Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie, że jedynka jest bardzo droga - dla tego samego silnika (118 i 318) tylko 10 tys taniej od trójki - o tyle, że nie ma 316... - trudno się dziwić, że się słabo sprzedają - mając 100 tys zł zawsze można dołozyć 10-20 tys do trójki.

 

Choć jest to aż 20 tys mniej niż za nowy samochód, więc oferta dobra.

 

Ale mnie się jedynka totalnie nie podoba...

Opublikowano
A czy kolega Bodzio jeździł jedynką i czuł się w niej jak pederasta? :D A tak poważniej (abstrahują od tego, że w rodzinie jest jedynka) to chyba lepiej kupić jedynkę za 70000 PLN niż Golfa w tej samej cenie albo Focusa...bo to nie są jakieś abstrakcyjne ceny jak na compacty.

Prawo jest sztuką dobra i słuszności ;)


Moje BMW: F32 420d '14, E87 116i '07, a ponadto: F10 520xd '16, F20 118i '15 , X1 sdrive18i '12.

poprzednie: E61 520dT '08, E90 318i '10, E91 318d '07, E87 116i '05, E39 520i '00, E36 318i '93, E34 530i '89, E30 316 '86.



Moja przygoda z BMW od 1990r.

  • Moderatorzy
Opublikowano
jedynka to auta dla jakiegos pederasty

Proponuję zachować trochę umiaru w sądach. Albo przedstawić jakieś konkretne argumenty bo w przeciwnym razie może się skończyć ostrzeżeniem.

Pozdrawiam

Admin

Opublikowano
Jak dla mnie nawet kuszaca cena. Ojciec kupil octavie 2 za podobna cene, nie wiem czy te auta maja podobna ilosc miejsca, bo octavia jest na plycie golfa piatki wiec to nie jest pasat... jak sa w podobnych rozmiarach i pojemne to jak by byly takie ceny wtedy to by chyba kupil bemke ;] Bo bym go namowil ;]

http://www.bmwpasja.pl

Nowe foty w galerii


BMW EuroTrip (46 BMW Club Europatreffen )

http://pl.youtube.com/watch?v=R2BJ8VX0qto

Opublikowano
jedynka to auta dla jakiegos pederasty

 

No cóż, jak sobie ktoś nadrabia wielkością ... auta zawsze może mieć takie zdanie.

Opublikowano

nie nadrabiam wielkoscią bo jakbym chcial to bym sobie 7 kupil , ale jakos 1 to mi sie do kobiet nadaje a nie do faceta . Facet musi ( powinien ) miec wieksze auto .

 

kobiety jezdza malymi bo wieksze je przerastają ( 90 % )

 

Dlatego napisalem zartobliwie ze dla pederasty, jesli kogos urazilem to przepraszam nie mialem takiego zamiaru.

Everyday I’m hustlin'

http://i53.tinypic.com/28tfl1c.jpg

Opublikowano
Ja bym się nawet nie zastanawiał nad wydaniem 69tyś. na roczną jedynkę. Za tą kasę można mieć zdecydowanie lepszy roczny samochód. Dla mnie wartość takiego wynalazku to max 35tyś. chociaż mając tyle na zakup małego samochodu też bym wybrał coś innego.
"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
Opublikowano
Dla mnie wartość takiego wynalazku to max 35tyś. chociaż mając tyle na zakup małego samochodu też bym wybrał coś innego.

ciekawe na ile bys wycenił np. skodę fabię :8)

Opublikowano
seria 1 to samochod dla gejow ktory powinien kosztowac 35kpln, i kazdy facet powinien miec duze auto; ciekawe czego jeszce sie dowiem w tym temacie..

 

Jeszcze szerokość opony przelicza się na długość :liar:

Opublikowano
seria 1 to samochod dla gejow ktory powinien kosztowac 35kpln, i kazdy facet powinien miec duze auto; ciekawe czego jeszce sie dowiem w tym temacie..

