jakim urzadzonkiem ale mu to jakos nie wychodzilo.Na liczniku swieca mi sie tylko 3 zielone diody, poczatkowe dwie diody sie nie swieca (tak ma byc? )

Powiedzcie jak skasowac ta inspekcje bo na forum wyczytalem cos o jakis akumlatorkach z tylu licznika ze ona moga cos miec wspolnego z tym.

P.S nmie bijcie :roll:

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Wiitam

Wlasnie wrocilem z warsztatu.gdzie wymienialem rozne rzeczy i probowalem skasowac inspecje i oil serwice.

No iwyobrazcie sobie.ze sie nie udalo mimo fachowego podejscia

/nie jakies tam zworki i piny 7 i 19/.

Diagnoza ! Brak podtrzymywania akumulatorkow!

Dodatkowo zle wskazuje wskaznik temperatury i to tez podobno z powodu tych akumulatorkow./a ja myslalem , ze to termostat/

Moze to sie na cos przyda

pozdrawiam :shock:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.