Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
kup ngk zwykle nie platynowe za ok 16zl one sa dwuelektrodowe
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano
a tak z innej beczki, ile Ci wcina po mieście ?

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
juz rozumiem jeszcze nie masz instalki, wiec jak zakładasz mam nadzieje ze Prince a nic innego tańszego, bo niebędzie to chodziło tak jak nalezy wiem z doświadczenia, ja mam Emme gaz 2a firma po prince.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
juz rozumiem jeszcze nie masz instalki, wiec jak zakładasz mam nadzieje ze Prince a nic innego tańszego, bo niebędzie to chodziło tak jak nalezy wiem z doświadczenia, ja mam Emme gaz 2a firma po prince.

 

nie wiem skad masz informacje ze nic innego nie bedzie chodzilo ...

 

jak zakladam staga 300 ( + reduktor kme gold , wtryski chyba valtek ) ...

 

 

a to czy bedzie chodzilo czy nie zalezy od poprawnego dobrania komponentow instalacji i jej ustawienia ...

 

a jak bedzie chodzilo - bedzie wiadomo w przyszlym tygodniu

Opublikowano

No wiem bo sam kiedyś byłem na takim etapie jak Ty, stag to polska instalka jest i musisz przypilnować zeby Ci z tej firmy same najlepsze rzeczy załozyli, napewno jak juz zakładasz coś tańszego zwróć uwage czy wtryskiwacze są oddzielone a nie na listwie i zeby miały odpowiednie dysze bo inaczej Autko Ci zamuli a wiem bo mam zanomego co zakłąda instalacje ze firmy kombinują i tną koszty przy tak duzej instalacji, pozatym przy tej instalacji można tylko ustawić temperature przełanczania na gaz nic wiecej wiec nie licz na jakieś komputerowe dostrajanie, bo centrala z Sekwencji kopiuje Ci mapy paliwowe z kompa benzynowego...

 

a i jak juz odbiezesz autko z instalacją przetestuj ją ostrą jazdą nie powinno sie przezucać samo na benzynke, a jeśli tak bedzie to nie daj sobie wmówic ze to jest zabezpieczenie, bo to poprostu wtryski nie wydalają.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano (edytowane)
przy tej instalacji można tylko ustawić temperature przełanczania na gaz nic wiecej wiec nie licz na jakieś komputerowe dostrajanie, bo centrala z Sekwencji kopiuje Ci mapy paliwowe z kompa benzynowego...

 

.

 

przeczytaj w necie cos na temat tej instalki , zanim cos napiszesz ... -

http://www.ac.com.pl/autogaz/programy/pliki/Instrukcja Stag-200, Stag-300.pdf ( - trzeba skopiowac caly link , bo cos nie chce dzialac jak trzeba )

 

nie wiem kiedy zakladales swoja instalacje - ale chyba od tego czasu duzo sie zmianilo , albo ktos Ci glupot nagadal

 

przeczytaj prosze instrukcjie staga 300 i powiedz czy masz wiecej mozliwosci regulacji ...

Edytowane przez xsilver
Opublikowano
ehh dobra czytrałem kilka manualów do różnych instalek, swoją zakłądałem pół roku temu, znajomy ma 540 i miał tanią senwencje przebijało mu na gazie na wysokich obrotach, chłopak zakłąda instalacje długi okres czasu i sam mi poradził co i jak zebym później sie nie denrwował, dobzre ja Tobiue zycze jak najlepiej zeby Ci to śmigało bez problemu zeby Ci wytyski mykały, ale pamietaj to jest silnik V8 i byle co go nie zaspokoi. Nie chce sie kłucić, zycze Ci powodzenia chciałem sie tylko podzielić moim doświadczeniem jak sam zakładałem instalke 6 msc w stecz zebys zwrócił uwage na kilka elementów. Nie sztuką wsadzić gaz sztuką by silnik pracował tak samo jak przy benzynie. Pozdrawiam

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano

spoko ...

 

to ze to jest v8 nie ma znaczenia - bo ta instalacja jest przystosowana do v8 ... pozatym zekladam reduktor do 350km , a ja mam 218 ) - mysle ze jak gazownik sie postara to nie powinno byc problemow ...

