Skocz do zawartości

Piloty w kluczykach


Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem z oryginalnymi kluczami do E39 530d. Nie otwieraja ani nie zamykaja pilotem auta.Podobno piloty maja wewnatrz akumulatorki ktore laduja sie ze stacyjki, ale jak obydwa klucze "padly" to co robic? Czy mozna je jakos rozebrac zeby dostac sie do tych akumulatorkow? Jak one moga sie ladowac ze stacyjki skoro nie ma na nich zadnych stykow? Jezeli piloty sa ok. to moze w aucie cos jest nie tak,ale co? Edytowane przez Kaczan
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmm, w swoim E39 zmieniałem baterię w kluczu już dwukrotnie i nigdy nie musiałem żadnych sztuczek z programowaniem robić. Może w modelach po liftingu trzeba tak robić?

Tak czy owak u mnie pilot otwiera i zamyka drzwi, otwiera klapęm, domyka otwarte szyby bez konieczności jakiegokolwiek programowania...

pzdr

http://img484.imageshack.us/img484/852/logo04cq1.jpg

BMW E39 525 TDS, BMW E10 2002' 1972

Ducati 900 Monster, KTM 520 EXC Racing

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stary mozesz miec odloczony modół od alarmu lub wywalony. Ja mam tak samo ale nie bylem jeszcze u elektryka. Klucze normalnie sie programuja 3 sposobami pdoanymi przez BMW ale nic to nie daje klucze dalej nie działaja. A działały wczesniej. Czy niedawno kupiłes auto i masz taki problem?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...
mam podobny problem w swojej e46 01 rok po przeczytaniu postow na forum zostawilem kluczyk na cala noc w stacyjce zeby sie akumulatorek podladowal i nadal nic nie dzial zaden przycisk z kluczyka. pozniej sprobowalem tych dwoch sposobow do programowania-inicjalizacji i nic nawet drzwi sie nie zamknely i otworzyly jak pisali koledzy. juz mnei to denerwuje autko kupilem niedawno i dostalem juz nie dzialajacy pilot poradzcie co dalej robic :?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie co kilka dni pilotem nie można auta otworzyć i wystarczy wtedy otworzyć normalnie kluczem i od tego momentu znowu można zamykać i otwierać pilotem i działa przez kilkanaście dni i w najbardziej nie odpowiednim momencie przestaje działać na to jedno otwarcie
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny problem w swojej e46 01 rok po przeczytaniu postow na forum zostawilem kluczyk na cala noc w stacyjce zeby sie akumulatorek podladowal i nadal nic nie dzial zaden przycisk z kluczyka. pozniej sprobowalem tych dwoch sposobow do programowania-inicjalizacji i nic nawet drzwi sie nie zamknely i otworzyly jak pisali koledzy. juz mnei to denerwuje autko kupilem niedawno i dostalem juz nie dzialajacy pilot poradzcie co dalej robic :?

 

Aby naładować akumulatorek w kluczyku trzeba z nim pojeździć (czyli musi on siedzieć we włączonej stacyjce): czyli wejść do auta dobrym kluczem a tym pustym odpalić i jeździć, jeździć... A potem zaprogramować sposobem podanym wyżej przez kolegów. I co jakiś czas zmieniać kluczyki do jazdy aby się nie rozładowywały i nie rozkodowywały. To tyle.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm pojezdzilem troche tym kluczykiem (mam tylko jeden) i nic tak wiec pewnie trzeba go zakodowac tylko ze ten sposob co podali koledzy wyzej cos nie dziala :mad2: moze cos zle robie ale watpie sprobuje zadzwonic do ASO i pomecze ich troche co i jak a noz widelec poradza cos madrego
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm pojezdzilem troche tym kluczykiem (mam tylko jeden) i nic tak wiec pewnie trzeba go zakodowac tylko ze ten sposob co podali koledzy wyzej cos nie dziala :mad2: moze cos zle robie ale watpie sprobuje zadzwonic do ASO i pomecze ich troche co i jak a noz widelec poradza cos madrego

 

TEN http://bmwtips.com/tipsntricks/ProgrammingKeys/ProgKeys.htm sposób zadziała napewno... tylko pamiętaj że kluczyk musi być naładowany (czyli pojeżdżony sporo (!!!) jak wyżej pisałem), i nic nie może przerwać zasilania w aucie w trakcie tej operacji. Przyjemnej zabawy, i napisz proszę o rezultacie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...
A ja mam taki problem podejrzewam że to wina baterii bo wychodzę z domu i mi działa wszystko z pilota, a jak trochę posiedzi w stacyjce jak samochód sti na dworze to mi po paru zamknięciach i otwarciach nie chce zamkąć, a otwiera i sam bagażnik i nawet podświetla wnętrze. tylko że zauważyłem że dioda kontrolna pilota słabiej sie zaświeca tak połową jasności jak nie chce otworzyć. Trochę sie boje że jak mi sie rozkoduje kluczyk przy zmianie baterii że sam go nie zaprogramuje może tak sie zdarzyć ?? czy jak teraz działa to na pewno zaprogramuje?? a napiszcie mi jaka idzie bateria żebym 2 razy nie musiał rozbierać?? dodam że mam jeden kluczyk z pilotem jeden bez i jeden plastykowy. :? a samochód to BMW E46 316i 1.9B 1999r. sedan a kluczyk ma 3 przyciski i jest cały czarny.i ma z tyłu tą klapkę pod którą są 2 wkręty.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam podobny proplem i chcialem sobie to ustrojstwo naprawic.. ale dla pewnosci musze spytac :) .. na kluczyku mam 3 przyciski.. srodkowy u gory "Lock" zakladam jest do zamkniecia.. na dole po prawej zgodnie z rysunkiem "Bagaznik" .. a po lewej jakas strzalka.. to jest do otwierania? czy ktos moze mi plizz "ponumerowac" te przyciski :) tak zeby je dobrze zaprogramowac zgodnie z instrukcja?
E39 540iA ... Kocham i Szanuję... :)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

więc tak:

1 na górze okrągły z logiem BMW służy do zamknięcia całkowitego oraz jak już jest samochód zamknięty do podświetlenia wnętrza

2 na dole po lewo zakładając że grot jest na górze służy do całkowitego otwarcia samochodu, lub jak samochód jest otwarty to do podświetlenia wnętrza

3 na dole po prawo z logiem bagażnika służy do otwarcia tylko bagażnika np jak mamy zamknięty samochód naciskamy go , otwiera nam się bagażnik zamykamy bagażnik i dalej jest cały samochód zamknięty bez potrzeby ponownengo zamykania :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

o jakiej baterii tutaj mowa. Przecież baterie się nie ładują. ładuje się tylko akumulatorki. Do ładowania akumulatorka wewnątrz jest wykozystywana indukcja magnetyczna(to tak jak by uzwojenie transformatorka było w stacyjce a druga część wtórna w kluczyku
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.