Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam

ostatnio mialem okazje sprawdzic swoja 318i na hamowni i okazało sie ze z 113 koników ktore byly fabrycznie, pokazało jedynie 87.

gosc stwierdził ze autko jest mocno zamulone powyzej rzeczonych 5500, na wykresie mozna to w sumie zauwazyc ale prawde mowiac nie wiem jak powinien dokładniej wygladac taki wykres dla tego silnika.

 

w kazdym razie gosc stwierdził ze nie jest to normalne, zasugerował ze moze to kwestia filtra paliwa. filtr powietrza i olej wymieniony , co jeszcze moze byc powodem?? auto nie jezdziło na gazie wiec nie sadze ze silnik jest az tak zajechany jak wskazuje wykres

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img230.imageshack.us/img230/1121/img1773ah2.jpg

Opublikowano
stary zmien hamownie-ale powaznie to zalezy od ilosci KM przejechanych przez twoje auto-tak po za tym zmien hamownie,bo wykres z niej nie wyglada profesjonalnie.
Opublikowano

Hamownia ma prawo troche zaniżyć moc. W końcu przy normalniej jeździe pęd powietrza ładnie dmucha w dolot. W większości hamowni wiatraki nie sa wystarczająco wydajne. Tylko, że u ciebie za dużo koniów uciekło.

Sprawdź pompe paliwa, ewentualnie wtryski.

Opublikowano

Witam

Zle napisales temat!Powinien brzmiec:Czy ktos nie widzial moich koni? :P

Jezeli Ci pompa buczy ,to moze juz pada i daje za male cisnienie.Na kompie to wykaze.

pozdrawiam

Opublikowano
a przy normalnej jezdzie dokreca sie do konca obrotomierza - tzn np na III i IV biegu dociagniesz go do odciecia ??? Bo jak nie to przyjzalbym sie rozrzadowi :)

Lubię BMW - od 15 lat...trochę ich ujeżdzałem

Teraz pora na AMG :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
A gdyby tak zacząć od mniej skomplikowanych przyczyn typu... zaciśnięty filtr powietrza?
Kai
Opublikowano

Jeżeli po 5000obr. mocy to wałek, "utarł się".

Ale to nie jest przyczyną osiągnięcia maksymalnej mocy 87KM.

Może być tak że pompa pada (skoro buczy) a do tego rozrząd, skraca zakres obrotów.

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano

ZTJ: Czytaj uważnie, napisałem że zużyty wałek odcina obroty...jest krótszy zakres obrotów,

a za koniki to pisałem że może pompa odpowiada :wink:

"Przyspieszenie, to ciekawy sposób na pokonanie odległości pomiędzy zakrętami"
Opublikowano
Owszem- jest krotszy zakres obrotow, ale w nizszych partiach obrotow zawory otwieraja sie rowniez nie w pelni, a to moze prowadzic do znacznych spadkow mocy. Owszem- mozna posprawdzac cisnienie w pompie, wymienic filtry itd., ale ja radzilbym przede wszystkim zobaczyc w jakim stanie jest rozrzad, bo to przeciez slawetne M40.
E30 318IS Rally

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.