Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mam pewne problemy z moim silniczkiem... No i wpadlismy na pomysł ze nie ma sensu go naprawiać, tylko zainwestować juz w 2.0 :)

Tylko moze mi pomozecie... Co dokładnie potrzeba do takiej przerubki?

Czy pasują mocowania?

 

A moze ktoś już robił taką przerubkę?

Było:

E36 318i '91

E34 525i '93

E36 318TDS '97 :)

Teraz:

????

Różnie to było ale z BMW do końca :D

Opublikowano

przekalkuluj czy Ci sie to oplaca.

 

Na pierwszy rzut oka potrzebne: silnik, skrzynia, elektryka, komputer silnika, moze byc tak ze nie bedzie pasowal wal a przelozenia dyfra beda niefajnie dzialaly z silnikiem.

Do tego wszystkiego najprawdopodobniej nie beda pasowaly lapy silnika, bedzie trzeba zamontowac wieksza chlodnice. Mozlowosc jest rowniez taka ze silnik 6 cylindrowy jest ciezszy od 4 i zawieszenie tez wypadaloby zmienic.

 

Tak mi sie zdaje.

Opublikowano
Nom, jezeli to prawda, co mówisz to napewno się nie opłaca.... :// NIestety..

Było:

E36 318i '91

E34 525i '93

E36 318TDS '97 :)

Teraz:

????

Różnie to było ale z BMW do końca :D

Opublikowano

Juz niestety mnie to nie interesuje... Sprzedałem dziś swoją 318'tkę...

Teraz szukam 320, albo 520 :)

Było:

E36 318i '91

E34 525i '93

E36 318TDS '97 :)

Teraz:

????

Różnie to było ale z BMW do końca :D

Opublikowano
dobrze że sprzedałeś bo swap z 318 na 320 byłby nieopłacalny, jak już pakować R6 to minimum 2,5 , zmian jest masa , oprocz tego co koledzy napisali to jeszcze dochodzi zawieszenie i hamulce , czyli koszta niamałe

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Porządna przeróbka faktycznie jest kosztowna i potrzeba dużo części ale widzę że kolega się rozmyślił i jest po problemie. Jednak jakby się ktoś uparł to moge przedstawic całą listę potrzebnych części przy przeróbce E36 4-cyl na 6-cyl ale tak jak wszyscy piszą lepiej jest sprzedać i kupic to co się chce.
Opublikowano
A ma ktoś listę z klamotami jak jest przeróbka z R6 na V8 w E30... :norty:
no lista na taki swpa będzie bardzo długa, a koszt jeszcze większy :D

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Tu w przypadku przeróbki E30 na V8 to na koszty patrzy się nieco inaczej bo takiego auta nie robili a jak ktoś jest pasjonatem to koszty się nie liczą tak bardzo.
Opublikowano
miałem kiedyś okazję oglądać E30 z silnikiem V12 5,0 :!: samochód nie miał już w sumie wiele wspólnego z E30 bo nawet buda byłą zmodyfikowana pod ten silnik, niestety rozkład masy nie pozwalał temu samochodowi odzwierciedlić na torze mocy jaka w nim drzemała

ZAWIOZĘ NA ŚLUB !!!!


%5B640%3A129%5Dhttp%3A//xenonis.whitestarprogramming.de/save_the_e36/img/pics/banner.gif

Opublikowano
Powstał tu niedawno na forum pomysł E30 z V12 w dodatku byćmoże biturbo ale w E30 jest to przerost treści nad formą. Nie mam mowy już o słynnym dla bmw rozkładzie masy 50:50 i nie ma mowy o dobrym prowadzeniu. Oczywiście można dociążyć tył ołowiem ale to się mija z celem bo po co walczyc o każdy kilogram pakując wszystko w budę od E30 a później dokładać masy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.