 

Nie koniecznie dla gejów ale swojej kobiecie kupiłem A3 bo jest lepszy, tańszy i ładniejszy. Do tego ma AWD. I kosztował trochę więcej niż 35k.

"Aerodynamika jest dla tych, którzy nie potrafią budować silników" - Enzo Ferrari
  • Członkowie klubu
Opublikowano
... swojej kobiecie kupiłem A3 bo jest lepszy, tańszy i ładniejszy. Do tego ma AWD.

Zakłądam że cały czas mówimy o samochodach nowych lub takich prawie nowych (max 1 rok) bo tego dotyczył temat.

 

Więc...

A3 jest lepszy - kwestia dyskusyjna. Jakieś argumenty?

A3 jest tańszy - to prawda. Ale po pierwsze niewiele (a czasem nawet nieco droższy), a po drugie wynika to ze słabszych silników (bo pozostałe parametry ma podobne).

A3 jest ładniejszy - kwestia gustu, a o tym jak wiadomo się nie dyskutuje.

A3 ma AWD - i tu dla niektórych to faktycznie może być zaleta, choć na codzień jak dla mnie jest to kompletnie zbędne.

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

  • Główni Moderatorzy
Opublikowano
Ja bym się nawet nie zastanawiał nad wydaniem 69tyś. na roczną jedynkę. Za tą kasę można mieć zdecydowanie lepszy roczny samochód

Ciekawe jaki??

PS Ja też kupiłem w taki sposób swoją trójkę. Tzn samochód roczny na gwarancji i cena całkiem atrakcyjna. Ale pewnie część forumowiczów znów się odezwie że za te pieniądze można kupić piątkę lub siódemkę, bo nowa trójka to lipa itp..... :duh:

Opublikowano

Jestem tylko ciekawa ilu z osób wypowiadających się w tym temacie jeździło tak naprawdę jedynką... ja nie miałam przekonania co do tego auta na początku, ale po wrażeniach z jazdy mogłam ocenić je jako "całość" i uważam że jest to naprawdę fajne auto, które z zew. wydaje się być niewielkie a w środku jest naprawdę przestrzenne.

Zawieszenie jest po prostu rewelacyjne, wykonanie też no i silniki... nie widzę na horyzoncie auta tych gabarytów o takich plusach.

  • Członkowie klubu
Opublikowano
Jestem tylko ciekawa ilu z osób wypowiadających się w tym temacie jeździło tak naprawdę jedynką... ja nie miałam przekonania co do tego auta na początku, ale po wrażeniach z jazdy mogłam ocenić je jako "całość" i uważam że jest to naprawdę fajne auto, które z zew. wydaje się być niewielkie a w środku jest naprawdę przestrzenne.

Zawieszenie jest po prostu rewelacyjne, wykonanie też no i silniki... nie widzę na horyzoncie auta tych gabarytów o takich plusach.

 

Dokładnie youlca.

Tuż po premierze jedynki miałem okazję zrobić jakieś 800 km za kierownicą 120i. Wrażenia bardzo dobre. Oczywiście to nie rakieta, ale dla zdecydowanej większości kierowców w zupełności wystarczająca.

Natomiast jesienią 2006 miałem okazję zrobić też mniej więcej 800 km za kierownicą 130i. Tu już kosmos. Wrażenia super.

 

Jeśli ktoś nie potrzebuje mieć ogromnego bagażnika, albo zazwyczaj jeździ sam bądź w 2 osoby to jedynkę można śmiało polecić. Ten samochód to prawdziwe BMW. A to że kosztuje? Cóż - każdy samochód podobnej klasy kosztuje podobnie (np. Audi A3). Tańsze są np Focusy ale nie bez powodu - jednak trochę odstają od serii 1 czy A3.

Pozdrawiam

Bastek

Kiedyś: E21 315 '83, E34 520i '90, E34 525iA '92, E36 316i '95, E30 318iT '93, E46 325xi Touring, E91 325i

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.