mam rozebraną na warsztacie 525 w automacie 5hp18 . klient /choć mój kolega/ nie bardzo potrafi mi powiedzieć jak i co się stało , ale podejrzewam po stanie podwozia , że musieli wylecieć z drogi. ale ok. wracam do problemu , na wał nawinęła się wiązka łącząca selektor ze sterownikiem skrzyni.skanowałem dostępnym sprzętem , w sterowniku silnika błędów nie mam , ze skrzynią nie potrafie się skomunikować . odbudowałem wiązke , poza jednym przewodem który jest swiatłowodem i nie wiem za co odpowiada/podejrzewam wyświetlacz biegów na desce-bo nie działa/niestety dalej kaput. a teraz objawy ; na wstecznym , pełna moc , do przodu silnik jakby w trybie awaryjnym tj. nie przekracza 2000 tys.obr , nie zmienia biegów , samochód sie po prostu toczy... oczekuje sugesti ; czy stawiać na walnięty sterownik /zwarcie na skutek przerwania wiązki/ czy obstawiać uszkodzone sprzęgło hydrokinetyczne /ale zaznaczam - wsteczny ok/ i do czego jest ten świałowód???? pozd. krzysiek