Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Co kjest ? wymieniBlm tarcze amory , sprezyny. wahacz i nadakl mi przy hamowaniu kierownicy o malo z rak nie wyrwie... Delikatny luzik mam na drazku kierown. ale to chyba nie to . poza tym zamienialem tyl na przod kola i juz poddalem sie . kur.. nie mam pojkjecia co jest w trawie?? stabilizator? co ma do tego??
Opublikowano
Jesli bije tylko przy hamowaniu to ewidentnie wina tarcz hamulcowych a są także przypadki że tarcze są proste a ktoś założył je na piasty bez wyczyszczenia rdzy i już mamy bicie gotowe. Ta rdza to wariant optymistyczny a gorszy to ze kupiłes jakieś tandetne tarcze co pokrzywiły się przy pierwszych hamowaniach (też były takie przypadki). Przez sam luz na drążkach nie będzie bicia a luz może jedynie bicie potegować które pojawia się od elementów wirujących. Stabilizator tez nie ma nic do bicia - mozesz go całkiem odkręcić i bicie jak było tak będzie nadal.
Opublikowano

sprawdz gumy stabilizatora ( te 2 środkowe co trzymają go na wysokości budy) walczyłem z tym kiedyś w e21 i okazało się że miały luz,po wymianie nie to auto normalnie.

też myślałem że to nie stabilizator ale jeśli ma luz całe zawieszenie przy hamowaniu bedzie pracować mocno do przodu i tyłu i przez to występują bicia na kierze. (najlepiej widać jeśli mocno zahamujesz a ktoś patrzy z boku i widać wtedy jak buda staje a koła przednie idą "pod zderzak" i później do tyłu żeby wkońcu stanąc na prosto w nadkolu. )

Opublikowano
Tego nie braBem szczerze mówiac w ogóle posd uwag...A jesli zalozylem faktycznie tarcze podrdzewiale z uzywanego auta chodz byly calkiem nowe z klockami to skad bicie od rdzy sie wzielo? nie wyobrazan sobie.. ze co??? ze klocek nie zgarnia tego??? ...
Opublikowano
Nie chce mi się pisac dwa razy ale powtórzę - stabilizator nie ma tu nic do bicia na kierownicy. Porównanie do rekina jest zupełnie nie na miejscu bo zawieszenia są całkowicie inne i w rekinie stabilizator jest jednocześnie drażkiem prowadzącym wahacze a w E30 stabilizator nie ma ŻADNEJ funkcji prowadzenia koła i ma tylko za zadanie zmniejszanie przechyłów karoserii na zakrętach i w E30 da się jechac bez stabilatora natomiast w E21 nie bo tam stabilizator przejmuje funkcję wahacza. W razie jakichś wątpliwości proponuję odkręcic stabilizator i bicie jak było tak będzie nadal ale myśle ze nikt nie będzie odkręcał bo wystarczy zrozumienie tematu.
Opublikowano (edytowane)

Chodzi o rdze na płaszczyźnie między tarczą a piastą bo wtedy tarcza nie leży równo lecz bije na boki a jak zaczniesz hamowac to poprzez klocki i zaciski przenoszone jet to bezpośrednio na kierownice. Trzeba przed montażem wyczyścic zarówno piasty jak i tarcze a nawet powierzchnie między tarczami a felgami bo każde ciało obce, czy to piach czy rdza, mogą powodowac bicie.

W tym momencie jeśli tarcze to używki to mogą być poza tym pokrzywione.

Edytowane przez Kowal
Opublikowano
A czemu zmioenialem tarcze? a no dlatego ze mialem bicie na poprzednich choc tez byly dobre jesli chodzi oo stopien zuzycia. wymienilem ze wzgledu na bicie bo to mi jako nr. 1 do glowy przyszlo. po zmianie okazalo sie ze poprawy zadnej i tak zaczalem wymieniac reszte.. male chyba prawdopodobiuenstwo zeby druga para tarcz byla rowniez krzywa .. Poza tym one nie maja w ogole sladow zuzycia a jedynie delikatny nmalot rdzy . wlozylem je tak jak siedzialy .. lewa z lewej .- prawa po swojej stronie w komplecie z tymi samymi klockami nawet ktore sa nowe .W piz.. nie mam juz pomyslow.. moze cos na wahaczu mam . silent- blocki w normie sa nie wiem niewiem...... sworzen rowniez w normie? Maglownica moze ??
Opublikowano
Miałem podobnie po przejechaniu 10 km trzęsło kierownicą a przy chamowaniu jeszcze gorzej a powodem tego były zapieczone zaciski .

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.