Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam chłopaki dawno nie pisałem gdyz moja beta chodziła bez, ale no tak to ale słuchajcie prubuje zlokalizowac przekaznik papki paliwowej do BMW 524 td 91. Samochodzik jak spadnie poziom paliwa ponizej 20 litrow zaczyna ciagnac powietrze i co cierzko go odpalic. zauwarzylem ze moja papka paliwowa nie dziala. sprzwdzilem ja tak ze podlaczylem zasilanie z zewnatrz i zaczela normalnie zaciagac paliwo. zmierzylem zasilanie i okazło sie ze nie ma nic jest tyko 5 V na czujniku od poziomu paliwa!

Co z tym fantem zrobic

czy miał ktos taki problem

Nie cjce kupowac nowej papki gdyz nie wiem czy przekaznik nie szczelil bezpiecznik jes ok :oops:

Opublikowano

no faktycznie dawno nie pisałeś bo masz 1 post :mrgreen: co do twojej papki to troszke postaraj sie pisać gramatycznie i ort. bo trudno sie czyta takie zdania cjce,papka itp.

 

Co do twojego problemu to podejrzewam , że jednak pompa siada powoli z tąd masz ten objaw , że przy małym stanie sa takie akcje. Dla potwierdzenia zalej bak powyżej połowy i zobacz czy jest ok , jeżeli stan spadnie do ok 5 , 10 ltr i zaczną sie kłopoty to na 100% pompa paliwowa.

 

:mad2:

Opublikowano

cichyDR600 - wracając do Twojego pytania to przekaźnik pompy paliwa jest w prawej skrzynce pomiędzy nadkolem a podszybiem - wieko jest przykręcone 4 wkretami - przekaźnik powinien być kol. białego / simens - przy założeniu że jest jeszcze oryg.

 

wpisz tu : www.realoem.com

 

7 ostatnich znaków ze swojego nadwozia / dowodu - idź dalej - masz dane swojego auta , kliknij na BROWSE .... , teraz w lewym oknie zaznacz 16 a w prawym 1605 - masz graficznie przedstawiony zbiornik i pompę - w Twoim modelu są dwie pompy - jedna główna a druga wspomagająca i właśnie ta wspomagająca odpowiada za podawanie paliwa przy stanie poniżej tych 15 - 20 litrów - jak jest padnięta to główna pracuje normalnie od pęłnego zbiornika do wspomnianego poziomu , potem cisnie wspomagająca

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

Przepraszam chłopaki lecz miałem małe problemy z kompem poprostu sie przycinał a pozatym spieszyło mi sie!"ale moja w tym wina-przyznaje się bez bicią" :oops: :D :)

Dziękuje za odpowiedzi, i zrozumienie.

P.S gdzie naj taniej mogę dostać taką pąpeczkę i czy lepszy orginał czy zamienik

Opublikowano

... zawsze oryg. jet lepszy od zamiennika / chyba/ a zamiennik od używki / masz zawsze jakąś gwarancję / - jeżeli jesteś pewien tego co napisałem i zgadza się to z objawami w Twoim aucie to przeleć ceny na allegro - tam jest najwiękrzy wybór i konkurencja cenowa :cool2:

 

/ zalej mu trochę ropki i zobacz jak chodzi na wyższym poziomie lustra , jak zejdzie do opisywanego przez Ciebie poziomu i zacznie wariować to wymiana pompy wspomagajacej - możesz ją też zdemontować i pomierzyć , innym sposobem jest demontarz , podpięcie jej do zasilnia i próba pompowania z innego pojemnika ( wiadro itp.) /

* - w zależności od typu i wyposażenia
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Ja ma identyczny problem jak kolega...

Jak mam poniżej 15l, silnik nie dostaje poprostu benzyny :/

Moze by mi ktoś doradził jakąś pompeczkę bo zastanawiam się nad tą:

http://moto.allegro.pl/item186650302_pompa_paliwa_bmw_518_520_525_530_535_540_730_za.html

tylko nie wiem, jak odróżnić tą pompkę wspomagającą :) A jak ta pompka nie nadaje sie do mojego bmw, to proszę o jakiś inny link :)

Trochę inf. o Bmw :)

BMW 525iA 93'

nr. nadw. (7ost) GJ70089)

Bo jakoś nie mogę sie połapać w reolem tzn. czy mam plastik czy metal zbiornik :/

 

No chyba że radzicie kupić oryginał, ale używkę? Bo nowka trochę za droga :/

Było:

E36 318i '91

E34 525i '93

E36 318TDS '97 :)

Teraz:

????

Różnie to było ale z BMW do końca :D

Opublikowano
poniżej 15l,

 

- pewny ? może się pływak zawiesza na takim poziomie - tam było pisane o pompie wspomagającej ale w TD a Ty masz benzyniaka - masz jedną pompę - zbiornik masz z tworzywa .Tak wygląda czujnik poziomu paliwa :

 

http://bmwe32.masscom.net/johan/fuel_sender/float.jpg

 

http://bmwe32.masscom.net/johan/fuel_sender/crud.jpg

 

na OEM-mie wygląda tak :

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//bmwfans.info/original/images/2338_p.png

 

05 Fuel pump - 16 14 1 181 354

 

- ta z Twojego linku wyglada na porządną - tani chiński zamiennik działa ale jest nie trwały - używka nie wiadomo jak długo pochodzi :cry2:

* - w zależności od typu i wyposażenia
Opublikowano

No jestem pewny... Ze poniżej 15L no moze 18, pompka nie zasysa benzyny :/

Sprawdzałem to wielokrotnie, lejąc benyzynkę do pełna (wchodzi wtedy ok 60L).

Czyli coś nie jest tak...

Tylko nie wiem jak się upewnić, ze trzeba nową pompkę :/ :norty:

 

Właśnie skonczyłem rozbierać tą pompkę, i składać ponownie (czasu zabrakło :(

I mam jeszcze pytanko:

Ta druga część (dolna) pompki powinna lezeć czy stać w baku?

Czy trzeba ją wyciągac na siłę? Bo nie chce wyjść :/

 

Czy u was jest też takie ciśnienie w wężyku doprowadzającym benzynę do silnika? (Powrót juz nie ma)..??

 

I jak go teraz najlepiej odpalić? Bo jak narazie to nie chce zaskoczyć :/

Czyżby jakieś odpowietrzenie? A nie chce zarżnąć rozrusznika :D

 

A z tą pompką wspomagającą to przeoczenie... Nie spojarzałem że to TDS :evil:

Było:

E36 318i '91

E34 525i '93

E36 318TDS '97 :)

Teraz:

????

Różnie to było ale z BMW do końca :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.