Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

 

Mój problem tyczy się gazu. Rano gdy go odpalam na benzynie, silnik pochodzi tak ok 2 minuty. Przełącza się na gaz i tu się zaczynają schody. Autko nie ma prawie wogóle mocy a w dodatku gdy go wkręce do 3 tys. obrotów zalewa się parownik (no tak myśle, że parownik) i samochód gaśnie. Na ciepłym silniku tego nie ma. Dodam, że poprzedniej zimy takiego problemu nie było (no prawie nie było zdarzyło mi się to może ze trzy razy) a teraz jest to nagminnie.

 

Aha i na gazie nie trzyma równych obrotów. Gazownik powiedział mi, że to problem zapłonu i elektryki?? Czy to prawda?

 

Co to może być?

 

 

Dziękuję za odpowiedź!

 

 

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

A jak długo masz już instalacje i jaką?

Może to być wina membrany która już sparciała. Wymiana nie jest droga tylko odpowiedz na moje pytanie.

Edytowane przez GrassPL
http://img530.imageshack.us/img530/7382/bmwx3wd9.png
Opublikowano
Nie za szybko się na gaz przełącza? Jak to zależy od temperatury?

 

Dlaczego za szybko? Ja odpalam i po 5s włączam gaz. Nic się nie dzieje. No ale zależy od instalacji.

http://img530.imageshack.us/img530/7382/bmwx3wd9.png
Opublikowano
Skoro już jeździsz trochę na tym gazie to tak jak kolega GrassPL radzi musiałbyś sprawdzić czy części się nie zużyły. Jak ci gaśnie po 2 minutach grzania na benzynie to pogrzej go trochę dłużej i dopiero przełączaj - niech się silnik trochę zagrzeje chociaż za niebieskie pole. Np moja instalacja (2-gen) nie przełączy się jak silnik jest zbyt zimny więc siłą rzeczy musze go rozgrzać na benzynie nieco dłużej (w lato oczywiście tego problemu niema).
Opublikowano
Miałem kiedyś to samo.Gasł nawet po paru minutach grzania.Pomogła regulacja parownika.Jedź do warsztatu powinni ci to ustawić.Co do przełączania na gaz zaraz po odpaleniu przy zimnym silniku - jeżeli parownik jest sprawny bedzie wszystko ok ale trzeba pamietać że gaz rozpreżający się w nim ma niską temperaturę.Taka praktyka skraca znacznie żywotność membran.Nie bez powodu parownik jest włączony w obieg układu chłodzenia.
Opublikowano
Gaz mam prawie półtora roku. Gaśnie dlatego, że łapie obroty (pow. 3 tyś.) na zimnym silniku i się zalewa. Membrana?
Opublikowano

Witam

Sprawdź, jak ci już zgaśnie na GAZ'ie , jaką masz temperaturę parownika (organoleptycznie - ręką).

Może być tak, że poprostu ci zamarza... Wtedy radze sprawdzić poziom płynu chłodzącego i odpowietrzyć parownik.

Pozdrawiam SIEKIER'A

:twisted:

Opublikowano
panowie skoro stać was na bunie to po jaką cholerę przerzucać na gaz gdy macie zimny silnik ?? wlejcie te 10 l benzyny na 3 miesiące i dajcie tjej troche popracowac bo benzyna to nie gaz. Mi sie przełącza gdy złapie temperature(2-gen)
Opublikowano
panowie skoro stać was na bunie to po jaką cholerę przerzucać na gaz gdy macie zimny silnik ?? wlejcie te 10 l benzyny na 3 miesiące i dajcie tjej troche popracowac bo benzyna to nie gaz. Mi sie przełącza gdy złapie temperature(2-gen)

 

to chyba strasznie malo jezdzisz jak 10l starcza ci na 3 miesiace ... :lol:

kupie szerokie 17" do E36 - najchetniej 9" przod i 10" tyl
Opublikowano

Właśnie 10 litrów?? Musisz bardzo mało jeździć. Miesiąc temu zalałem za stówke tak ok. 26 litrów benzynki i wg. wskaźnikia zostało mi jakieś 8 litrów (e36 320i).

Jak to wygląda u Was?

Zaznaczam, że benzynki używam tylko na rozruch. Gdzie ta benzynka tak szybko ucieka?

Opublikowano
Na rozruch i w czasie kiedy silnik sie rozgrzewa idzie sporo benzyny. Ja w tygodniu musze zalać conajmniej pięć litrów.
Opublikowano

Witam!

tak jak koledzy wyzej pisali to raczej bedzie problem z membranom u mnie mam podobnie tylko ja musze jechac na benzynie dopuki nie wyjdzie za niebieskie pole temperatura bo inaczej mi zgasnie i przez jakies pare minut nie odpal.A paliwa to spalam caly bak na miesiac czy to lato czy zima tylko czasami zanim sie nie rozgrzeje to jezdze na paliwie do calkowitego rozgrzania,a w lecie nieraz lubie pojezdzic tylko na benzynie i podobno to jest dobre dla wtryskow i wogule dla silnika. :cool2:

BMW 320 E36
Opublikowano
u mnie to samo jade codziennie okolo 2 km tylko na benzynie a PB znika w chwilke. Na zime zalałem około 70 litrów i moze przejechałem na tym z 200 km wychodzi jakby na poczatku z zimnym silnikiem nawet 1.8 brało 30 na stówke.
Opublikowano
wymien parownik,i wszystko ustanie,nie grzej silnika na postoju odpalasz i chwilke po tym jedziesz,na postoju silnik mocno sie psuje,przejedz na benzynie ze 3 kilometry i na gaz przelacz,jak przelaczysz to go jeszcze przegazuj zdrowo i powinno byc dobrze...obrotow i tak rownych nie bedzie trzymal jak jest membrana zuzyta
Opublikowano

Parownik do zrobienia :wink:

 

A tak na marginesie, to jek ktoś jeżdzi często na małych dystansach (np. małe miasto, do pracy itd.) że silnik praktycznie nie ma za bardzo jak sie rozgrzac to zakładanie gazu chyba nie jest za bardzo opłacalne?

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

Proponuję obniżyć temperaturę przełaczania na gaz.

Ja mam niewiele wyższą od zera, przejechałem na instalacji ok.40 000 i wszystko jest w największym porządku (auto ciągnie przyzwoicie, zużycie gazu w normie, czyli membrana OK).

To tyle moich doswiadczeń.

 

A co do problemu kolegi, to instalacja elektryczna powinna być w porządku skoro na benzynie jest dobrze. Zmień gazownika.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.