m42B18 =PRZERYWA PO OK 30 SEKUNDACH PRACY NA CIEPŁYM SILNIKU CZASEM NAWET DO MOMENTU AZ ZGASNIE . NA ZIMNYM CZASEM MA TAK JHJAKBY JEJ PALIWA BRAKOWALO ALBO Z PRADEM COS BYLO ... oBJAWIA SIE TO W TEN SPOSÓB ZE ZAPUSZCZAM MOTOR . CHODZI RÓWNO PO 5 SEK SŁYSZE JAKIES PRZERWE JAKBY W ZAPŁONIE PO NJASTEPNYCH KILKU SEKUNDACH CORAZ CZESCIEJ , CZESCIEJ AZ GASNIE . ODPALAM I ZNOWU CHODZI JAK LALECZKA . I DALEJ SIE POWTARZA CYKL-GASNIE . .. ALE OK . ODPALAM WRZUCAM 1-2-3. CISNE - IDZIE JAK BURZA. DOJEZDZAM DO SWIATEL . OBROTY FALUJA . AZ GASNIE ODPALAM JEST OK . NA NASTEPNYCH SWIATLACH DOJEZDZAM . JEST git STOI RÓWNO PRACUJE JADE I JEST OK. . i TAK ROZNIE JEST . MA STRASZNE NALOTY. NIE MAM POJECIA CO TO JKEST . mIALEM JUZ M20B25,m20B20, M50B20, M40B16 ALE TERAZ TO JUZ SAM NIE WIEM ZAZWYCVZAJ SOBIE RADZILEM W USTERKACH . jESTEM PODLAMANY BO WÓZ I JA JA JESTESMY W ANGLII WIEC TO TEZ TROCHE WSZYSTKO UTRUDNIONE.. wYMIENILEM SWIECE , PRZEWODY , SZCZELNOSC SPRAWDZONA , zASTANAWIAM SIE NAD WTRYSKAMI. ALE CZY CISNIENIE NIE JEST WYSTARCZAJACE A ZA TYT CZY POMPA, CZY BANKA CISNIENIOOWA CZY NAPIECIE DO POMPY. moZE KTOS COS PODOBNEGO PRZERABIAL . ???