Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Samochodzik posiadam od wrzesnia, kupiłem go z DE.. z przebiegiem ponoć 212000 (zgadza się z ksiązką)

Od razu zalałem go mobil1 10W40 półsyntetyk (oczywiście prawie do MAX na bagnecie), ostatnio patrzę... A mam już 3mm nad MIN ://

A wspomnę jeszcze że zrobiłem 8000km, oczywiście jeżdzę na PB (o ile to jest potrzebne)

 

 

Co o tym myslicie? Czyżby kłaniały się pierścienie?

A może zalać go jakimś VAVOLINE z systemem dla starych samochodów (z uszczelniaczem) ? Może ktoś tak robił ?

Było:

E36 318i '91

E34 525i '93

E36 318TDS '97 :)

Teraz:

????

Różnie to było ale z BMW do końca :D

Opublikowano
Samochodzik posiadam od wrzesnia, kupiłem go z DE.. z przebiegiem ponoć 212000 (zgadza się z ksiązką)

Od razu zalałem go mobil1 10W40 półsyntetyk (oczywiście prawie do MAX na bagnecie), ostatnio patrzę... A mam już 3mm nad MIN ://

A wspomnę jeszcze że zrobiłem 8000km, oczywiście jeżdzę na PB (o ile to jest potrzebne)

 

 

Co o tym myslicie? Czyżby kłaniały się pierścienie?

A może zalać go jakimś VAVOLINE z systemem dla starych samochodów (z uszczelniaczem) ? Może ktoś tak robił ?

Zajrzyj tutaj...

http://www.bmw-klub.pl/forum/viewtopic.php?t=41889&highlight=branie+oleju

Opublikowano

No dobra, juz niby wiem ze to norma.... A "dymka" nie puscza czyli jest Ok. A już bałem się że czeka remoncik :)

 

A co powiecie jezeli jesteśmy juz w temacie na taki olej?

Moze coś pomóc: http://allegro.pl/item157002956_valvoline_olej_maxlife_10w_40_od_super_sprzedawcy.html

 

Czy nadal zasuwać na mobilu ?

Było:

E36 318i '91

E34 525i '93

E36 318TDS '97 :)

Teraz:

????

Różnie to było ale z BMW do końca :D

Opublikowano

Czy nadal zasuwać na mobilu ?

 

 

Ja na twoim miejscu nie zmieniałbym oleju mobil jest ok co widać ile zużył silnik twojej beni.

Opublikowano

Silnik zużywa ci 100 ml na 1000km! To skandal :)

W najgorszym przypadku grozi dolewka za 10 zł między wymianami, a nie wymiana pierścieni. Takie zużycie może być spowodaowane także krótkimi przebiegami na zimnym silniku, wyciekami, albo (co gorsze) nieprawidłową eksploatacją zimnego silnika.

Opublikowano
zalałem go mobil1 10W40 półsyntetyk

 

hehe nie ma czegos takiego jak mobil1 polsyntetyk

 

a własnie ze jest tylko kolega nie podał pelnej nazwy :lol: zobacz tutaj http://sklep-motoryzacyjny.pl/product_info.php?cPath=24_26&products_id=179

pozdro

 

To jest Mobil S ,a nie Mobil 1 - sklep strzelił gafę. Proponuje przyjrzeć się samej butelce. Wiem bo leje ;)

Every weapon needs a master.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się

Komentowanie zawartości tej strony możliwe jest po zalogowaniu



Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.