Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.Moje auto to 525 tds

Do niedawna uważałem że mam bardzo ekonomiczny samochód.Średnio palił mi 8l./100km.

Ostatnio auto pożyczyłem koledze.Oddał zatankowane pod korek.ale zauważyłem że teraz pali mi dużo więcej.Komputer nie wykazuje większego spalania ale widzę jak w oczach wskazówka spada.na moje oko(bo jeszcze to nie jest sprawdzone) pali jakieś 20l.

Faktem jest że robie krótkie dystansy .Jakieś 30 km dziennie,No i jeżdzimy po dużym śniegu.

Co o tym myślicie?

Pozdrawiam aris
Opublikowano
Może przepływomież padł , ale mało prawdopodobne .. jak sondy poszły to może więcej palić i być słabsza dobrze tu panowie mówią , ale dziwne żeby Kolega sobie z sondami poradził :P pzdr :)

M y F a v o r i t e ? O n l y B l a c k ...



B l a c k - M i g h t y - W o n d e r f u l

Opublikowano
Panowie, Kolega ma tds-a, a nie benzynke, więc sondy lambda nie ma. To co pisze A r m a n i może się zgadzać. Sprawdź jeszcze, czy nie czuć z pod maski zapachu oleju napędowego. Może pompa wtryskowa lub któryś z wtryskiwaczy puszcza.
Opublikowano
jedz na kompuet i niech zbadaja czy sonda lambna jest OK.to jest takie 2 krotne spalnanie wieksze wlasnie typowym ojawem uszkodzonej lambdy

 

Aris - BMW to takie auta, które zawsze wręcz proszą się o diagnostykę komputerową przed jakąkolwiek "dłubaniną". Zbadaj też skład spalin będąc na miejscu.

 

Wypowiedzi takich osobników jak np. P.Sitek i podobnych raczej ignoruj, bo jak widać potrafi znaleźć sondy lambda nawet w TDS'ach (bez dalszego komentarza) i stara się udzielać "mądrych rad" w większości topic'ów na tym forum...

Opublikowano

Droga(i) JoannoB,

 

Po 1-sze, to daleki jestem od określenia, którego użyłaś(eś) i właściwie to miałem w odpowiedzi przygotowany inny tekst, ale stwierdziłem że nie ma sensu schodzić do prezentowanego przez ciebie poziomu.

Po 2-gie, każdy silnik spalinowy ma to do siebie, że wydala spaliny, które to (jak znów nazwa wskazuje) są efektem spalania i na podstawie ich składu wstępnie można określić jak ono przebiega, nie tylko w benzynie. Diesel nie produkuje jedynie tlenków azotu i "czarnego dymu"...

 

EOT dla mnie,

 

PS. doczytałem, że jesteś mechanikiem-diagnostą...cóż, patrząc na wcześniejsze wypowiedzi (i słownictwo) to można powiedzieć niechlubnie "typowym", niestety. Na razie.

Opublikowano

nie wiem , czy moge to traktowac jako próbe obrazy czy podsumowania , mam to gdzies, smieszny jestes kolezko , pojacia nie masz za grosz a puszysz się beznadziejnie..., zoriętuj sie najpierw o mozliwosciach badania spalin w dieslu a potem spróbuj cos sklecic , goscie z sondami lambda wcale nie odpadaja przy tobie poziomem wiedzy.

typowy diagnosta........

Opublikowano

jak radzic to na poziomie a nie na ilosc postow!! :oops:

jak sie niema pokjecia o sprawie to sie milczy i czyta opinie kogos bardziej doswiadczonego w temacie :duh:

zycie zaczyna sie po 50i
Opublikowano

Koledzy dajcie spokój, tak nikomu nie pomożemy! Będziemy się tu obrażać? Kolega ma problem z którym musi się pewnie sam uporać, bo są pewne tematy których się tu nie przeskoczy. Ma problem na który moze się składać przynajmniej 10 czynników chociażby taki, że jest zima i klocki mogły się gdzieś z brudu zablokować i autko jedzie pod dużym oporem (taki przykład, banalny) dlatego też nie ubliżajmy sobie, bo jesteśmy tu żeby sobie pomóc a nie sie "popisywać" ;) Kolega już pewnie wie co ma zrobić i niech tylko napisze co było przyczyną :) Wszycy na swój sposób jesteśmy tu fachowcami ;)

 

ps. jesteśmy ciekawi rozwiązania problemu... :)

BMW IS THE BEST! FUCK THE REST!

NO RISK, NO FUN :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.