Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam dokonałem zakupu e39 540i niewiem jaki olej był?

i jescze jaka może być cena chłodnicy wody oraz pompy wspomagania?

Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam Marek :roll:

Opublikowano

Mysle ze nie bedzie źle zrobi się , ale muszę wam powiedzieć że wrażenia z jazdy są piękne to moja 1 v8 przedtem miałem r6

dzięki pozdrawiam marek

Opublikowano
ja mialem kiedys v8 i wlalem pelen syntetyk i z silnika zrobila sie konewka!!!lalo sie z kazdej uszczelki , koles chyba jezdzil na kujawskim wczesniej :duh:
czy jestem mądrym i dobrym czlowiekem?zdarza mi sie byc.
Opublikowano
jesli niewiesz jaki ? to lepiej dac np 10 W 40 niz 0 w 50 ! z lepszego na gorszy mozna przejsc , zas z gorszego na lepszy to juz nie :(

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano

Witam,

i gratuluje nowego zakupu oraz pięknego silnika :8),

olej zalecany przez BMW Castrol 0w40 i taki Ci polecam!

podpisuje się pod tym obiema rękami, tylko pełny syntetyk :cool2:, ja zalewam mobil 5w50 :8)

Dlaczego wymienasz pompę wspomagania ?? Jakie objawy padnięcia obecnej ??

marzenie : E34 M5

http://img266.imageshack.us/img266/9927/540podpisnj4.jpg

Opublikowano
Podpinam sie do tematu, wlasnie kupilem E-39 i rowniez nie wiem jaki olej byl zalany, wiem ze niedawno wymieniany wszystkie kontrolki sie pala i olej czysty, ale jaki zalac mam? przebieg 156 tys z ksiazką faktycznie moze tyle miec sadzac po stanie, co tam zalac polsyntetyk czy pelen syntetyk? zadnych wyciekow nie ma wszystko jest okej
Opublikowano
kupiłem chłodnicę używaną na giełdzie w Gliwicach za 200zł od gościa co handluje tylko chłodnicami , daje gwarancję i paragon a chłodnica była zapakowana i jak nowa nawet ani jedna lamelka nie była zagnieciona
Opublikowano

Silnik owszem super ale niewiem co z tą pompą a może to wężyki podciśnieniowe?

A i jeszcze jedno jak to jest z tymi kontrolkami od inspekcji jak przekręcam kluczyk to żadna nie świeci nieweim oco chodzi?

Opublikowano
Co tzn ze ci sie wszystkie kontrolki palą?

Przepraszam, nie uscislilem, chodzilo mi o diody ispekcji czy jak to zwal, wszystkie mi sie sieca na zielono czyli olej wymieniany niedawno:) tylko i tak wymiene poniewaz autio przyjechalo z francji, tylko nie wiem jak olej prebieg 150 tys jakos ma

Opublikowano
Cholera albo nie zwróciłem uwagi albo umnie wogule nieswiecą sie zielone ani pomarańczowa ani czerwona ale jeszcze muszę sprawdzić
Opublikowano
Jak wlozysz kluczyk dop stacyjki i przekreiszz aplon musisz mie swiecące diody albo ostatnią z check oil chociaz ktore sygnalizuja ile do inspekcji chyba kazdem bmw ma cos takiego a napewno kazde po 90 roku
Opublikowano
Witam dokonałem zakupu e39 540i niewiem jaki olej był?

i jescze jaka może być cena chłodnicy wody oraz pompy wspomagania?

Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam Marek :roll:

 

Z chłodnicą nie kombinuj z używkami. Kupiłem oryginał BEHR nówka sztuka do 540i za 620 zł http://www.radiator-service.com.pl/.

 

A olej zalałem po kupnie Castrol Edge Sport 0W40 i zrobiłem już 8kkm i jest git.

Adi
Opublikowano
A jeszcze jest taki objaw że jak przekręci sie kluczyki do w desce rozdzielczej coś pyka tylko niewiem co -luczyki są w pozycji nr 1?
Opublikowano
[Już ok tylko wężyki od wspomagania do wyminay okazało sie żę chłodnica ok tylko jaki olej lać przebieg 174 tyś :) :) :) ?
Opublikowano
Widze kolego ze masz ten sam problem co ja, niby wszystko okej przebieg 150 z hakiem i powinien byc synteyk, taki jest zalecany do mojego silnika z takim przebiegiem, ale niewiem czy jakis baran we francji nie alal tego nie daj boze mineralem albo jakims kiepskim półsyntetykiem, i wlejje dobry syntetyczny olej i bedzie lipa :mad2:
Opublikowano

A no wlaśnie może być jak z konewki po uszczelkach?

ja tam chyba zaryzykuje i syntetyk 0w40 zobaczym ja zacznie ciec to półsyntetyk mysle że w szwajcarii nie oszczędzali by na mineralnym?

pozdro

Opublikowano
Widze kolego ze masz ten sam problem co ja, niby wszystko okej przebieg 150 z hakiem i powinien byc synteyk, taki jest zalecany do mojego silnika z takim przebiegiem, ale niewiem czy jakis baran we francji nie alal tego nie daj boze mineralem albo jakims kiepskim półsyntetykiem, i wlejje dobry syntetyczny olej i bedzie lipa :mad2:

 

Witam

Ja też mam autko z Francji, co prawda BMW 523i, przebieg nieco wyższy, jak kupowałem to było 207 tyś. i też nie wiedziałem co było wcześniej lane.

Zaryzykowałem i zalałem Mobil 5 W 50 i już prawie rok jeżdżę i jest oki. Żadnych wycieków z uszczelek. silniczek suchutki.

 

Okazuje się, że moje ryzyko jak na razie się opłaciło :lol:

Opublikowano
Ja kupiłem swoją E39 530d ściąganą w Włoch. Przebieg 136 tysiaków. Zaryzykowałem i wymieniłem na syntetyk zrobiłem 4 tys. i póki co nie przecieka. Także wcześniej tez był syntetyk. Swoją drogą zawsze gdy w Polsce wymieniają olej to mam zawieszaną karteczkę z przebiegiem i rodzajhem oleju. Tak też powinno być i na zachodzie.
Opublikowano

A czy jest możliwość "bezpiecznego" powrotu na olej półsyntetyczny lub mineralny, kiedy po kupnie samochodu zalejemy syntetyk i okaże się że jednak coś ...no właśnie, co się może dziać?

Czy jak wlejemy coś gorszego od syntetyku to wróci do poprzedniego stanu, czy już musimy się łapać za portfelik?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.