Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Czesc Kolego a sprawdzales czy nie wycieka Ci plyn przez nagrzewnice? Ja mialem taki przypadek w E 34. Ciagle ybywal plyn i nie moglem zlokalizowac usterki. Nie wiem dokladnie jak jest w E 39 ale opwinno byc podobnie, dlatego sprawdz czy nie masz wilgotnych wykladzin pod dywanikami u pasazera i kierowcy. Jesli bedzie tam wilgoc to moze delikatnie przepuszcza Ci nagrzewnica. Kolejnym tego objawem moze byc parowanie szyb. Pozdrawiam i zycze szybkiego usuniecia usterki.
Opublikowano
Wiesz co nie mam pojecia. Ale dla pewnosci wez zalej sobie układ nowym płynem ale nie mieszaj już koncentratu z wodą, tylko wlej płyn. Dla całkowitej pewności zobacz jeszcze czy okolice tunelu środkowego nie są mokre bo tam nagrzewnica może puszczać wodę.
Opublikowano
wlasnie tak stary zrobie.plyn mnie wyjdzie 10 funta,a zmiana uszczelki 700,to troche duzo.chcialem w kwietniu jechac do Polski,ale nie chce ryzykowac ,gdzis sie spierdzieli po drodze.wleje plyn ,odpowietrze,zrobie trase nad morze.to jakie 140 mil i jak nie ubedzie to jest git.a jak nie to znowu myslenice :duh: :mad2: :mad2: :duh:
Opublikowano
Ja już dostaje obłędu , znowu mi sie zagrzał z tym że płyn jest ale ogrzewanie na full i zimne powietrze leci , pewnie zapowietrzony - ale czym się tak zapowietrzył ????? może ktoś podpowie ? jak tak może być że auto 3 dni dobrze śmiga i nagle sie grzeje na maksa ??? czy pompa może raz chodzić a raz nie? a co z termostatem ? może być dobry a na drugi dzień nie ? pojade do mechanika i znowu wyjde na głupka bo bedzie wszystko ok !!!

 

Może sprawdz pompe wody , w tych modelach po 1990 roku pompa miała wirnik plastikowy, może byc tak że wirnik poluzował sie na osce i sie po porostu ni kreci. Miałem cos takiego kiedys w Oplu , tez sie gotował ,a okazało sie ze wirnik na pompie był luzny.

Opublikowano

Witam , dawno mnie nie było a w aucie katastrofa , po zdjęciu głowicy okazało się że wielokrotnie spawana , co za partacz to zrobił ?? poraża mnie to jak można w taki sposób naprawiać BMW , brak słów , wymiana głowicy bedzie mnie kosztować około 2000pln ale przynajmniej bede wiedział co mam pod maską , mam nadzieję że chłopaki z M-Auto service w Opolu zrobią to porządnie .

Pozdrawiam wszystkich deptaczy pedałów !!! :twisted2:

Opublikowano
po zrobieniu "spawaniu"głowicy wcale nie masz pewności żę wszystko będzie oki ,u siebie włożyłem fabrycznie n-o-w-ą głowice która życiu nie widziałą auta i po przejechaniu ok 5-6tyś też mi płyn ucieka i modle sie oto :modlitwa: żeby to była uszczelka,znajomy inaczej nie można mówić ma pech ma już chyba trzecią głowice i każdą średnio dwa razy robił
Opublikowano

Jestem świerzo po wymianie uszczelki i planowaniu głowicy. Planowanie kosztowało mnie jakoś 160-180pln ale zrobili to perfekcyjnie (powiem tak... u mnie w mieście mimo, że są firmy które planują głowicę powiedziano mi tak... zapomnij... masz 3.5L i musisz to dać w dobre ręce...). Po założeniu splanowanej głowicy (i wymianie uszczelniaczy, uszczelek kolektora itd) nic mi płynu nie ubywa, autko ma nieporównywalnie większą moc i ogólnie sprawa wrażenie, jakby dstało drugie życie...

 

 

Co do samego planowania... sukcesem jest chyba doświadczony zakład. Bo nie oszukujmy sie ale domorośli mechanicy w garażu nie są wstanie idealnie zplanować dużej głowicy...

 

Druga sprawa, że należało by sprawdzić w dokumentajci serwisowej wogole o ile można planować... bo jak za mocno się ją "zetnie" to przecież zmieni się stopień kompresji itd...

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Opublikowano

Misyo stąd masz drugie zycie ;) kompresja się zwiększyła ;)

 

Pozdrawiam

http://yourdomain.com/images/broken_link.gif
Opublikowano
plynu dalej minimalnie ubywa. :mad2: ale za 3 tygodnie jade do ojczyzny .mam juz dobry zaklad ze to zrobia.od razu mi wiele innych rzeczy zrobia.i zaplace nie tyle co to,a tutaj nie trudno o partacza.koszt wymiany uszczelki na wyspach to jakies 6000 PLN :duh:
Opublikowano
Witam napisz co wyszlo z tym ubytkiem plynu bo u mnie jest podobna sytuacja ubywa troche plynu, a najwiecej jak dam mocno w palnik. Wiec jestem ciekaw jaka jest przyczyna u Ciebie !!! Pozdrawiam
Opublikowano

transporter1: czytam ten wątek od jakiegoś czasu... i tak sie zastanawiam ile jeszcze razy bedziesz pisać dokładnie to samo... Na prawde już wiemy wszyscy ile to kosztuje na wyspach.... i nie pisz jednego postu pod drugim tylko proszę EDYTUJ posta... będzie przyjemniej dla nas wszystkich....

 

Pozdrawiam i no offence

"Only two things are infinite:

the universe, and human stupidity

...and I'm not sure about the universe"

A. Einstein

Opublikowano

piorun4u,

 

jesli nie ma wyciekow nigdzie to 99% jest uszczelka.ale sprawdz sobie najpierw czy nigdzie nie ma wyciekow pod autem i zrob test cisnieniowy zanim poniesiesz zbedne koszty.

a u mnie co bedzie to powiem jak zdejma glowice.

Opublikowano

Ja juz po wymianie głowicy , plus wałek , dzwigienki , termostat , uszczelki , olej ,płyn , filter , i robota , razem za wszystko 2200pln . Ciekawe jak to pojeżdzi ?

Trzymajcie kciuki , pozdrawiam ...

A co do dziwnych objawów - koledzy polecam naprawde fachowców bo możecie się zdziwic co tzw. Kazie potrafią zrobić np. u mnie wogóle nie było termostatu !!!??? pusta obudowa . Co za debil to wymyślił , termostat nowy 30 zł .... brak słów

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.