Skocz do zawartości

wszyscy rozkladaja rece,nie wiem co jest,pomozcie


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

:modlitwa: poltora tygodnia temu oddalem auto do mechanika.objawy na poczatku tak jakby nie otrzymywal paliwa,ale na gazie rowniez to samo z czasem zaczal sie wylanczac na drodze,po chwili jeczal i tak w kolko.zostaly wymienione kable wysokiego nap.wymieniona uszcz.pod glowica,glowica sprawdzona i zrobiona.i dalej nic.podejrzewaja jakis czujnik,ale nie potrafia gozlokalizowac.powidzcie co moze byc przyczyna????? :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

e-30 rok 96 silnik m40 1,6

Opublikowano
przyczyn moze byc wiele zacznij od sprawdzienia przeplywki i sterownika przepustnicy ale najpierw od pompy paliwowej zerknij tez czy rozrzad jest na swoim miejscu
Kierowco jeszcze dyszka zajrzyjmy smierci w oczy !!
Opublikowano
witam sprawdz czujnik położenia wału te objawy właśnie wskazują na ten czujnik
Opublikowano

Witam

Tez stawiam na czujnik polozenia walu.

Ale mam pytanie:Gdzie Wy jezdzicie do tych mechanikow?!!

Kolega napisal ,ze podejrzewaja jakis czujnik!Jakis?!!

Ciekawy jestem ile biora za takie podejrzenia?

pozdrawiam

Opublikowano
witam.mechanik jest ok,a zarazem dobry znajomy.jutro przewioza go do kliniki elektrycznej,ale oprocz waszych sugesti co do czujnika walu,to moze byc ok,dzis dostali i sprawdzili czujnikpolozenia przepustnicy jestok rowniez.tak jak mowie jutro podpinaja go pod kompa wtedy sie wszystko wyjasni.pozdrawiam wszystkich
Opublikowano

Mam nadzieję, że wymiana uszczelki pod głowicą to nie z powodu tej usterki(bo zmienił bym mechanika)

 

Na pewno to nie czujnik położenia wału. Odpowiada on za sterowanie wtryskami, a na gazie są one wyłączone9wiec nie jest potrzebny). Jeśli czujnik jest uszkodzony silnik pracuje w trybie awaryjnym i to całkiem wydajnie(mój M40 od dwóch lat jeżdzi bez tego czujnika).

 

Sprawdzałeś czy jest iskra kiedy nie chce zapalić??

 

Przede wszystkim stawiam na cewkę.

Czy wymieniając kable wymieniłeś ten od cewki do rozdzielacza?

Ewentualnie rozdzielacz.

Opublikowano
witam.wiem tylko tyle ze sa wymienione kable wys.napieca i cos jeszcze,sek w tym ze przez pewien okres odpalal normalnie w swiecie tylko z kazdym dniem coraz mniej nim szlo przejechac.w koncu po przejechaniu 2-3 metrow juz gasl.na benzynie jak i na gazie.pozdrawiam
Opublikowano

Ja bym też obstawiam czujnik poł. wału.

Mechaników (czytaj dobrych, znajacych sie na rzeczy) w polsce jak na lekarstwo niestety, sam się o tym przekonałem.

 

P.S. Masz E30 z 96 r. :!: :?: Czy sam silnik jest z tego roku?

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
przypuszczam ze jestes zdziwiony 96",ale tak jest na fakcie wbite w papierach,nawet tych komisowych i przy rejestracji auta.wielu mi podpowiada ze powinien byc raczej 94",ale jest jak jest.
Opublikowano
Dziwna sprawa z tym rocznikiem, 94r. chyba w pierwszym półroczu jeszcze zeszła ostatnia e30ska
"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
przypuszczam ze jestes zdziwiony 96",ale tak jest na fakcie wbite w papierach,nawet tych komisowych i przy rejestracji auta.wielu mi podpowiada ze powinien byc raczej 94",ale jest jak jest.

 

OT

może to po prostu składak i za datę produkcji przyjęto datę złożenia?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

obiecalem sie odezwac jak czegos sie dowiem.szczerze-nie wiem nic i tyle samo wiedza mechanicy,zostal podpiety pod komputer(tak twierdza :duh: )i nic nie wykazuje,zadnej usterki.czy to mozliwe zeby po podpieciu nic nie wykazalo???chyba raczej nie,rece mi opadly. :modlitwa: :modlitwa: :modlitwa:

krzyczcie po mnie ale ,pomozcie

 

pozdrawiam

Opublikowano

Najprostrze sprawdzenie-żarówka na cewkę na plus i minus i zakręcić rozrusznikiem-i jeśli nie mruga(nie pojawia się napięcie) a jeśli piszesz że był w połączeniu z kompem i nic nie wykazało a połączyło-wymień czujnik położenia wału ,ktoś tu bzdury pisze że bez tego czujnika mu działa,jak ma działać jak włąśnie nim zczytuje aktualne położenie pierwszego tłoka i ustawia kąt zapłonu-czujnika tego nie sprawdzisz,jego brak nie pokazuje się również podczas zczytywania błędów z kompa,po prostu nie pali i już,pamiętaj tylko aby po wymianie przykrecić go identycznie jak był nawet odległośc milimetra jest ważna.I na przyszłośc z BMW nie jeżdzi się do kowala!!!jeżeli grzebią od kilku dni i dopiero teraz podpinają kompa to co to za mechanicy :duh:

