Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Członkowie klubu
Opublikowano

Hej :shock:

 

Od pewnego czasu na zimnym silniku praca silnika jest nierówna - tak jakby jakiś cylinder nie pracował .

Po kilku kilometrach wszystko się uspokaja.

 

Mechanicy nie są w stanie nic stwierdzić - komputer nie pokazuje błędów , świece wymienione , dzieje się to na gazie ( sekwencja ) jak i na benzynie - przy czym na gazie chyba troszkę mocniej .

Dodam , że ostatnio mam ubytki płynu chłodniczego - mechanicy twierdzą , że od pompy wody

 

Proszę o wsparcie

Mario

Opublikowano
Jeśli nie kapie pod auto to pompę zostaw w spokoju. Kabli zapłonowych nie szukaj bo ich tam niema. Sprawdź cewki zapłonowe w miejscu połączenia cewki z gumową "fajką" czy nie widać "okopcenia" będzie to wskazywać na jej przebicie, w gniazdach świec nie może być oleju :!: częsty przypadek V8 następnie należało by sprawdzić wszelkie połączenia w układzie dolotowym żeby wyeliminować "lewe" powietrze. i legendarną już membranę w kolektorze dolotowym. Ale zanim zaczniesz dłubać najpierw sprawdź ciśnienie paliwa musi być w granicach 3-4 bar. A ubytku płynu z chłodnicy szukaj raczej na połączeniach LPG lub z samego parownika no chyba że widać na oko że pompa cieknie
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Witam

Sugeruje sprawdzić gumową rurę łączącą przepływomierz powietrza z przepustnicą . Ja miałem podobne objawy i fachowcy chcielli wymieniać prawie pół silnika. Badali kompresje, wymienili uszczelki kolektora, świece... Nawet jeden powiedział ze e38 to tak ma. U mnie poprostu pękła na dole i przy zimnym silniku była większa szczelina i brał "lewe" powietrze. Rura w aso ok 150 pln. Wymieniłem - teraz pracuje jak pszczółka :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
w gniazdach świec nie może być oleju :!: częsty przypadek V8
powiedz kolego a co sie dzieje jak jest olej jakie sa objawy itp. i jak sie tego pozbyc ??
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano

jakby byl olej to bys mial problemy z odpaleniem pewnie wieksze, ja tak mialem w m50

 

a naprawia sie to tak, ze wymienia sie uszczelke(i) pod pokrywa

http://img489.imageshack.us/img489/2486/zz1dk5.gif
  • Członkowie klubu
Opublikowano

No dobra sprawa rozwiązana :dance: - płyn chłodniczy lekko tryskał na ceweczki.........

 

i bidulki dopóki rano nie przeschły - dawały nierówną pracę

 

 

a tak nawiasem okazało się , że nie tryskało z pompy jak przysięgał się dość znany w Wawie "naprawiacz BMW "tylko z obudowy termostatu + jednego węża . Chyba przestanę go odwiedzać bo zaoszczędziłem jakieś 300-400 zł weryfikując jego diagnozę :cool2:

 

Dzięki za uwagi w temacie :D

 

Mario

Opublikowano

Witam

 

To bardzo dziwne zjawisko, przecież termostat i cewki są dość znacznie oddalone i dodatkowo na cewkach są dekielki z tworzywa.

 

Cóż niezbadane są wyroki boskie.

Najważniejsze, że już wszystko ok.

Pozdrawiam :D

Opublikowano
no ja wlasnie odkrylem olej i to raczej sporo gdy zmienialem swiece to moze miec jakis wplyw na prace silnika ??
Nigdy Sie Nie Myle I Jestem Najmadrzejszy Jak Kazdy Kto Ma BmW :)
Opublikowano

moze i to duza - bo jak swiace plywaja w oleju to moge miec przebicia i silnik moze pracowac nierowno , moze nawet wogole nie odpalac ...

 

trzeba wymienc uszczelke pod delkem i przy wymianie wyczyscic dokladnie gniazdza swiec

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.