 

jk beda to jest gwarancja i moja perswazja :wink:

Opublikowano

no ja jestem troche wyczulony na takie zaklady co montują instalacje z tąd moje rady, bo znam wiele przypadków gdzie ludzie przyjeżdżali do znajomego z problemem ze autko nie jedzie a co sie okazywało, właśnie ta oszczędność instalatorów i jak widzą duże auto i zarobek to jeszcze kombinują na częściach.

Miejmy nadzieje ze wszystko bedzie dobrze ;)

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
Biorąc pod uwagę ceny nie ma teraz na rynku lepszej konfiguracji niż stag 300, reduktor kme i wtryski valtek :!: Świetny wybór.
peace & love
Opublikowano
Biorąc pod uwagę ceny nie ma teraz na rynku lepszej konfiguracji niż stag 300, reduktor kme i wtryski valtek :!: Świetny wybór.

 

wlsnie bylem i sie dowiedzialem ze nie ma zestawow z reduktorem kme gold :mad2:

 

sa z jakimis innymi reduktorami - e-gas , landi renzo lub coltec - ktory z nich jest najlepszy ??

Opublikowano
nie znam colteca ale wiem ze landi renzo to dobra firma miałem w Audi taki 3y lata śmigał bezproblemu. Musisz dowiedzieć sie o wydajnościach ich.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano

http://moto.allegro.pl/item164415548_stag_300_8_cyl_z_reduktorem_kme_gold_350km_.html

tu jest instalacja z kme..a tak ps jak tylko zrobie swapa to sam montuje taka sekwencje... ;)

 

uzywane sa od 1200 do 1600zl...calosc nawet z montarzem u gazownika nie powinna przekroczyc 2100zl ;))

 

pozdr.

jesli posiadles kobiete swoich marzen to o pozostalych marzeniach mozesz smialo zapomniec...

http://img01.picoodle.com/img/img01/7/2/9/f_podpism_5d496cc.jpg

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=92490

Opublikowano

Stag a Prince to tak samo jak Maluch a BMW, ja wychodze z załozenia jak juz mam montować gaz do takiego samochodu to coś pożądnego.

Bo na logike biorąc jak by instalacje za 2500zł było doskonałe to by nie było na rynku instalacji po 5-6 tyś.

I nie chodzi mi o to czy to będzie ciągło do samego końca momentu obrotowego czy nie ale o jakoś komponentów, a przerobiłem juz 3y zestawy instalacji w innych samochodach i wiem ze nie ma co oszczędzac bo predzej czy później człowieka szlak trafi z jej funkcjonowaniem.

 

A tak wracając do tematu świece najlepiej takie jak producent proponuje NGK.

www.swiatnadrukow.prv.pl

http://www.tele3.pl/lemmy/logos.jpg

Opublikowano
Stag a Prince to tak samo jak Maluch a BMW, ja wychodze z załozenia jak juz mam montować gaz do takiego samochodu to coś pożądnego.

Bo na logike biorąc jak by instalacje za 2500zł było doskonałe to by nie było na rynku instalacji po 5-6 tyś. NGK.

 

O naiwności. Naprawdę wierzysz, że coś co jest dwa razy droższe jest dwa razy lepsze?

W trzech punktach

1)KME ma bardzo dobrą elektronikę wzorowaną na Prinsie i całkowicie równorzędną .

2)Wadą Prinsa są wrażliwe na zanieczyszczenia reduktory. Polskie są lepsze.

3)Używane w instalacjach Prinsa japońskie wtryskiwacze Keihin to klasa sama dla siebie.

W KME najlepsze rozwiązanie to Valtec , ale jak wiadomo włoszczyzna najlepsza do zupy.

Można jeszcze dodać, że do polskiej instalacji można dokupić wtryskiwacze Keihn tyle, ze cena montażu będzie taka jak w przypadku Prins.

Gaz w aucie zakłada się po to żeby było taniej i z tego punktu widzenia skoro mamy KME użycie Prins mija się z celem choć jak mawia mój znajomy „ kto zabroni bogatemu wyrzucać pieniądze”

Ja mam w swoim V8 właśnie KME przejechałem 40 tys i jestem bardzo zadowolony. Instalacja dawno się zwróciła, nic się nie popsuło, a za różnicę w cenie pomiędzy KME, a PRINS zrobiłem sobie tygodniowy wypad we dwoje do Chorwacji było bosko.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.