A tu masz linka,co prawda już po aukcji ale pewnie za 5 dych ci gościu sprzeda

http://www.allegro.pl/item169048437_czujnik_polozena_walu_bmw_e_30_e_36_e_39_1_8.html

Było e23 2,8 automat,potem e23 2,8 manual teraz e36(z silniczkiem jak od kosiarki ale spoko bedzie kiedyś większy) BMW na zawsze,--hehe kosiarka do żyda a teraz 2 literki w trumniaku-m52b20
Opublikowano

Witam,

podobnie jak kolega który rozpoczął ten wątek nie jestem super znawcą samochodów. Od pewnego czasu noszę się z zamiarem kupienia BMW E-36. Znajomy sprowadził 316. Stan techniczny auta rewelacyjny, jeździ płynnie, dobrze trzyma sie drogi ale troszkę za mało dynamiczny.

Chcę kupić coś podobnego ale z większym silnikiem. Z Waszych postów wnioskuję że najlepsze byłoby 318is(140KM) ewentualnie 320 (150KM) lub większy ale chyba poza zasięgiem. Powiedzcie mi jak to jest z instalacjami gazowymi do tych silników? Jak rodzaj się montuje? Jakie są koszty takiego montażu? Padło gdzieś stwierdzenie o silnikach Vanosa do 320. Czym one się różnią?

--

Pozdrawiam i czekam na odpowiedz

Emil

Opublikowano
czesc tomku,wiem jakie ludzie maja zdanie o takich mechan.tak jak mowisz kowale.ale czujnik polozenia walu byl na samym poczatku sprawdzany i byl ok,ale na wszelki wypadek zalozyli nowy.on odpala,lecz zaraz po dodaniu gazu aby ruszyc gasnie.
Opublikowano

Sprawdz albo lepiej jak masz na wymiane to wez zmien przepustnice. Sa tam dwa styki odpowiadajace pelnemu zamknieciu i pelnemu otwarciu przepustnicy. Jak jeden styk ma juz dosc - a tak sie czasem zdarza- to po uruchomieniu silnika i minimalnym nagrzaniu sie motoru styk od pelnego zamkniecia przepustnicy zwiera sie, do kompa idzie informacje ze nastepuje hamowanie silnikiem i go dlawi, nie wkreca sie na obroty, a sam komputer nie ma zapisanych informacji ze to blad, skoro to styki zwieraja. Najlepiej poszukaj jakia ma miec rezystancje ten styk i zmierz omomierzem. Mozesz tez sprobowac wypiac wtyczke i zobaczyc co sie dzieje.

Sprawdz jeszcze cisnienie paliwa-moze pompka sie zaciera??

(O=00=O)
Opublikowano
Witam jeśli moge wtracic to ja jeszcze raz sprawdziłbym pompe paliwa kolega miał takie same objawy i okazało sie że pompa paliwowa działała tylko w jednej pozycji po przekreceniu ja np ; na bok juz nie działał wystarczyło tez ze tylko podskoczyła na jakichs nierownosciach i samochód od razu gasł
Opublikowano

Witam

Sprawdz sam czy ten czujnik który jest przy kole pasowym przy chłodnicy nie jest trochę przytarty lub uszkodzony w inny sposób

Opublikowano
Na pewno to nie czujnik położenia wału. Odpowiada on za sterowanie wtryskami, a na gazie są one wyłączone9wiec nie jest potrzebny). Jeśli czujnik jest uszkodzony silnik pracuje w trybie awaryjnym i to całkiem wydajnie(mój M40 od dwóch lat jeżdzi bez tego czujnika).

 

 

Oczywiście pisząc powyższe pomyliłem czujniki jak ktoś słusznie zauważył, za co przepraszam. Miałem na myśli czujnik identyfikacji cylindrów na przewodzie wysokiego napięcia(ale on przecież też identyfikuje połozenie wału).

Opublikowano
Jak jeden styk ma juz dosc - a tak sie czasem zdarza- to po uruchomieniu silnika i minimalnym nagrzaniu sie motoru styk od pelnego zamkniecia przepustnicy zwiera sie, do kompa idzie informacje ze nastepuje hamowanie silnikiem i go dlawi, nie wkreca sie na obroty,

 

To nie to, w takim przypadku silnik nie wchodzi na obroty, ale też nie gaśnie.

 

Witam jeśli moge wtracic to ja jeszcze raz sprawdziłbym pompe paliwa

 

Pompa odpada bo na gazie tak samo.

 

 

 

Jeszcze raz Ci napiszę sprawdź, a najlepiej p o d m i e ń c e w k ę. Jej uszkodzenie nie wyjdzie na kompie bo nie ma czujnika który by ją kontrolował..

Cewka podczas pracy się nagrzewa, jek jest uszkodzona to pod wpływem rozszerzania cieplnego może dostawać przerwy lub przebicia.

Opublikowano

Witam.

a czy on gaśnie po dodaniu gazu czy w ogóle po przejechaniu kilku metrów? chodzi mi o to, że np jak odpalisz i ruszysz samym sprzęgłem bez dotykania pedału gazu to też zgaśnie? czy tylko przy dodaniu gazu? Bo jeśli ta druga wersja to może gdzieś łapie powietrze lewe (kolektor dolotowy?)...

Bardzo się na tym nie znam ale warto zwrócić uwagę.

 

pozdro ~Kris.

E39 540i touring jeszcze bardziej czarrrnaaa :twisted:

E30 325i touring diabelnie czarna (była!)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.